26 maja 2015

Pożegnanie? ;-;


Hej misie.
Dziwna sprawa ;-; Smutna trochę. Mianowicie, odchodzę z Bajkowych. Postanowiłam przenieść się "na swoje", dlatego od dzisiaj moje prace możecie oglądać na Farfallen. Ciężko mi tak po prostu zostawiać tę szabloniarnię, bo właściwie to tutaj się wszystkiego nauczyłam, a już nie będę wspominać o wspaniałych szabloniarkach :3 Ale mam nadzieję, że zrozumiecie, myślę, że większość Was wie, że jeśli jest się wszędzie, to jest się nigdzie. Tak więc, mam nadzieję, do zobaczenia na Farfallen :D
Trzymajcie się ciepło,
Black

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że odchodzisz, ale też cię rozumiem bo raz sama podjęłam decyzje o odejściu z bloga i wiem, jakie to musiało być trudne :)
    Pozdrawiam :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ;c
    Smutno mi ;c
    Byłaś pierwszą (i póki co jedyną) osobą która zrobiła mi szablon... Były piękne wiesz? Kocham je nadal całym serduszkiem <3
    Ale wiesz co...?
    Idę cię teraz nękać o następny szablon na Farfallen :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rób mi tego! TT.TT Będę płakać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Mogłabym zamówić szablon? :3
    1. bitwa-cierniowego-lasu.blogspot.com
    2. Jesto to na bazie zwiadowców... A więc na pewno będzie to łucznik, las ;)
    Może być ten obrazek: http://vignette1.wikia.nocookie.net/rangersapprentice/images/1/11/Halt_halt's_peril.jpg/revision/latest?cb=20120407084833
    3. Bitwa Cierniowego Lasu „Jeśli zastanowisz się, czy przegrasz, przegrasz na pewno.”
    4. Chyba ciemna, coś na bazie zgniłej zieleni
    5. mała syrenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę smutno :( Ale poniekąd rozumiem decyzję, więc życzę powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń