5 stycznia 2015

Different [35-39]

Dobry wieczór :v
Dawno mnie tu nie było, ale wena mi uciekła, wróciła przed chwilą i zrobiłam dwa szablony ;-;
Jak tam u Was po świętach? Ja ich nie lubię, cieszę się, że już po. Nie przedłużając, zapraszam :D

ZAMÓWIENIE



Wyszedł chyba... bardzo średnio ;-;

WOLNE



Szablon robiony dla koleżanki, może komuś się przyda ;)





A tu jest za dużo... wszystkiego ;-;



A ten mi się podoba, najbardziej z dzisiejszej notki :D
Po najechaniu na zdjęcia i cytaty, ramki robią się kwadratowe :v





Chyba mój pierwszy minimalistyczny szablon. Bardzo źle?



No i to tyle. Przyjmę 2/3 zamówienia złożone zgodnie z regulaminem, najlepiej jakieś jasne, bądź bez narzuconej kolorystyki ;)
Pozdrawiam,
Mrs Back

35 komentarzy:

  1. Niedługo szkoła, więc za przyjemnie nie jest, jednak co do szablonów:
    39 - dużo bieli, ale efekt całkiem, całkiem. Ten pomarańcz oraz linki ładnie tu pasują.
    38 - znów ładne linki, Zamknięty nagłówek w dodatku jest on niezły. Fajne dodatki zegarów.
    37 - ten nagłówek! Śliczny, chyba najlepszy z tej notki. Te schody, a co najważniejsze kolory. I kobieta w długiej sukni... Oto moje klimaty
    36 - Minimalistyczny i to jest to. Lubię Dary anioła, a te znaki tylko podkreślają całość. W dodatku świetny dobór kolorów, akurat pod zdjęcie.
    35 - Zamówienie i tu mi się większość podoba, choć ten napis na nagłówku... Albo jeszcze coś dodać, albo go zmienić... sama nie wiem. I menu po lewej, nie lubię osobiście takich "suchych linków", przypominają mi wkurzające patyczki. Jednak sam nagłówek fajny, dobre połączenie zdjęć książek, aparatu i samej postaci. I ładny dobór kolorów, ale z tym to chyba problemu nie masz jak widać.

    Ogólnie szablony fajne i życzę na przyszłość więcej weny. Wiem jak to z nią jest, choć ja bardziej do opowiadań.
    Pozdrawiam,
    Croy
    niger-stories.blogspot.com
    black-redstart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie robię się już nudna i marudna, jednak niesamowicie zależy mi na szablonie właśnie od Was. Mam wrażenie, że nie narzucacie ludziom swojej wizji i w ogóle. Jednak czekam już od początku listopada. Stąd moje zapytanie, czy mogłabyś przejąć zamówienie od Ress? Nie mam też pewności, czy Mary Alice nie zaczęła go robić, bo powiedziała, że się postara, ale niczego nie zagwarantowała. W razie czego jeszcze raz wrzucam wytyczne, które akurat zgadzają się z tym, co chciałabyś zrobić :)
    1. w-cieniu-pozogi.blogspot.com
    2.http://beginnerblogkiller.blog.onet.pl/FILES/2013/03/1dc1d63796671f540aabb31809fa8d68_large.jpg ale nada się każda brunetka bez widocznej twarzy i w kapturze.
    3. Najlepiej bez cytatu, ale jak ktoś będzie nalegał, to coś wymyślę.
    4. Układ lewostronny, rozmyty obrazek (czarno-biały), prosta czcionka (Arial albo Times, niezbyt duża), całość bloga najlepiej biała z dobrze wkomponowanym rozmytym (tak jakby wtopionym) obrazkiem. Zależy mi na prostocie, elegancji i wyglądzie miłym dla oka, nie przeładowanym. Chcę, żeby ludzie wchodząc na bloga myśleli "wow, czyli da się zrobić prosty i zachwycający szablon". Myślę, że dla Was to żaden problem.
    5. Kroniki Żelaznego Druida, przynajmniej ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszamy, że tyle czekasz :/
      Uzgodniłam z Mary Alice, że zrobimy szablon razem, więc powinien być już w następnej notce ;)

      Usuń
  3. 1. Adres bloga: http://droga-do-jutra.blogspot.com/

    2. Zdjęcia:

    http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/f1/e3/8e/f1e38ed07b229209e3a0ea7a4249e9ef.jpg
    http://projectshanks.com/wp-content/uploads/2014/10/shailene-woodley-9.png
    http://www.cinemablend.com/images/news_img/35795/Shailene_Woodley_35795.jpg

    http://www.kocevfashion.com/wp-content/uploads/2013/10/Jamie-Dornan-is-New-Christian-Grey-1.jpg
    http://cdn.inquisitr.com/wp-content/uploads/2013/10/Jamie-Dornan-Is-Christian-Grey-665x385.jpg

    3. Cytat : Alkohol i namiętność jednakowo zawracają w głowie.

    4. Szablon najbardziej podobałby mi się w jasnych barwach, ale mogą być też inne ( Coś, jak w 37 szablonie ).
    Układ dwukolumnowy. W tle chciałabym jakieś zdjęcie z Londynu ( jest mi obojętnie jakie, ale żeby było wiadomo, że to Londyn :D )

    5. Hasło : Pokuta

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, gdyż w ostatnim szablonie przygotowanym przez Ciebie zakochałam się i nie wyobrażam sobie, aby inna szabloniarka mogła stworzyć szablon na mój blog :*
    Pozdrawiam
    Seo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :3
      Co do zdjęć. Mam d wyboru, czy koniecznie muszę użyć wszystkich?

