19 sierpnia 2016

Set me free [363 - 364]

 
 Witajcie!
Nie mogę uwierzyć, że zostały niecałe dwa tygodnie do końca wakacji. Tyle chciałabym jeszcze zrobić, a już nie ma na to czasu. ;/
No nic! Dzisiaj przychodzę z jednym zamówieniem (resztę dodam w swojej kolejnej notce, która być może będzie w ostatnim tygodniu sierpnia - przepraszam za tak długi czas oczekiwania ale chyba lepiej poczekać dłużej i dostać dobry szablon niż dostać coś zrobionego na szybko i byle jak) i szablonem wolnym.
 
Zamówienie:
http://ginny1xd.deviantart.com/art/Template363-629164178
 Pisałam do Ciebie na maila, jednak nie odpisywałaś, w razie problemów z szablonem pisz: gosiaczekt99@gmail.com
Szablon wolny:
http://ginny1xd.deviantart.com/art/Szablon-nr21-629160498
 
Nie przyjmuję zamówień!
 
Przy okazji zapraszam na mojego prywatnego bloga GV


10 komentarzy:

  1. prace są nie zalinkowane :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;o a dodawałam linki, no cóż w takim razie już poprawiam :)

      Usuń
  2. Twój blog został dodany do spisu.

    Rosalie, Graficzne Królestwo

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi szablon jest bardzo śliczny, ładne kolorki x
    Sandra ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy szablon najbardziej mi się podoba ^^ Ogólnie jestem fanką pięknych widoków i uwielbiam do tego taką ciemną kolorystykę. Zachwycilas mnie tym szablonem ;d
    Pozdrawiam!
    CanisPL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ^^
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo. Szablon jest cudny. Nie mogę się na niego napatrzeć. ♥
    Odezwę się w razie problemów.
    Jeszcze raz dziękuję. Śliczna praca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ^^
      Cieszę się, że szablon przypadł Ci do gustu. ♥

      Usuń
  6. Szablon pierwszy ma w sobie jakiś urok. W drugim najbardziej podoba mi się kod css i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń