21 sierpnia 2018

On the eastside [467-468]

[benny blanco, halsey & khalid - eastside]

Hej! Przybywam z nowymi szablonami nowymi i w sumie tyle ;) Pokazuję wam szablony z grafiką, wiem wow... co się dzieje hahah Chciałam wam pokazać jak wyglądają u mnie te szablony "rozbudowane", bo pojawiłam się z takim minimalizmem i nie dałam wam pooglądać mojej ładnej(ah ta skromność) grafiki xd



Więc jak wam się podobają?

Przyjmę jedno (ew. 2) zamówienie!
Przyjęłam zamówienie od Veronica i Cαѕѕιє

ps. Zapraszam was też na mojego bloga, który dzisiaj skończył 4 lata! ;D

19 komentarzy:

  1. Ojejku, śliczne prace!!
    Nagłówek w pierwszym szablonie to cudo ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie prace są naprawdę piekne, jednak szczególnie moje serduszko skradł drugi szablon 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony wyszły Ci świetnie :* Ale najbardziej podoba mi się pierwszy szablonik *.* Skradł mi serce kolorystyką i delikatnym nagłówkiem, cudeńko <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dzięki! Powiem ci, że mi też bardzo podoba się nagłówek z pierwszego szablonu ;)

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem pierwszego szablonu, to jest normalnie cudo. Piękny. Drugi też jest świetny, ale czegoś mi w nim zdecydowanie brakuje i kolorystyka to nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablony są przepiękne, oba. W pierwszym wszystko idealnie dopasowane, a css naprawdę jest genialny, nie mogę się napatrzeć, to samo w drugim, piękne kolory, wszystko!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. hasło: curry ramen
    Hej!
    Chciałabym zamówić szablon na bloga https://shropshire-clubs.blogspot.com/ . Chciałabym, aby nagłówek pozostał w takiej formie jak obecnie - nazwa bloga, czcionka podobna. Odpowiada mi obecny układ kolumn i prosiłabym aby taki pozostał, zmieniłabym tylko wygląd archiwum i etykiet. Chciałabym również pozostać w obecnych, delikatnych kolorach różu, bieli i zieleni, ponieważ blog ma się kojarzyć z Anglią/Walią. Jeśli chodzi o czcionkę poprosiłabym o jakąś estetyczną i przejrzystą. Mój mail: blogkopytko@gmail.com

    Liczę na przyjęcie mojego zamówienia, jak widzisz nie mam za dużych wymagań. Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję ;)
      W razie jakichkolwiek pytań odezwę się na podanego maila.

      Usuń
  7. Cześć!
    HASŁO: curry ramen
    Chciałabym zamówić szablon na bloga http://vingar-skrzydla.blogspot.com.
    UKŁAD: Poproszę o układ zamknięty.
    KOLORYSTYKA: Myślałam raczej nad ciemną kolorystyką. Może na przykład taki ciemnoszary z jakimiś elementami bieli i nie za jasnej czerwieni?
    NAGŁÓWEK: Chciałabym to zostawić tobie. Dodam tylko, że blog w głównej mierze jest o smokach i mogą one jak najbardziej znaleźć się na nagłówku. Jeśli jednak postawisz na ludzi, to chciałabym tylko uwzględnić, że akcja dzieje się w mniej więcej czasach średniowiecznych. Chciałabym by na nagłówku, był duży napis "Vingar" i mniejszą czcionką cytat: "When it's dark look for stars".
    OGÓLNA WIZJA: Chciałabym abyś przede wszystkim zadbała o wygląd linków oraz cytatów. Poza tym przydałoby się, by na blogu znalazła się taka wysuwana strona jak np. tutaj: http://sod---rpg.blogspot.com. Chodzi mi o to, że po lewej stronie jest taki niebieski pasek i po najechaniu on wyjeżdża i są tam napisane różne rzeczy. I poprosiłabym jeszcze, aby pogrubienie tekstu się wyróżniało, czyli np. miało inny kolor.
    EWENTUALNY KONTAKT: seaa48pl@gmail.com
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie.
    Życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, i jeszcze poprosiłabym byś też zwróciła uwagę na wygląd etykiet bo na blogu będzie ich całkiem sporo. Stron raczej nie będzie zbyt wiele (w obecnej chwili jest ich 10), ale chyba i tak za niedługo będzie ich mniej.

      Usuń
    2. Przyjmuję ;>
      W razie jakichkolwiek pytań odezwę się na podanego maila.

      Usuń
  8. kiedy będzie notka oreuis? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w niedzielę, a jak nie to w poniedziałek.

      Usuń
  9. Wchodzę i myślę, że będzie coś nowego.. A tu nadal brak zaskoczenia. Jestem zażenowania takim ŚWIETNYM poziomem <3 (Na śmieszkowanie mnie wzięło). Naprawdę piękne prace, drugi szablon to mój faworyt <3
    Pozdrawiam XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestraszyłam się jak przeczytałam początek komentarza, gurl don't scare me like that! No ale dziękuję za miły komentarz!

      Usuń