17 września 2017

[394-395] Been better



Cześć wszystkim. Chce bardzo przeprosić zamawiające za długi czas oczekiwania, ale w tym momencie mam bardzo dużo obowiązków. Ktoś mi bliski wylądował w szpitalu i musiałam przejąć obowiązki tej osoby. Jeżeli nie siedzę w pracy to mam obowiązki domowe, także nie mam czasu bawić się z CSSem. Co z resztą widać.. 
Nie wiem, kiedy znowu coś wstawię. Może będą to same nagłówki :( niestety, życie czasem takie jest.

Zamówienie dla: WandaWadlewa


Przypominam o dodaniu odnośnika do naszego bloga, bo nie mogłam go znaleźć.

Zamówienie dla: Julia K.

Z tej pracy jestem bardzo zadowolona. Podoba mi się kontrast między ciemnym z jasnym :)

Nie przyjmę żadnych zamówień

4 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję za tak piękny szablon! Przerósł moje oczekiwania. Masz ogromny talent!
    Pozdrawiam i dziękuję po raz kolejny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) jakby były jakieś problemy to daj znać

      Usuń
  2. Warto było czekać, szablon jest przepiękny (oba są piękne). Bardzo przyjemny dla oka, nie męczy, estetyczny, a jednak ciekawy.
    Odnośnik jest na podstronie, ale wkrótce przeniosę go na stronę główną ; )
    Jestem naprawdę zachwycona i bardzo bardzo dziękuję za poświęcony czas, szczególnie kiedy masz tyle obowiązków.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jestem szczęśliwa, że tak uważasz ^^
      Również pozdrawiam !

      Usuń