30 sierpnia 2017

Tired [391 - 393]

ALAN WALKER - TIRED

Cześć! Postanowiłam szybko wykonać dzisiaj zamówienia. Oddaję wszystkie trzy. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Osobiście jestem z nich dumna. 


Dla Hathor
Przyjemnie mi się wykonywało ten szablon :))

Kolorystyka wyszła trochę jaśniejsza niż zamierzałam. Mam jednak nadzieję, że Ci się spodoba :) 

Dla Aveline Gross
Wybrałam inne kolorki. Zamiast granatowego jest ciemny różowy <3 Osobiście mi się podoba. Maksymalnie można ustawić osiem stron. 



Przyjmuję zamówienia.

19 komentarzy:

  1. Witam
    Chciałabym złożyć zamówienie na szabloin na bloga
    https://bohaterowie-queens.blogspot.com/
    Hasło: curry ramem
    Tematyka bloga to opowiadanie FF opierające się na najnowszym filmie o przygodach Spider-Mana.
    Chciałabym układ zamknięty na blogu. Kolorystyka czerwień, czerń i niebieski – kolory bohatera. Chciałabym aby na nagłówku pojawiła się fotografia najnowszego odtwórcy roli Petera Parkera – Toma Hollanda. Jeśli chodzi o sam szablon to wolałabym prostotę. Głównie zależy mi na obecności dodatku „strony” na blogu oraz możliwości wstawienia zgrabnego pola tekstowego, gdzie znajdowałby się spis treści. Gdzieś w tle mile będzie widziany Tytuł bloga „Bohaterowie Queens”. Żadnych dodatkowych cytatów i podpisów. Jeśli potrzeba coś dodatkowo do nagłówka, to uważam, że świetnie będą się prezentować w tle nowojorskie wieżowce, jakoś ładnie wplecione w tło.
    Kontakt: myśli.piorem.spisane@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablony są mega *-*
    Drugi oddaje klimat tajemnicy, a w trzecim nagłówek bardzo fajnie komponuje się z menu.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szybciutko wrzuciłam zamówienie, a teraz chwila na bardziej konkretne gadanie :)
    Szablon 391: Zdecydowanie moje kolory i moja estetyka. Nie za dużo, nie za mało. Odpowiednio przyciąga wzrok i zachęca do zostania na dłużej. Nie wiem, skąd mi się to bierze, ale aż za bardzo lubię jasną czcionkę na ciemnym tle. Najlepiej mi się czyta. Układ fajny, przejrzysty. No i fajny balans jeśli chodzi o ilość zdjęć w nagłówku.
    392: Sama nie wiem, co powiedzieć o tym szablonie. Z jednej strony tajemnica, a z drugiej zbyt mało mroku, żeby móc się tą tajemnicą otulić.
    393: Absolutnie mój faworyt jeśli chodzi o połączenie kolorów. Mówi to osoba, która na różowy we wszelkich odcieniach reaguje "a kysz szatanie!". Tutaj jednak róż, czerń i biel tak ładnie się komponują, że aż miło oko zawiesić. Nie ma przesady, a jednak jest efekt wow.

    Świetne prace. Czekam na następne i weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamciu, Oreuis uwielbiam cię! Wiedziałam, że tobie uda się stworzyć dla mnie coś pięknego, coś, o co mi chodziło, ale i tak czuję się zaskoczona, bo jest lepiej niż to sobie wyobrażałam. *-* I nie przeszkadza mi nawet zmiana koloru na różowy, bo do tego szablonu pasuje idealnie i jest ciekawiej. Dziękuję ślicznie <3 (i nie spodziewałam się, że tak szybko skończysz, jak ty to robisz?! xd)
    Pozostałe szablony też wyszły ci bardzo ładnie, bardzo podoba mi się ten drugi - niby jest takie uczucie mroku i niepokoju, a jednak nie jest to też przesadzone. Fajny, naprawdę :)

    Jeszcze raz dziękuję ci za szablon, warto było powierzyć to zadanie tobie, bo ja pewnie takiego zadowalającego efektu bym nie uzyskała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon przypadł Ci do gustu ^^

      Usuń
  5. Trzeci szablon jest najlepszy! Bardzo podoba mi się menu i kolorystyka. To połączenie różu z czarnym wygląda naprawdę super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O Bosz! Yebłam! To jest niesamowite!!! O rety! Uwielbiam Cb <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pobraniu w notatniku pojawia się takie coś:
      («Jpa’zin ‚I9 [u˝ÄA'˙š¸ljţrÜź\źŤ-˜ŇŹţ¦Ś›¶ź» ¨šşÓ­„DŇcĐ€ęşá˙'

      Usuń
    2. W notatniku? Pewnie nie masz odpowiedniego programu by rozpakować plik. Prześlę ci na maila sam plik XML do wgrania na bloga.

