6 maja 2015

Stay with me [157]

Witam!
Dzisiaj znów przychodzę z jednym minimalistycznym szablonem -,-. 
Wolny

Jeszcze raz wszystko wyjaśniam, aby potem nie było żadnych niedomówień. Nie mam czasu w chwili obecnej na robienie szablonów. Mam bierzmowanie i muszę się nauczyć dwustu pytań, aby zdać, poza tym w mojej szkole jest jeszcze gorzej niż przed egzaminami gimnazjalnymi oraz mam także obowiązki domowe, które muszę wypełnić. Przepraszam wszystkich, ale po prostu nie dam rady zrobić ich więcej, jak i również robić coś na niespodziankę specjalnie organizowaną dla Was.
Wolę dodać jeden szablon na dwa tygodnie, niż poprosić o miesięczny urlop.

Nie przyjmuje zamówień.

10 komentarzy:

  1. Szkoda... Twoje szablony bardzo mi się podobają! Zwłaszcza, że ja nie umiem ich robić... Ale rozumiem Cię, moi rodzice też ostatnio się uwzięli, mimo, że już niedługo koniec roku. A dzisiejszy szablon jest piękny! Chociaż nie przepadam za minimalistycznymi...
    Pozdrawiam, życzę dużo czasu i weny! ;)
    ~Clary

    OdpowiedzUsuń
  2. Pfff... Dawno nie zaglądałam tu (kilka dni, ale duużo ;;)
    Więc najpierw przemówię do ludu! xD
    Gdy ktoś przyjmuje zamówienia, komentarze się walają. Od ostatniego "występku" na asku, gdzie ktoś obrażał Calliste, jakoś się od niej odwróciliście. Dlaczego? Przecież jej szablony nie są złe, a wiadomo, że trzeba bardzo dłuugo ćwiczyć, abydojść do perfekcji. Ale każdy tworzy na swoim poziomie. Nasz hejter zaczął ją wyzywać, że zamiat tworzyć szablony, siedzi na asku, że nie powinna mieć do niego dostępu oraz, że robi najgorsze prace. Czy warto się zniżać do poziomu człowieka nie znającego się na nczym, który tylko krytykuje bez uzasadnienia i wiecznie wstawia "słitfocie" na "fejsika". Taka pinda, za przeproszeniem.
    Mam nadzieję, że w wakacje będziesz częściej dodawać noki ;> I, że dobrze Ci poszło na egzaminach
    Pozdrawiam ^^
    ~Black Apple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz! *.*
      Szczerze powiedziawszy ja też mam taką nadzieję :D. Jeśli chodzi o wyniki egzaminów, to nie chcę zapeszać i dlatego też nie sprawdzałam wyników w internecie, chociaż mnie kusiło ;p

      Usuń
    2. *notki xD

      Usuń
  3. Mi się wszystkie szablony bardzo podobają, ten też jest śliczny! Lubię szablony minimalistyczne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nie moje klimaty, szablon boski! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah... Szblon prześliczny, naprawdę bardzo mi się podoba :) I jeśli mam być szczera to przyznam, że zainspirowalaś mnie nim do obejrzenia The Originals. Dzięki :D
    Pozdrawiam, życzę dużo czasu i dobrych wyników i ocen na koniec roku, który już niubłaganie zbliża się do nas wielkimi krokami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D
      Niestety wystawianie ocen zbliża się wielkimi krokami, ale cóż zrobić ;/.
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń