12 sierpnia 2018

Daydream [461-462]


Hej! Jak podoba wam się nowy szablon główny? Piękny nagłówek wykonała oreuis, a ja dopisałam kod. Oh i w trakcie tworzenia jest także galeria, którą będę się zajmowała i jak tylko zostanie zaktualizowana to dodamy link do menu. No a tak poza tym... Wróciłam z kolejnymi szablonami hahah Znowu mamy szarości z czerwonym i niebieskim(chyba polubiłam tę kombinację) oraz szarości z różem, obydwa są miniamlistyczne. W poprzedniej notce jednak nie przyjęłam żadnych zamówień, bo nie było takich, które byłyby dla mnie i z których wykonaniem czułabym się okej. Nie rozpisując się już, zapraszam do szablonów ;D



podgląd / pobierz

No więc jak podobają wam się te dwa szablony? No i jak podoba się główny oczywiście?
Przyjmę jedno (1) zamówienie.

6 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne, schludne szablony <3 Aż nabrałam ochoty by zrobić coś minimalistycznego <3 Cudeńka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję bardzo za miłe słowa <3 No zrób, zrób ;D

      Usuń
  2. Śliczne szablony, a ten główny GENIALNY! Ja jestem zwolenniczką tych z grafiką, ale te Twoej minimalistyczne super ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, no i w mojej następnej notce będą już szablony z grafiką;D

      Usuń
  3. Piękne szabloniki ❤️ Szczególnie ten 1, kiedyś zrobiłam podobny tylko w zupełnie innej kolorystyce i sentyment do mnie wrócił 💖 Szablon główny też cudny 😍

    OdpowiedzUsuń