      Usuń
  7. Wow, wszystkie prace robią wrażenie 🌹.
    Najbardziej podoba mi się ten ostatni, jest po prostu cudowny 🌼.
    Pozdrawiam, Shoshano 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Zdecydowałam się, że chciałabym zamówić szablon, bo te które się tutaj znajdują są po prostu cudowne <3.

      Hasło: curry ramem
      Układ: Otwarty
      Kolorystyka: Fioletowo-szara, jednak jeśli uznasz, że inne barwy nadają się lepiej, daję ci wolną rękę ^^.
      Postacie: Robert Pattinson
      Zdjęcia: Jeśli dałoby się coś z robić z tym zdjęciem to bardzo bym o to prosiła, a jesli nie, to może być jakiekolwiek inne :)
      https://www.google.pl/search?biw=1366&bih=662&tbm=isch&q=robert+pattinson+zmierzch&sa=X&ved=0ahUKEwi4zZiB94PWAhWILFAKHVCvAF8QhyYIKA#imgrc=_jP0RhdVSTFVEM:
      Cytat/tytuł: "Moja Wer"
      Ogólna wizja: Postać po środku, napis możliwie jak najbliżej niej.
      Kontakt: GG - 52922147

      Miłego dnia <3

      Usuń
    2. O i najważniejsze!
      Na bloga: https://jeslikochasztomowx.blogspot.com/

      Usuń
  8. JEZUS MARIA. JEST NIESAMOWITY. NAPRAWDĘ.

    Do tej pory nad życie kochałam swój szablon z pierwszego bloga, ale to jest przepiękne. Przebiłaś moje własne wyobrażenie o tym szablonie. Naprawdę, strasznie Ci dziękuję <3

    Chryste Panie, nie spodziewałam się tak wspaniałego efektu.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie i po raz 64526273 dziękuję!
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko teraz zauważyłam kurczę problem z linkami w tekście. Są strasznie ciemne (granatowe) i na tym tle niestety prawie ich nie widać. Niestety sama nie jestem w stanie tego naprawić.

      Usuń
  9. Czuje się rozpieszczona! Najpierw post od Ciebie potem od twojej siostry i dziś znowu tutaj! <3
    Zakochałam się w tych szablonach!
    Pierwszy jest taki piękny, kocham odcienie biało-czarne!
    Drugi w jakiś sposób jest magiczny chyba przez tą "mgłę na nagłówku" A ostatni powalił mnie na kolana! Cudna koloryzacja i to menu, bardzo pomysłowe!
    Nie mogę się doczekać aby zobaczyć inne szablony! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ponownie :D
    Znów chciałabym zamówić szablon, ale na trochę innego bloga, a dokładniej tego: https://vertus-blogs.blogspot.com/?m=1

    Tutaj proszę hasło: crry ramem

    A to moje wymagania:
    Układ: otwarty
    Kolorystyka:
    Tło- czarne
    Zakładki - ciemny fiolet, a napisy tych zakładek (np. Postacie) czarne
    Postacie na nagłówku: http://www.paradyz.com/system/cms/catalog/elements/large_images/000/007/846/original/cotto_naturale_romb_146x252.png?1398429139 tylko, gdybyś mógł/mogła pokolorować go na ciemny fiolet, ponieważ ja nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego
    Cytat/tytuł: Po jednej stronie rombu napis ,,Vertus" a po drugiej ,,Blogs"
    Ogólna wizja: Wszystko jak powyżej i do tego prosiłabym aby zakładki były po prawej stronie nagłówka i były w kształcie rombów. Do tego na nagłówku w okół rombu i napisów dużo malutkich rombów (mogą być jaśniejsze lub ciemniejsze od tego głównego)
    Kontakt: karolinka.rex3@gmail.com Tak jak w przypadku ostatniego szablonu, przy tym też przyda mi się pomoc przy ustawianiu szablonu.

    OdpowiedzUsuń