7 czerwca 2018

Cider [430 - 432]


Cześć. Przychodzę dziś z dwoma zamówieniami i szablonem wolnym. Tak! W końcu zrobiłam coś sama od siebie :) Zaczynam na nowo odkrywać frajdę z tworzenia szablonów. Mam też w głowie kilka pomysłów. Może następnym razem też zaskoczę Was szablonem wolnym. Jestem też otwarta na propozycję! 


Nie dostałam żadnego zamówienia na potterowski szablon, ale bardzo chciałam jakiś zrobić. Naszła mnie wena i powstała ta praca. Może przyda się komuś kto pisze ff o uniwersum Harry'ego Pottera, a może kogoś natchnie do napisania czego? :)


Muszę przyznać, że wykonanie tego szablonu było dla mnie wyzwaniem. Chodzi mi przede wszystkim o koloryzację. Trudno było jakąś dopasować. Wprowadziłam też małą zmianę - układ jest zamknięty, a nie otwarty. Mam nadzieję, że nie będzie to przeszkadzać. 

Mam nadzieję, że twoja wizja nie mija się zbytnio z szablonem, który wykonałam. Postawiłam na minimalizm. Poszerzyłam też zdjęcie w tle przez co powinno mieścić się na większości rozdzielczościach. 

Przyjmuję zamówienia!

24 komentarze:

  1. O mój boże *-* Nagłówek jest piękny, gratuluję takiej kreatywności <3 Jednak jest jedna rzecz, która mi nie pasuje, a mianowicie za dużo zieleni. Nie chcę być wybredna, jednak taki szablon to skarb i chciałabym zmienić tylko dwie rzeczy. Wtedy, według mojego uznania, byłby idealny.
    Powiedz mi proszę, jak zmienić kolor tła z zielonego na czarny, ponieważ albo jestem ślepa, albo trzeba przejść do HTML .-.
    Kiedy tylko moja współadminka zrobi formularz, wstawimy Wasz button. Dziękuję jeszcze raz, jest cudowny. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma kodów w Motyw->dostosuj->Zaawansowane->Dodaj arkusz CSS to należy wejść w HTML i znaleźć
      .main-inner {
      background:#2e863f;
      position: relative ;
      left: 16px ;
      }

      i zmienić background:#2e863f; na background: #000 ;.

      Usuń
    2. Okej, mega dziękuję. ^^ Szablon jest super, oby więcej takich prac.

      Usuń
    3. Cieszę się, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  2. Uuuu, wszystkie szablony są piękne, jednak ten potterowski skradł moje serducho. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Dziękuję za powiadomienie na email i baardzo dziękuję za szablon :) Mam tylko pytanie, mogłabym ten obrazek w tle trochę przesunąć, żeby było mniej tego czarnego tła na dole? Dodałabym więcej niebieskiego nieba na górze i przesunęła ten obrazek, bo trochę wyszło za duże to czarne pole. Ale to już we własnym zakresie zrobię, tylko pytam grzecznie o zgodę :) A tak by the way, jeśli szukacie kogoś do robienia szablonów, to może ja bym się nadała przy odrobinie podszkolenia? ;) Znam podstawy HTML i CSS, umiem też obrobić grafikę w programie, tylko potrzebowałabym zaznajomić się najbardziej ze specyfiką bloggera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdź w CSSie ten kod:
      body {
      background-position: top right ;
      }
      i zmień background-position: top right ; na background-position: bottom right !important ; A jak to nie zadziała to powinno dać się zmienić to ręcznie w Motyw->dostosuj->Tło i tam zmienić wyrównanie.
      Jeśli chodzi o kogoś do robienia szablonów to jak najbardziej Bajkowe potrzebują nowych szabloniarzy. Z selektorami pomogę :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      A co do robienia szablonów, no nie wiem czy bym sobie dała radę ;) Jednak wy tu macie wysoki poziom ;)

      Usuń
    3. Czy ja wiem, czy to taki wysoki poziom? Zawsze można spróbować swoich sił i się przekonać :)

      Usuń
    4. W razie "w" też mogę coś pomóc :D

      Usuń
  4. HASŁO: curry ramem

    LINK: cloth-andliet.blogspot.com

    BUTTON: zakładka "Podstrony"

    UKŁAD: otwarty, nagłówek po lewej stronie, kolumna postu z wąskim suwakiem

    KOLORYSTYKA: szarość i fiolet

    POSTAĆ: Juliet Simms
    [sesja z Dolls Kill]
    główne:https://i.pinimg.com/originals/a1/61/5b/a1615b58b7d4e513ab7af0615158a9e0.jpg
    (możesz dodać jeszcze jakieś z tej sesji, zależy od efektu)

