1 sierpnia 2018

Boo'd Up [457-458]


Hej, hej! Dołączyłam do załogi bloga ;> Jestem teraz aktywna tylko na moim prywatnym blogu, pandzie i tutaj. Powoli powracam do blogsfery i postanowiłam, że nic mi nie zaszkodzi, jeśli dołączę do drugiej szabloniarni. Mam nadzieję, że miło mnie przywitacie, babes ;)
Mam dla was dwa wolne, minimalistyczne szablony, ale spokojnie, te rozbudowane z grafiką też robię. Sygnaturakę daję jako przykład mojej grafiki ;)

szablon wolny / nagłówek to gif

szablon wolny

I jak podobają wam się te dwie moje perełki??

Przyjmę 1 zamówienie! ;D

6 komentarzy:

  1. Ojej, urzekł mnie drugi szablon! <3 Kocham bardzo mocno. :D Podoba mi się jego prostota i minimalizm w nagłówku, który uwielbiam.
    Pierwszy też bardzo ładny, w obu spodobało mi się dobranie kolorów. :D
    Tak więc czekam na więcej pięknych prac i życzę dużo weny do tworzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre prace! W ogóle to witaj w ekipie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że blog się rozrasta :D
    Uu, prace świetne, ostatnio uwielbiam minimalizm :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy dostaje plusa za klimat, a drugi przez swoje kolory wprowadza taki radosny nastrój. Oba są bardzo fajne.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń