18 lipca 2018

Relapse [448 - 449]


Cześć! Przychodzę z dwoma szablonami i pewnym projektem, w którym mam nadzieję się zaangażujecie. Już tłumaczę o co chodzi. 
Jak pewnie wiele z Was zauważyło grafikosfera bardzo zmalała. Wystarczy spojrzeć na Bajkowe Szablony. Pamiętacie jeszcze jak kiedyś w załodze było 5/6 osób? Posty pojawiały się co dwa dni (dobrze to pamiętam!). Szablony wykonywało się non stop, a teraz? I tak cieszy mnie fakt, że na bajkowych są trzy aktywne szabloniarki. To i tak dużo w porównaniu do innych blogów. Do czego zmierzam? Chciałabym by grafikosfera zapełniła się nowymi grafikami. Wiem jak trudno jest zacząć. Sama wykonywałam pierwsze kroki. Wiecie nawet, że za pierwszym razem nie zostałam przyjęta na bajkowe? Byłam wtedy zawiedziona, ale dało mi to motywację i po miesiącu spróbowałam znowu z lepszymi pracami. Od tego czasu (28 marca 2015r) nie rozstaję się z tym blogiem. 
Wiadomo, że nikt nie przyjmie niedoświadczonego grafika, dlatego założyłam Template School. Jest to miejsce dla tych, którzy chcą spróbować swoich sił w kodowaniu i tworzeniu grafiki. Będą się tam pojawiać artykuły i instrukcje, wszystko po to by nauczyć tego rzemiosła nowych grafików. Nabór cały czas będzie otwarty, nie ma limitów miejsc. Można się zgłosić do załogi i pokazywać swoje prace by dowiedzieć się co robicie dobrze, a nad czym można jeszcze popracować. Kto wie. Może za jakiś czas nabierzecie wprawy i założycie własny blog graficzny lub dołączycie do szabloniarni? (Na Bajkowych Szablonach wciąż jest otwarty nabór!) Zawsze warto spróbować. Nie krępujcie się zadawać pytania. Byłoby też miło gdybyście polecili swoimi blogowym znajomym Template School. Może znacie kogoś kto chciałby spróbować swoich sił w kodowaniu, jednak obawia się, że nie da rady. 
Trochę długi wstęp, ale naprawdę zależy mi by uratować naszą graficzną rodzinkę. 

Dla Leah
Jestem zadowolona z efektu końcowego. Mam nadzieję, że sprostałam Twoim oczekiwaniom :)

Dla Ani
Bardzo podoba mi się ten nagłówek. Mam jednak nadzieję, że nie jest za czerwono. 

Zamówienie Smiley oddam w następnej notce.


Przyjmuję zamówienia!



EDIT: przyjmuję zamówienie od OCZAROWAN-A

24 komentarze:

  1. O MÓJ BOŻE

    Kochana!
    Szablon przeszedł moje wszelkie oczekiwania, jest po prostu przepiękny! Po raz kolejny pokazałaś swoją kreatywność i talent, bo gdy zobaczyłam szablon, dosłownie zaparło mi dech w piersiach. Jesteś najlepsza i niezastąpiona ❤

    Jeśli chodzi o ten projekt, to w każdym calu popieram Twoj pomysł, bo jest naprawdę świetny. Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim i na pewno będę regularnie odwiedzała bloga. Sama (chyba nawet wczoraj xD) rozważałam wejście w świat grafiki, jednak te wszystkie kody etc. są dla mnie jak czarna magia. Więc spadasz mi tutaj z nieba!

    Dziękuję za wszystko!!
    Buziaki, Leah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon Ci się podoba :)
      Co do kodów, to wierzę w to, że szybko się do nich przekonasz :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Trochę bez sensu jest to, że powstają nowe szabloniarnie, które prowadzi tylko jedna osoba. Lepiej by było się połączyć :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że te szabloniarnie nie powstają :< A przynajmniej ja o żadnej nowej nie słyszałam od roku.

      Usuń
  3. Powstają ;) np. ta lub tai pewnie jeszcze kilka innych... Tylko fakt, są prowadzone przez jedną, dwie szabloniarki i każda tych szabloniarni wymusza konkretny styl tworzenia blogów... Albo tylko minimalistyczne i jasne, okrojone z ozdób, albo tematyczne...

    Btw - też uczę CSS'a ;) Mam nadzieję, że uda się wyszkolić nowe pokolenie szabloniarek :D

    Co do szablonów: 449 jest przecudny, choć i 448 nic nie brakuje ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej pierwszej pomyślałam, ale znam też kilka innych xD

      Usuń
    2. Zawsze jak znajduję jakiś nowy blog do próbuję do zwerbować na katalog grafików. Może wpadnę jeszcze na trop jakiś nieodkrytych?
      Dzięki za komentarz :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Myślę, że dobrze, że powstają nowe szabloniarnie nawet jeśli prowadzi je jedna osoba. Co to za różnica czy jest tylko jedna z 5 osobami w załodze czy 5 z jedną osobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale i tak nie widzę by powstawały

      Usuń
    2. No trochę jest różnica. Na szabloniarni wtedy zawsze się coś dzieje, a zamawiający ma większy wybór i lepsza wygoda dla niego. Właśnie, jest trochę nowych szabloniarni, ale nie wszyscy je zauważają, a jakby była jedna większa, to by tego problemu nie bylo ;) te mniejsze są zazwyczaj mniej zauważalne.

      Usuń
    3. Ja na przykład wiem tylko o szabloniarniach i blogach graficznych, które należą do katalogu Grafików. Trudno jest tak po prostu wpaść na blog, który znajduje się tworzeniem szablonów. Fajnie jest jak tak wszystkie blogi są w kupie, bo wtedy jest większy wybór i graficy się integrują.

      Usuń
  5. Kocham, kocham... naprawdę kocham pierwszy szablon. Uwielbiam tę kolorystykę, palce aż lizać!
    I tak mam wrażenie, że w najbliższym czasie tych szabloniarni powstało jednak troszkę więcej, może ze względu na to, że są wakacje i może więcej osób ma chwilę wolnego. Zainteresował mnie projekt "Template School", wygląda całkiem ciekawie. Może wreszcie uda nam się wypromować grafikosferę! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Też mam nadzieję, że grafikosfera ruszy do przodu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Pierwszy szablon jest moim faworytem z tego posta. Nie mogę się napatrzeć *-*
    Drugi też jest bardzo ładny.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, szablon jest przepiękny, idealny <3 Bardzo Ci dziękuję <3 Znowu trafiłaś w mój gust <3 Jesteś najlepszą szabloniarką, niezwykle utalentowaną! Szablon już na blogu, cieszy moje oczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cię cieszę, że szablon Ci się podoba <3 Dziękuję za miłe słowa ♥

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że po tych naukach będę mogła z własnymi siłami dołączyć do Waszej załogi. Trzymam za siebie mocno kciuki ;)
    Oczywiście życzę aby po tej przygodzie jak najwięcej zgłoszeń pofrunęło w Waszą stronę!

    A jeśli chodzi o szablon, to mam kolejną gorąco prośbę. Cały czas szukam szablonu, który zawidnieje dłużej niż miesiąc na blogu, lecz moim poszukiwaniom nie widzę końca :P Jednak chyba już znalazłam, ale do tego potrzebna ręka fachowca.

    Curry ramen

    Adres bloga: https://followtd.blogspot.com/
    Układ i cała koloryzacja zbliżona do szablony podobnego jak na tej stronie: http://breatherain.blogspot.com/2016/12/lets-hurt-tonight.html. Prosiłabym o uwzględnienie właśnie niebieskiego koloru czcionki na postach, przejrzystości oraz skromności tegoż szablonu.
    Cytat na na nagłówku: Follow The Dreams oraz Graphics True
    Ogólna wizja: Chciałabym aby był to właśnie taki styl z taką samą delikatną koloryzacją i podobnym ułożeniem dodatków. Jednak przez szacunek do innych prac i ich twórców nie chciałabym kopii.
    Kontakt: Na moim blogu
    Postacie na nagłówku: Emma clarke
    Mam nadzieję, że jeśli przyjmiesz moje zamówienie tworzenie go przysporzy Ci uśmiechu na twarzy, a same wykonywanie będzie Ci sprawiało radość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. curry ramem
    Chciałabym zamówić szablon na bloga https://zasady-kaisoo.blogspot.com/. Chciałabym układ zamknięty, z nagłówkiem wyśrodkowanym; z Do Kyungsoo i Kim Jonginem (EXO); kolorystyka jaśniutka, niebieski, róż, beż, coś w tych klimatach; tytuł: "Zasady", bez cytatu; chciałabym też strony nad nagłówkiem.
    Kontakt: karolina.oczarowana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń