21 lipca 2018

Boom! [451-454]

Ponownie bawię się w kombinowanie z sygnaturkami
  Cześć, to znowu ja! Ciekawe, czy ktoś się stęsknił. Mam dla was dzisiaj jedną sygnaturkę oraz aż cztery szablony, z czego dwa są wolne. Cieszycie się? Mam nadzieję. Udało mi się ostatnio znaleźć trochę wolnego czasu i coś wyskrobałam...

Szablon wolny. Nagłówek jest gifem
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgljNaz2_qirOGVfYb9i8eoKNqaHPZhk94MqLnxutqQxbPngSHgqVMZ6sMX3bfOMg2MN13xpT4TYznjiO91HzjFltH-ZsNo5gyawWiGRDabQ9DLfdwk3ryiiTTqP2O1IIB9qwCZaRObmEk/s1600/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.png
Kolumna jest wysuwana. Taki szary paseczek z boku postów.

Szablon wolny.
https://cdn.discordapp.com/attachments/436528118375907358/470197362971770881/Bez_tytuu.png
Menu na słoneczno zaczerpnięte z instrukcji Mii ze świętej pamięci szabloniarni.

Szablon... na mój własny blog.
https://cdn.discordapp.com/attachments/436528118375907358/470199758884175873/Bez_tytuu.png
Zamówień jeszcze póki co nie przyjmuję. Może wkrótce...? (;

14 komentarzy:

  1. O mamciu, jakie piękne szablony!

    Pierwszy od razu mówię, że jest moim faworytem - niesamowicie prezentuje się to wszystko na żywo. Jedyne zastrzeżenie, jakie mam do tego szablonu, to pasek nawigacyjny, który po rozwinięciu jest cały czas schowany za kolumną. Trzeba by było zastosować dla niego większy z-index, ale oprócz tego szczegółu wszystko (wszystko!) mi przypadło do gustu. :)

    Miło widzieć, że instrukcje z LOGa jeszcze komuś służą :D Szablon wygląda bardzo estetycznie (zresztą jak każdy z tej notki :D), podziwiam za pomysł z "rozmytą" teksturą w tle szablonu oraz w gadżecie tekstu i cytacie posta. Dosyć niekonwencjonalną czcionkę uzylaś w tytułach widgetów - ja zawsze jakoś się bałam takich fontów, może dlatego, że u mnie zawsze wyglądało to jakoś kiczowato albo kompletnie nie pasowało do całości.

    Trzeci szablon zachwycił mnie stonowanymi kolorami - szablon nie traci na swym klimacie "smutku/mroczności/tajemnicy", ale też nie jest nudny, cieszy oko ładnym odcieniem fioletu. :D Warto też zwrócić uwagę na niekonwencjonalne menu (czy listę linków, nieważne xd) po lewej stronie na górze.Nie spotkałam się chyba jeszcze z takim pomysłem, choć jest przecież dosyć nieskomplikowany :) Bardzo bym była ci wdzięczna, gdybyś zechciała mi wyjawić, jak zrobić taki efekt "wybuchającego" prostokąta po najechaniu na linki w gadżecie "Wilki". :D

    Czwarty szablon - Boziu, no ja chyba jednak zacofana jestem, bo znowu nie wiem, jak zrobiłaś efekt "nieruchomwego nagłówka z koniem podczas przewijania suwakiem strony. Błagam, teach me *-* xD W ogóle skąd ty bierzesz takie fajne obrazki, ja nigdy takich fajowych nie mogłam znaleźć noo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! :D Dziękuję za opinie, droga Aveline! *kłania się niziutko*

      Co do pierwszego: Nawet nie zauważyłam, że dałam za mały z-index. :/ A instrukcje, tak, służą. To dzięki LOGowi nauczyłam się robić swoje szablony i wchodzę na stronę często z sentymentu i po to, aby "podkraść" kilka instrukcji, które uwielbiam i poprzeglądać galerię szukając inspiracji. Mam do tej strony ogroooomny sentyment(:
      Moi znajomi narzekali wiecznie na kolory. Albo za jasny, albo za ciemny. Ja postanowiłam pójść w szarość i fiolet i jestem dumna z efektu końcowego. Efekt na Listę Linków przy Wilczkach i Imperalczykach zainspirowałam się efektem na menu od prettysmilex. Zabawa box-shadowem.
      box-shadow: inset 0 0 0px 3px #7950a4 , 0 0 0 #7950a4; - przy Linklist a{ oraz box-shadow:inset 0 0 0px 10px transparent, 0 0 0px 10px transparent; przy a:hover. Mam nadzieję, że w miarę dobrze wytłumaczyłam, w razie czego kod mogę podesłać na priv.

