15 listopada 2015

Stara miłość nie rdzewieje [296]


Dzień dobry. Ktoś już zauważył, że to znowu ja? Mrs Black wraca na Bajkowe. Jak miałam tego nie zrobić, skoro blog powoli umiera? :c Mam nadzieję, że moja obecność będzie (niewielką, ale jednak) pomocą. Raczej nie spodziewajcie się częstych i obfitych notek ode mnie, nie mam zbyt wiele czasu, ale postaram się wrzucać tu coś najczęściej, jak to będzie możliwe :)

Szablon

Pasek nawigacyjny wysuwa się po najechaniu. Także po najechaniu na gadżet, tło staje się mniej przezroczyste, a więc i tekst lepiej widoczny. Pozostałe informacje w paczce z szablonem :)

Nagłówek

Nagłówek robiony na forum War of Beast

No i to tyle. Przepraszam, że tak mało. Nie wiem, kiedy będzie kolejny post ode mnie, ale postaram się przygotować coś więcej ;)

6 komentarzy:

  1. Matko jedyna, Black, ledwo wracasz, a ja już mam kompleksy. :")
    Serio, tu wszystko jest tak cudowne... Jedynie w szablonie zwiększyłabym o kilka pikseli tytuł posta, a poza tym jest genialnie. <3
    Pozdrawiam, nie mam nic więcej do powiedzenia, cieszę się, że znów tu jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne prace! ^^ Cieszę się bardzo, że ktoś pomaga Nevie w podtrzymaniu bloga, bo to naprawdę świetne miejsce :) czekam na Twój kolejny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest świetny! Jest taki lekki i przyjemny dla oka. Nagłówek z koleji jest fajny jeśli chodzi o rozmieszczenie, ale ja dodałabym jeszcze jakiś kolorów, żeby był żywszy. Mam pewne wyzuty sumiena, bo naprawdę dawno mnie tutaj nie było, a pamiętam, że byłam jedną z pierwszych osób, które zaczęły obserwować bloga. Miałam i w sumie nadal mam dużo na głowię, ale od teraz postaram się komentować każdą notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrs Black nawet nie wiesz jak się cieszę ze wróciłaś! Może dzięki tobie i twoim wspaniały pracom bajkowe szablony powrócą do dawnej świetności! Bardzo podoba mi się nagłówek. Uwielbiam te kolory ale szablon również jest niczego sobie. Czekam na twoje nowe prace!
    pozdrawiam
    Lora
    opowiesciznarnii-noweczasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń