1 kwietnia 2015

I never knew that hope was fatal [99-102]


Hej :)
Chciałam powiedzieć, że to moja ostania notka. Wiecie, szkoła, brak czasu, weny i wszystkiego. Dzięki za wszystko :3 Okej, żartowałam. He he. Ale jestem śmieszna. Jeszcze się ze mną pomęczycie. Ale fakt jakoś słabo mi idzie z grafiką, nie mam sił do niczego ;-; Mam dziś dla Was 4 szablony.

ZAMÓWIENIA




Miałam tu trochę problemy z kolorystyką, mam nadzieję, że może być ;_;




A tu kompletnie zawaliłam, przepraszam ;-;
No a poza tym, gratulacje, setny szablon :D
WOLNE



A ten akurat mi się podoba :D Pochwalę się Wam, że to moja pierwsza, własna koloryzacja



I taki minimalistyczny, może komuś się przyda ;)

To tyle. Napiszcie, co myślicie :D
Zamówienia... Jeśli coś mi się spodoba, to przyjmę ;)
Do następnej,
Black

EDIT: Przyjmuję zamówienie K.T.

17 komentarzy:

  1. Pięknie *.*

    99- cudowne kolory
    100- nie mogę się doczekać, aż zobaczę go na blogu! Pauje do historii
    101- chyba mój faworyt <3
    102- ten również cudowny przez swój minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! :)
    Idzie Ci naprawdę bardzo dobrze! :)
    Sygnatura bardzo mi się podoba. Ślicznie w tej pracy dobrałaś kolory!
    Pierwsze zamówienie podoba mi się już nieco mniej, ponieważ przez niektóre postacie prześwituje tło oraz te napisy są trochę chaotycznie ułożone ;).
    Drugie zamówienie jest świetne, tylko ten facet trochę dziwnie jest wtopiony :D ( ja to się zawsze czegoś przyczepie ;p ). Bardzo ładny css!
    Pierwszy wolny szablon zdecydowanie podbija moje serce! :) Jest dopracowany, css jest świetny i bardzo ładnie, wręcz cudownie się komponuje!
    Drugi szablon wolny jest skromny, ale za to bardzo ładny.

    Rozumiem, że nie masz czasu na robienie szablonów. Ja teraz też mam istny chaos w szkole, a tu nagle zachciało mi się robić szablony :D. Teraz mam... ;p
    Uwierz w siebie! Szablony bardzo ładnie Ci wychodzą ;)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu! Jest mój :D
    Boje się, dlatego najpierw obejrzę resztę :D
    101 jest cudny!
    I reszta też piękna :D
    O jejku, ale się denerwuję XD Dobra patrzę....
    Zawaliłaś? Jezu on jest piękny *.* Boże, kocham cię jezu cudowny, przekracza wszystkie poje oczekiwania ♥ Nie wiem jak mam dziękować :D
    DZIĘKUJĘ ♥
    Pędzę go załadować :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, matko, matko, w tym 101 jestem tak zakochana, że aż musiałam to napisać *.* Mam nadzieję, że masz gdzieś zapisaną tę koloryzację, bo chyba będę ją musiała od Ciebie wycyganić, haha :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się szablon numer 101 i 102. W 101 jest bardzo ładna kolorystyka :) No i LIly Collins ^^ Uważam, że ma ona bardzo dobre zdjęcia do robienia nagłówków :)
    Chciałbym też złożyć zamówienie.
    1. http://dontcrybeeiwillreturn.blogspot.com/
    2. Cara Delevingne i Andy Biersack
    3. Don't cry Bee, I'll return.
    4. Układ, taki jaki Ci będzie pasował. Kolorystyka jasna, ale nie pastelowa. Możliwe jakiś ciemniejsze akcenciki :>
    5. Grim

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym złożyć zamówienie:
    1. http://lonely-angel-forever.blogspot.com/
    2.https://www.google.pl/search?q=Dziewczyna+czarne+w%C5%82osy&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=xhMcVeShBtHtaKjggKAH&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=899#imgdii=_&imgrc=9c9LC2oPK3_-tM%253A%3BfMK5Q8R92KDYXM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.pinger.pl%252Fpgr372%252F6a65593d0029c6ea5113b4fc%252FDiana.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Fnastawionapozytywnie.wordpress.com%252F2013%252F02%252F10%252Fopowianie%252F%3B400%3B602
    3. "Nie można cofnąć czasu, ale można zacząć budować przyszłość."
    4. Chciałabym aby był to szablon otwarty. Kolory: Tutaj daje ci wolną rękę chciałabym aby pasowały do głównego zdjęcia i były troszkę smutne ponieważ życie głównej bohaterki nie jest za kolorowe.
    5. Hasło: "Wybrani" - C.J.Daugherty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, nowa notka. :3
    Weź tak nie strasz, mam słabe nerwy, jeszcze mnie o zawał przyprawisz. .___. Ale okay, wybaczam. xd Przejdźmy do szablonów! ^.^

    Szablon nr 99 - fajny, ale nie podobają mi się kolory. :v Są takie... mdłe? Poza tym razi mnie ta przycięta ręka Emmy. xd CSS jest fajny. c:
    Szablon nr 100 - piękny! *--* Tylko chyba za dużo tego fioletu jak na mój gust. Poza tym CSS strasznie mi się podoba. ^o^
    Szablon nr 101 - wowowowow, cuuudo! *o* Nagłówek piękny, CSS prześwietny. Faworyt tej notki! c:
    Szablon nr 102 - piękny. W dodatku moje ulubione kolorki. :>

    Troche wiary w siebie, przecież źle nie jest. c: Phi, jest bardzo dobrze! Pozdrawiam i życzę duuużo weny,
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka pierwszego szablonu jest po prostu mega! :)
    Drugi jest również dobry, ale z kolei tutaj raczej nie moje kolory :D
    Trzeci i czwarty jest idealny *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym złożyć zamówienie
    1.http://zakazanegeny.blogspot.com/
    2.Dziewczyna ze skrzydłami z brązowymi kręconymi włosami, niebieskooki, niski blondyn,
    3.,, Wyszłam z ciemności i wiem kim jestem. Świat będzie drżał"
    4. Tło niech będzie czarne. Postacie mogą mieć trochę kolorów ale w większości chciałabym żeby były białe. Między nimi czarny znak (długa pionowa kreska i krótsza pozioma przecinająca ją pod kątem prostym, oraz dwie bardzo krótkie odchodzące w dół od tej poziomej)
    5. Hasło: ,,Szklany Tron"

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo! Szablon prześliczny *<*

    OdpowiedzUsuń
  12. 99 - tutaj kolorki trochę za jaskrawe, poza tym super ;)
    100 - Zawaliłaś? Czemu oszukujesz sama siebie, szablon jest zaczepisty <3 No i gratulacje, stówka!
    101 - Wowowowowowowowowowowowowowowowowow To jest idealne!!! Nagłówek, CSS, wszystko najlepsze *v*
    102 - Szczególnie karty mi się podobają, a reszta też jes okay :)

    OdpowiedzUsuń