      Ten konik to, o dziwo, nie header a body ustawione na background-attachment: fixed;. Do tego trzeba było jeszcze ogarnąć main-outer i ustawić na całą szerokość strony. A co do obrazka, to został podesłany przez znajomych, bowiem ja sama nie mam szczęścia do obrazków. :")

      Usuń
  2. Strony w pierwszym szablonie się nie pokazują, bo nagłówek jest chyba za duży na mój ekran albo serio jest za duże xd
    wszystkie szablony są bardzo śliczne, i jak z tym nieruchomym koniem nie przepadam, to tutaj to bardzo ładnie wygląda
    i strony w sod, bardzo ładnie
    kurde, nie znam się i nie mam za bardzo jak ocenić XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to wina właśnie twojego ekranu, bowiem na moim komputerze i laptopie strony wyświetlają się prawidłowo [*].
      Dziękuję ^.^

      Usuń
  3. Noooo ci powiem... Wszystkie szablony są świetne. <3 Serio, serio.
    Z bardziej sensownym komentarzem jeszcze wrócę, ale musiałam zostawić chociaż kilka słów. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę więc czekać, a póki co to dziękuję. (:

      Usuń
    2. Okej, więc wracam z bardziej sensownym komciem. ;D
      Pierwszy szablon jest według mnie genialny. Podoba mi się gif na nagłówku oraz to, że jest w czerni i bieli. ^^ Jedynie co mogę się przyczepić, to jak wchodzę na podgląd live tego szablonu to tak jakby strony i nagłówek dalej się ciągną, jakby było ich za dużo. Całkiem możliwe, że to przez rozdzielczość mojego monitora. :P

      Szablon drugi — również bardzo dobry. :D Podoba mi się bardzo czcionka, której użyłaś w tytule posta. ^^ Oraz, że tak ładnie wkomponowałaś tą górę z kolumną. Aż mi się przypomina mój jeden szablon (#chamskareklama xD). ;)

      Co do trzeciego szabloniku mam lekko mieszane uczucia, bo kolorystyka mocno nie moja, ale mimo wszystko został bardzo ładnie wykonany. :D Podobają mi się strony po lewej stronie, które są jakby porozrzucane, a także nagłówek. :D

      I czwarty... Strasznie spodobał mi się efekt z tym zdjęciem konia. Że jak się przewija to zdjęcie pozostaje w miejscu, co daje przyjemny efekt. :D A tutaj kolorystyka mi bardziej przypadła do gustu. ;) Uwielbiam miętowy kolor! xD

      Okey, to wszystko ode mnie. ;)
      Ślę uściski i życzę dużo weny! ^^

      Usuń
  4. Nagłówek w ostatnim szablonie to miłość!!
    Masz świetne prace ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wooow, wooooow, ten pasek w trzecim szablonie przesuwający się wraz z najechaniem na stronę oczarował mnie strasznie, co za świetny efekt! I tym samym cały szablon jest dla mnie faworytem tego posta :D
    W drugim szablonie bardziej mi to łapke niż słoneczko przypomina :D Ogólnie wszystkie szablony mi się podobają, ale jak już wspominałam fioletowy najbardziej mnie urzekł ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni mówią, że słoneczko, drudzy, że łapka... mi bardziej do gustu przypadło słoneczko, ale... ważne, że efekt ładnie wygląda. xD
      I oczywiście, że trójka <3 W końcu najlepsze zostawiam dla siebie, taki ze mnie zimny drań x3

      Usuń
  6. Szablon wolny jest fajny :) Może wezmę na bloga o autografach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc zapraszam do regulaminu i księgi pobrań. Dziękuję (:

      Usuń
  7. AW AW AW AW TAAK
    Trzeci szablon jest pikny, zastanawiam się, czy nie pobrać na bloga, bo moje arcydzieła szablonowe wychodzą stanowczo za kiczowato XD
    Ale na wszelki wypadek.. *ustawia się w kolejce po zamówienia*

    OdpowiedzUsuń