    TYTUŁ: Cloth

    WIZJA: chciałabym, żeby nagłówek był utrzymany w szaro-fioletowej kolorystyce, żeby nie był zbyt "pstrokaty" ;)
    w tle (w miarę możliwości) jakiś strzelisty zamek; gdzieniegdzie kwiaty (fioletowe); menu nisko pod nagłówkiem dwukolumnowe (byłoby miło, gdyby rogi były zaokrąglone a kolor jasnofioletowy lub, by po najechaniu myszką zmienił się na taki kolor); brak avatarów w komentarzach, nazwy użytkowników wyśrodkowane

    KONTAKT: justyna27@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudowna sygnaturka! Jestem pod wrażeniem. Z jednej strony jest skromna, ale to dodaje jej jeszcze większego uroku ♥

    Czy jeśli chodzi o zamówienie to można zamówić szablon, który nie jest potrzebny na zaraz i możliwe, że będzie dopiero ustawiony za miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeśli chodzi o szablony to od Ciebie zależy kiedy i czy w ogóle go ustawisz, więc to nie żaden problem.

      Usuń
    2. Świetnie! W takim razie prosiłabym o podobne zamówienie jakie już wcześniej pisałam, ale bardzo chciałabym zobaczyć go w Twoim wykonaniu :) Lubię mieć rzeczy na zapas :D

      Hasło: curry ramem
      Adres bloga: https://followtd.blogspot.com/p/kredyty.html
      Układ: Zamknięty
      Kolorystyka: jasna, dobre by było jakby znalazły się tam zielenie. Jednak jeśli masz jakąś inną fajną koncepcję, śmiało!
      Postacie: z filmy Wiezien labiryntu (ang. The maze runner)
      Cytat: Follow The Dream (Bardzo podobała mi się opcja dodania cytatu z filmu w tamtym nagłówku, jeśli uwzglednilabys tutaj byłoby świetnie!)
      Ogólna wizja: Ułożenie dodatków stron np. regulamin w jakimś fajnym kształcie kółko lub coś podobnego i po najechaniu aby pojawiła się jakaś animacja (skręt, podświetlenie, cokolwiek) Wymarzonym jest to aby pojawiły się elementy, które pasowalaby do klimatu tego filmu z postaci m.in pnącza lisci, elementy labiryntu. Wiem, że coś wykombinujesz.
      Kontakt: Kontakt znajdziesz na moim blogu pod zakładką kontakt :)

      Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że tworząc zamówienie będziesz się dobrze bawić jak tworząca dla mnie wcześniej graficzka: Szamanka. Jeśli chodzi o ten szablon to tutaj liczy się ogółem inwencja twórcza.

      Usuń
  6. Bardzo ładna sygnaturka, taka delikatna i ma śliczne kolorki.
    Pierwszy szablon jest taki magiczny, samo wtopienie stocków w tło wygląda naprawdę świetnie! Fajne połączenie ;) A do tego bardzo ładne kody.
    Drugi szablon, jak dla mnie za pstrokaty, ale i tak podziwiam, bo mało ludzi podejmuje się wykonywania szablonu manga/anime.
    I trzeci bardzo fajny, ciekawy i tajemniczy szablon. Świetna kompozycja z kodami. Rewelacja! Prostota i szyk.
    Pozdrawiam z całego serducha,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :)
      Również pozdrawiam! ^^

      Usuń
  7. Czy mogę złożyć zamówienie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie obiecuję, że przyjmę. Jestem wybredna.

      Usuń
    2. Ok. Ale czy jak nie podam adresu to będzie znaczyło, że olałam regulamin i wtedy nie przyjmiesz?

      Usuń
    3. Jakbyś przeczytała regulamin to byś wiedziała, że nie ma tam nic napisane o podaniu adresu :)

      Usuń
    4. Ok, to składam zamówienie.
      curry ramen / #G2WIN
      Układ jakikolwiek :> Kolorystyka też jest mi obojętna. Chcę dwa nagłówki. Pierwszy taki na środku, taki typowy, a drugi taki malutki kwadratowy z boku i tam będzie nawigacja. I żeby były tej samej kolorystyki, ale to chyba oczywiste. I ten mały nagłówek niech jest w takiej kolumnie i pod tą kolumną będzie audio player na szerokość nagłówka, a pod spodem np strony. I żeby po drugiej stronie był taki bajerancka edytowana informacja o autorze. No i na nagłówkach ma być Petter Freyschuss :> I cytat: In carnage, I bloom, like a flower in the dawn
      liczę, że przerośniesz moje oczekiwania
      ps: to wygląda jakby boty do siebie pisały :)

      Usuń
    5. Przyjmuję, ale licz się, że zrobię to trochę inaczej :)

      Usuń
  8. Genialnie wykonane szablony. (:

    OdpowiedzUsuń