13 czerwca 2018

Dream Maker [435]

Witam w kolejnej, wyjątkowo krótkiej notce. Dziś przychodzę z tylko jednym szablonem z zamówienia, ale przysięgam poprawę! Przyznać muszę, że bardzo dobrze bawiłam się przy wykonaniu tego szablonu, co można zauważyć choćby po tym, że zainspirowałam się do wykonania powyższej grafiki! Nie będę już przynudzała. Zatem:

|       Podgląd       |       Pobierz       |

W związku z tym, że mam jeszcze jedno zamówienie z maila (dziś się za nie biorę, przysięgam! Zdałam już większość egzaminów, więc mam więcej czasu) przyjmę tylko kilka zamówień.

10 komentarzy:

  1. Moje zdanie już znasz, szablon cudowny i bardzo ci za niego dziękuje. Pozdrawiam i życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :D polecam się na przyszłość :D

      Usuń
  2. Ładny szablon, a ta sygnaturka jest świetna! Oryginalny styl, podoba mi się :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze stworzyć coś od siebie i nie powielać schematów ;D Cieszę się, że się spodobało :D

      Usuń
  3. Szamanka tutaj! A pamiętam, jak pisałaś, że szabloniarnie to nie dla Ciebie, jak doradzałam, żebyś się do jakiejś najęła.
    Jak dla mnie bardzo dobre posunięcie. Nie wiem, czy można u Ciebie zamówić grafiki z Vampire Knight? Takie coś jak masz przed treścią posta.
    Wyglądam odpowiedzi!

    Xiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, chętnie wykonam grafiki, tylko sprecyzuj ile i jakie :D

      Pozdrawiam, Mistrzyni Opisów :D

      Usuń
    2. Dziękuję!
      Chciałabym zamówić tak ok 10 różnych obrazków, coś takiego jak macie przed postami (nie wiem, jak to się nazywa) w tych samych wymiarach, czarno białych z VK (dowolna tematyka). Chcę poozdabiać rozdzialiki. "curry ramem".

      Usuń
  4. Świetne prace, zwłaszcza sygnaturka.

    OdpowiedzUsuń