      Usuń
    2. Do wyboru :d Nie wiedziałam, które najlepiej by Ci pasowały do szablonu, więc wysłałam kilka zdjęć Shailene Woodley i Domana :)

      Usuń
  4. Dziękuje za szablon! :) Jest ładny, i jeszcze raz bardzo dziękuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że mam od was szablon, ale..jest dla mnie za słodki. Więc:

    1. every-story-has-a-beginning.blogspot.com
    2. Victorie Justice ( najlepiej by było by była ubrana na czarno lub zielono)
    3. Zmień swoją świadomość, a zmienisz cały swój świat.
    4. Zieleń, czerń i brąz. Nie chcę by było ponuro, chcę by było MOCNO i w żadnym razie nie słodko. . Układ dwu, lub jednokolumnowy.W tle prosiłabym o Hogwart. Niech Victorie będzie roześmiana. Układ zamknięty. Zresztą jak chcesz :)
    Hasło: Harry Potter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemna zieleń. :) I niech będą jakieś nw. animacje? Naprzykłąd jak sie najeżdża na nw zakładkę ona wiruje ub zmienia kolor :)

      Usuń
    2. jeszcze jedno! Niech będą różne odcienie zieleni by nie było ponuro ale nie za jasne

      Usuń
    3. prosiłabym że jak jest Łączna liczba wyświetleń lub zakładka bohaterowie to by obok tego była czerwona róża. Prosiłabym by komentarze były w kółku, wiem że mam wymagania ale byłabym bardzo zadowolona gdyby się udało.

      Usuń
    4. Nie rozumiem, co oznaczają komentarze w kółku i róża przy zakładce. Nazwy zakładek ustalasz sama, nie wiem gdzie będzie akurat ta 'bohaterowie'. Poza tym, nie wiem czy dam radę dostosować się do tak konkretnych wymagań...

      Usuń
    5. okay... znaczy jeśli się nie da to okay :) Chodzi mi by był akcent z różą :)

      Usuń
  6. 1. http://dark-angel-with-no-choice.blogspot.com/
    2. Brunetka (wiek ok. 18 lat), blada, długie, czarne włosy i zielone oczy.
    Z HP: Draco Malfoy (w wieku ok. 16 lat), Narcyza i Lucjusz.
    3. I had no choice.
    4. Chcę, żeby było trochę mrocznie. ;) Czerń, odcienie szarości i ciemna zieleń - kolory Slytherinu. Układ dwu lub jednokolumnowy. Postacie niech mają tajemniczy wyraz twarzy. Ogólnie niech będzie tajemniczo. ^^ W tle Hogwart, herb Slytherinu itd. Prosiłabym również o jakie animacje przy najechaniu na zakładke na przykład. ;)
    5. Harry Potter

    ~A.K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wykonac ;)

      Usuń
    2. Och, dziękuję! :D Już kolejny raz przymierzałam się do zamówienia, zawsze ktoś musiał mnie wyprzedzić. xd

      Usuń
  7. Wszystko śliczne *-*
    Moimi faworytami są: 36 i 38 ♥
    W 35 super css jednak troczę kolory nie pasują do nagłówka (tło posta...)
    37 - Ogólnie wszystko piękne, tylko modelka jest mało widoczna, znaczy się stock - schody są trochę za widoczne.... czy raczej za ciemne.
    O reszcie nie będę mówić bo jest ok. :)
    No i to tyle, wybacz że tak krótko ale nie mam za bardzo czasu :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej podoba się 37 i 38 *.* Jakiś obłęd, cuudowniee...Masz talent :) Ten z Marilyn Monroe też powala :D
    Pięknie naprawdę :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie: Kiedy pojawią się szablony Mary Alice? Bo czekam na zamówienie :)

      Usuń
    2. Mary ma problemy z komputerem, więc nie wiem :/

      Usuń
  9. Pierwszy i trzeci jest po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. 35, 36 i 38 wspaniałe <3 Masz talent ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablon z Calumem Hoodem Ciarze Bravo i Katerina Graham.( sama wybierz zdjęcia )
    Kolorystyka Czarno - czerwona
    Tematyka : Fanatsy, tajemnica.
    Układ bloga kolumnowy.
    Napis Secrets jako tytuł. A oprócz tego napis " The future starts today, not tomorrow"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A adres bloga : http://secretsbrandon.blogspot.com/?m=1

      Usuń
    2. Po pierwsze- nie przyjmuję już tu zamówień.
      Po drugie - zamówienie nie jest zgodne z regulaminem. Przeczytaj go i spróbuj ponownie pod kolejnym postem. Pozdrawiam;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mary Alice ma problemy z komputerem, nie wiem kiedy ją doda, myślę, że niedługo. Nie wiem, kiedy będzie moja

      Usuń
    2. Kiedy mogę spodziewać się szablonu? Sorry że nalegam ale zawiesiłam stronę na 2 tyg by zrobić remont :/

      Usuń