16 lutego 2018

Bird [403]


Cześć. Przychodzę do Was z szablonem wolnym. Coś mnie natchnęło by wykonać szablon z układem otwartym. Całkiem mi się podoba. Jeśli ktoś chciałby zamówić jakiś szablon niech śmiało pisze. Wybaczcie, że tak pojawiam się i znikam, ale nie zawsze znajdę czas na wykonywanie zamówień. Prowadzę prywatny blog i od tygodnia publikuję na Katalogu Grafików (na który serdecznie Was zapraszam!), dlatego też bądźcie wyrozumiali.





Przyjmuję zamówienia!

(27 II 2018r) EDIT: Przyjmuję zamówienia od Aleksandy Lestrange,  Malusiaa Herondale, Follow the Dream, Mairlin Yanke, Ana Potter i Rin-Chan
ZAMÓWIENIA ODDAM DO DWÓCH TYGODNI!

19 komentarzy:

  1. Ja Ciebie podziwiam, że masz czas na 3 blogi! Jejciu ten szablon jest prześliczny! Zakochałam się w nim! Ten nagłówek <3 Cudo! No i kolorki takie soft <3 Ja to nie potrafię robić otwartych szablonów chyba. Zaczęłam kiedyś wiosenny i jak patrze na ten twój to chyba mój mi się już nie podoba ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorków jestem dumna, bo sama zrobiłam <3 Nie możesz mówić, że twój szablon się nie podoba. Z pewnością jest nieziemski ^^
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Hej. Składałam u Ciebie zamówienia na 2 szablony. W poprzedniej dostałam tylko jeden, a ten drugi, według twoich słów, miał pojawić się tak jakby w tej. Chcę tylko zapytać, kiedy mogę się spodziewać tego drugiego szablonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :)) W zupełności zapomniałam :)

      Usuń
  3. Ale piękny szablon! Jest cudowny, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Można jeszcze? ;)
    Hasło: Curry ramem
    Tytuł bloga: Music is a scenography od feelings
    Blog: http://let-her-go-leonetta.blogspot.com/
    Układ otwarty, jedna kolumna.
    Kolorystyka: tło (tam gdzie jest tekst posta) albo białe, albo jaaaasno różowe, a reszta szablonu w różnych odcieniach różu i fioletu, ewentualnie jakiś jeden odróżniający się kolor, np. na tytuł bloga, czy coś.
    Postacie na nagłówku: Violetta i Leon (Tini Stoessel i Jorge Blanco) ze zdjęciem, zdam się na ciebie, bo naprawdę się na na tym nie znam. Jakieś ich wspólne zdjęcie może być.
    Nie mam kompletnie pomysłu, jak to może wyglądać, przyjmę tak naprawdę wszystko xd
    Nie mam jeszcze zakładek, jak tylko się pojawią, to dodam do Was odnośnik i napisze gdzieś w widocznym miejscu, skąd mam szablon. Właściwie to zakładki powinny być już jutro, więc to nie problem. Mogę wrócić jutro i potwierdzić, że jest już dodany.
    Mój e mail: k.kk03@wp.pl lub częściej jestem na hangouts malusilis03@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Bardzo ładne prace! Chciałabym zamówić szablon. Mam nadzieję, że rozpatrzysz moją prośbę.

    Hasło: curry ramen
    Układ: Zamknięty z nagłówkiem wyśrodkowanym na górze
    Kolorystyka: niebiesko-fioletowa z białymi akcentami (proszę również o to, żeby nie była zbyt ciemna)
    Postacie: Anakin SKywaker ze Star Wars
    Cytat: Niech moc będzie z tobą oraz bardziej widoczny napis Follow the dream
    Ogólna wizja: Chciałabym aby strony np. regulamin itp były ciekawie ułożone, może koło nagłówka, a etykiety aby również były w nietypowych kształtach. Liczba tych dodatków aby była zgodna z ilością moich stron i etykiet na moim blogu. (Dobrze byłoby równiez dodatkowe puste 2 czy 3 dodatki na moje ewentualne przyszłościowe dodania)
    Kontakt: Blog - https://followtd.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej zabawy przy tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, dopiero dzisiaj natknęłam się na tego bloga i muszę przyznać, że szablon, który zrobiłaś jest przepiękny. ;)
    Hasło: curry ramem
    Chciałabym zamówić szablon na mojego bloga rockmetalpolska.blogspot.com. Układ otwarty, nagłówek wyśrodkowany na górze. Kolorystyka - najlepiej w ciemnych barwach np. czerń, szarość. Postacie: James Hetfield (z lat 80 lub 90), Axl Rose - z lat 80 lub 90, Bon Jovi z lat 80. Na nagłówku nazwa bloga, sama nazwa lub z dopiskiem blogspot.com Mogą też być gdzieś w tle np. jakiś zbiór rockowych płyt CD, winyli, itp, ale nie musi. Mój e-mail: rockmetalpolska@gmail.com
    Będę bardzo wdzięczna, jeśli przyjmiesz moje zamówienie. :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, akurat przeglądałam kilka szabloniarni w poszukiwaniu czegoś dla siebie i szczęście mnie trafiło z nieba, bo znalazłam coś otwartego na zamówienia. :D

