21 października 2018

To be forgotten [488 - 491]

Cześć wszystkim. Bardzo dawno mnie nie było, wiem. Przyznaję, że zbyt długo wykonywałam zamówienie, że prac jest mało (zważywszy na moją ostatnią nieaktywność blogową) i... że ta notka będzie zbyt krótka. 
Postanowiłam, że nie ma sensu dłużej zalegać bezużytecznie w ekipie BS, gdyż nie na tym to polega. Być może się wypaliłam, może to zwyczajny brak czasu, lenistwo, brak weny... Jakoś nie mogę się zmotywować, by cokolwiek stworzyć.
Dziękuję wszystkim, którzy wspierali mnie swoimi komentarzami przez ten czas (7 miesięcy!), jaki gościłam na blogu. Będę wspominać go dobrze, w końcu to jedna z szabloniarni, w których zabawiłam najdłużej.

Czy znikam również z blogosfery? Raczej nie, zamierzam pozostać na Katalogu Szuflada, być może gdzieś jeszcze się na mnie natkniecie :).

Pomarudziłam, a teraz do rzeczy.

Szablony wolne:



Zamówienie dla Madzi:
Współpraca z Malu i Netką
Stocki: Malu, CSS: Netka, Nagłówek: Szamanka


Nagłówki:
Emmy Rossum by Kaolia
Viola by Kaolia by Kaolia
Crazy by Kaolia by Kaolia
Ten nagłówek zobaczycie jeszcze raz, w innej koloryzacji i na innym blogu ;).
Rudd by Kaolia
Paris  by Kaolia
 Sygnatury:

Ikonki:




W tej notce chciałabym podziękować w szczególności Malu, która od długiego czasu mnie inspiruje ;). To dzięki jej wpływowi zobaczyliście tu dzisiaj Lily Collins, Martine Stoessel oraz Dylana O'Brien'a. Zapraszam wszystkich na bloga z powiadaniem Malu: Klik.

8 komentarzy:

  1. Kurka wodna, ile Tinki!
    Kocham cię! 😀
    No i jesienny Ezra to wygryw <3 Czyli na coś się moje zeszłoroczne listki przydały. Bo konkursu oczywiście z nimi nie wygrałam xd
    Ten nagłówek z Violą cacy - a cytat idealny na mojego bloga. Może przygarnę kiedyś xD Cóż... najpierw trzeba ruszyć tyłek i coś napisać, heh.
    Lily zawsze dobrze wypada... też bym tak chciała xD Sama nie wiem, gdzie wyszła najlepiej.

    Motywuje?
    Ja?
    Obstawiałam, że czasami masz mnie dość XD
    A tu niespodzianka ^.^

    Dopiero wstałam, ale w sumie miło tak z rana takie posty czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal czekam na moją Liśkę, a Ty się obijasz, Obijaczu jeden Ty xD. Cieszę się, że spodobała Ci się notka :D I trochę mnie dziwi, że nie zauważyłaś, jaką jesteś inspiracją xD Podejrzewam, że nie tylko dla mnie :D

      Tak czy inaczej, zaszalałam w notce z innymi niż zwykle postaciami ;D Wgl Malu: rób więcej takich stocków :D Masz do tego oko!

      Usuń
    2. Dobra, wiesz, mam jeszcze te z Włoch zdjęcia xD
      Nie sądzę, że jestem inspiracją, ale i tak mi miło.
      BTW. Co tak mało komentarzy tu - ludzie nie wiedzą, co tracą xD

      Usuń
    3. Może nie podoba się notka, czy coś. Albo moje zniknięcie z blogosfery. Może mnie nie lubią, nie wiek xD

      Usuń
    4. Hue hue, zobaczymy jak długo xD

      Usuń
  2. Cześć!
    Z każdą notką Twoje prace coraz bardziej cieszą oko!
    Moim ulubieńcem jeśli chodzi o kolorystykę jest współpraca, natomiast układ ten z Tini <3. Co do pozostałych prac widać, że bardzo się przykładasz <3. Nie wiem co więcej napisać, bo nie znam się na tym za bardzo, ale gratuluję rozwijania się! Widać, że robisz naprawdę wielkie postępy <3
    Pozdrawiam,
    Shoshano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dzięki xD przyznam, że prace powstały "na szybko", gdyż miałam zawirowania na uczelni oraz tworzyłam prace dla SG (nadchodzą dwie notki tematyczne). Wyszło tak, że po aktywacji katalogu z opowiadamiani braknie mi czasu na wszystko, więc musialam zrezygnować z bajkowych :( tu jest więcej osob w ekpie, więc moja nieobecność tu niewiele zmieni :)
      Jeśli dalej chcialabys oglądać moje prace - zapraszam na Sidereum Graphics. Podpisuję się tam jako Kaolia :)
      Pozdrawiam!

      Usuń