14 kwietnia 2015

I try to capture every minute [115]


Cześć! ;)
Niestety mam dzisiaj dla Was tylko zamówienie ;/. Bardzo przepraszam, ale nie mogę się wyrobić ze szkołą... Jak zapewne wiecie mam egzaminy za tydzień, więc nie mogę sobie pozwolić na przyjemności, ale po egzaminach gimnazjalnych miejmy nadzieję, że to wszystko się uspokoi i będę mieć trochę czasu na robienie szablonów :D.

ZAMÓWIENIE
[ Podgląd||Pobierz ]

Bardzo jestem z tego szablonu zadowolona, chociaż początkowo nie miałam na niego pomysłu :)
Kill me, please, wiem że chciałaś kolory granatowe, czarne, ale te barwy kompletnie nie pasowały do tego nagłówka oraz zdjęcia, które znalazłaś były słabe jakościowo ;).
Jeżeli coś nie będzie Ci się podobało, to śmiało pisz, poprawię.
Dodatkowo przypominam, abyś w końcu zamieściła odnośnik, bądź link
do naszej szabloniarni. :)

Prawdopodobnie przyjmę jedno zamówienie, ale nie obiecuje ;)

EDIT
Przyjmuję zamówienie Lexie Song.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! <3 Szablon jest śliczny, mimo, że nie do końca zgpdny z zamówieniem xD Jeszcze raz dziękuję ;D Dodam link w zakładce "Szablon" i jeszcze w gadżecie :D Życzę powodzenia na egzaminach! Połamania długopisu! ^^
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D.
      Nie, dziękuję ;p
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Chciałaby złożyć zamówienie na szablon.

    1. Adres bloga: dramionetrans.blogspot.com
    2. Zdjęcia:
    > Tom Felton
    http://feelgrafix.com/data_images/out/27/956354-tom-felton.jpg
    http://feltbeats.com/wp-content/uploads/2011/08/tom-felton-da-man-august-september-201120-01.jpg
    > Emma Watson
    http://indialive.today/wp-content/uploads/2014/08/emma-watson-photoshoot-2014-34731.jpg
    http://wallput.com/wp-content/uploads/2014/11/Emma-Watson-Wonderland_03.png
    3. Cytat: “I'm addicted to your light”
    4. Ogólna wizja: Prosty. Najlepiej dwie kolumny. Nie musi mnieć nagłówka, może mnieć po prostu obraz w tle. Co do kolorów, preferowałabym coś zielonego, szarego, niebieskiego lub fioletowego. Ale w ciemnych odcieniach,
    5. Hasło: “Tajemniczy Opiekun”


    Powodzenia na egzanimach! Sama te gimnazjalne pisałam lata temu, ale nadal pamiętam ten stres... I słyszałam, że one teraz bardziej skomplikowane są! Trzymam kciuki.

    xoxo
    Lexie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią przyjmuje to zamówienie :)

      Nie, dziękuję :D.
      Nie wiem, czy w Twoim roczniku trzeba było wyrywać kartę odpowiedzi, ale u nas niestety trzeba to zrobić, a jeśli ktoś o tym zapomni to ma problem... :) Możliwe, że jest trochę bardziej skomplikowany ;)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! Już nie mogę się doczekać :)

      Wyrywania karty odpowiedzi u nas chyba nie było... ale nie jestem pewna, bo gimanzjum to ja lata temu kończyłam. Czuję się tak staro teraz :D

      Usuń