    Hasło: curry ramem
    Link do bloga: https://marionetkowe-prawdy.blogspot.com/

    Jest to blog o tematyce potterowskiej, dopiero rozpoczynający działalność, rozdziały jeszcze nie są wstawione. Chciałabym zamówić szablon z układem zamkniętym. Kolorystyka - ciemne barwy, najlepiej czerń lub ciemny błękit, czerwień, ale prosiłabym, aby nie była to zieleń. Nie chcę też, by szablon miał jasne, rażące barwy. Postaci: Daniel Radcliffe, ostatni rok nauki w Hogwarcie lub w wieku 17-25 lat, Phoebe Tonkin (koniecznie z długimi włosami) i Christian Coulson, który ma mało zdjęć z serii Harry Potter, więc jeśli będzie taka potrzeba, to chciałabym, aby jego postać była wyrwana z filmu 'Godziny' z roku 2002.
    Cytat: Am I not destroying my enemies when I make friends of them? (Przy tym małym druczkiem imię i nazwisko autora: Abraham Lincoln)
    Ogólnej wizji nie mam, chciałabym tylko, aby szablon nie był zbyt wymyślny. Strony powinny znajdować się tam, gdzie są umieszczone w motywie 'Rewelacja', nie chcę, by znalazły się gdzieś z boku. W tle, jeśli już o nim mowa, prócz postaci, mogłaby się znaleźć jakaś kamieniczka, fajnie, gdyby była z lat 70-90.
    Mój e-mail: fallenthe@wp.pl

    Będę naprawdę wdzięczna, jeśli przyjmiesz moje zamówienie i mam nadzieję, że rozpisałam je na tyle dobrze, by było z czego wyciągnąć wizję. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, jestem oczarowana prawie wszystkimi wykonanymi tutaj szablonami i również chciałabym złożyć zamówienie.

    hasło: curry ramem
    Link do bloga: http://hpthepoweroffriendship.blogspot.com/

    Po wejściu można zauważyć, że coś tam sama próbowałam (ale coś mocno nie wyszło :D). Blog jest o tematyce potterowskiej. Szablon zamknięty, najlepiej byłoby, gdyby szerokość bloga była podobna do tej, która jest teraz.
    Kolorystyka - głównie ciemniejsze barwy, wpadające w szarość, ewentualnie niebieski, prosiłabym, żeby nie występował kolor wyraźny czerwony. Nie wiem, czy podejmujesz się wykonania nagłówka bez żadnej postaci, tylko z samym Hogwartem i pasującymi do niego dodatkami? Jeśli nie, to postać - Daniel Radcliffe, czasy szóstego/siódmego roku w Hogwarcie, najlepiej jako Harry Potter.
    Cytat: Expecto Patronum
    Chciałabym, żeby strony pozostały tam, gdzie są teraz, ewentualnie po prawej stronie, ale aby zachowały minimalistyczny wygląd i były dostrzegalne. Pozostałe gadżety tylko po prawej stronie.

    Mój e-mail: anarockpotter@gmail.com

    Będę bardzo wdzięczna, jeśli przyjmiesz moje zamówienie. Mam nadzieję, że moja wizja jest wystarczająco jasna.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, potrzebuję szablonu na spis z opowiadaniami. Jak na razie nie udało mi się odnaleźć nic dla siebie, ale to zapewne dlatego, ze jest tego tak dużo i nie można się zdecydować :D

    Zamówienie:
    curry ramem
    Chciałabym zamówić szablon https://nasz-spis-opowiadan.blogspot.com/ Chciałabym układ zamknięty, z nagłówkiem wyśrodkowanym. Na nagłówku pozostawiam dowolność, byle by tylko było nawiązanie do książek bądź filmów (byle nie z jednego filmu). Kolorystyka jasna, z szarością, złotem i pastelowym niebieskim bądź różem. Tytuł: Nasz spis opowiadań. Prosiłabym by napis był widoczny. Chciałabym też strony pod nagłówkiem i dwie, boczne kolumny.

    Mój mail: rin.chan34534@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Twoje prace są naprawdę pięknie, przyglądam się im już od jakiegoś czasu. Mam pytanie, czy jest może szansa, że wykonasz wattpadową okładkę?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie przyjmuję zamówień pod tą notką. Możesz spróbować pod następnym postem, aczkolwiek wychodzą mi tylko minimalistyczne okładki.

      Usuń
  11. Jasne, chciałam się tylko zorientować, bo wiem, że nie wszyscy je wykonują. W takim razie będę czekać na kolejną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne szablony, naprawdę. :) Sama kompletnie nie ogarniam kodowania, więc tym bardziej podziwiam za takie cuda.
    Dlatego też przychodzę z zapytaniem czy jeszcze przyjęłabyś zamówienie?

    Układ: W sumie nie do końca wiem o co chodzi, ale mniej więcej podobny do aktualnego;
    Kolorystyka: Pasująca do tematyki - niebieski, błękit, biały... Zdecydowanie bardziej stonowane kolory od aktualnych.
    Nagłówek: W sumie zostawiam pełne pole do popisu. Wszystko, co związane z Air Force Academy. Może być nawet bardziej minimalistycznie z samym logiem uczelni, choć niekoniecznie.
    Cytat: Opcjonalnie – „"We will not lie, steal or cheat, not tolerate among us anyone who does"
    Inne wskazówki: Myślę, że układ podobny do aktualnego, by znalazło się miejsce na wszystkie aktualne zakładki. Nic więcej :)
    Kontakt: ch.tatum86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mądra ja zapomniałam o adresie bloga: http://air-force-academy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń