28 czerwca 2018

It has bagun [440 - 441]

IT HAS BEGUN - STARSET

Witajcie. W końcu dodaję notkę. Post miał się pojawić wczoraj, ale miałam skończony tylko jeden szablon. Dzisiaj oddaję dwa z trzech zamówień. Jestem z nich całkiem zadowolona. Koniecznie dajcie znać co o nich myślicie. Oczywiście przyjmuję zamówienia. Mile widziane również propozycje. Na tym blogu skupiam się przede wszystkim na szablonach. Jeśli chcecie zobaczyć jakieś inne moje prace, chociażby nagłówki czy sygnaturki to zapraszam na Grafikę Centaura


Postanowiłam umieścić strony na nagłówku. Według mnie wygląda to dość schludnie. Osobiście podoba mi się ten szablon i mam nadzieję, że nic się nie rozjedzie :)


Dla Leah
Troszeczkę zmieniłam kolorystykę. Zamiast niebieskiego jest zielony. Mam nadzieję, że to nie psuje twojego konceptu. 

Przyjmuję zamówienia!

19 komentarzy:

  1. UMARŁAM
    Nie mogłam doczekać się aż dodasz notkę i jestem zachwycona! Szablon jest wspaniały, a ta kolorystyka pasuje idealnie. Dziękuję Ci z całego serca za poświęcony czas na wykonanie tego cuda. Jesteś kochana <3

    Hah, a co do propozycji to ja zobaczyłabym chętnie więcej prac z aniołkami Victoria's Secret, obsesja [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci wiadomość na maila, sprawdź w wolnej chwili.

      Usuń
    2. Cieszę się, że szablon Ci się spodobał :) Dzięki za propozycję. Już wchodzę na maila.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ten drugi szablon jest tak bardzo cudowny, że aż westchnęłam, jak go zobaczyłam - a ciężko mnie czymkolwiek poruszyć. Kawał wspaniałej roboty!
    Co do pierwszego - pomysł ze stronami na nagłówku jest na prawdę trafiony. Myślę, że każdy się ze mną zgodzi, że warto było czekać na notkę :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój szablon pojawi się w drugim poście czy na meila wyślesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne prace! Nie umiem wybrać jednej ♥
    Ja oczywiście przychodzę z nową prośbą. Nie miałam pojęcia czemu tak szybko zmieniałam szablony, ale chyba wiem, że chodziło tutaj o koloryzację. Zdecydowanie na ten czas potrzeba mi czegoś świeżego, jasnego. Będę cały czas na zmiennie ustawiła zrobione przez Ciebie dla mnie szablony, ale prosiłaby jeszcze o małą przysługę. A mianowicie stworzenia dla mnie kolejnego...
    Z góry przepraszam za takie namęczanie, ale moja głowa jest pełna inspiracji i pomysłów, ale niestety nie mam takich umiejętności jak Wy.

    ZAMÓWIENIE
    curry ramem
    chciałambym zamówić szablon na bloga https://followtd.blogspot.com/. Układ i cała koloryzacja zbliżona do szablony podobnego jak na tej stronie: http://breatherain.blogspot.com/2016/12/lets-hurt-tonight.html.
    Cytat na na nagłówku: Follow The Dreams oraz Graphics True
    Ogólna wizja: Chciałabym aby był to właśnie taki styl z taką samą delikatną koloryzacją i podobnym ułożeniem dodatków. jednak przez szacunek do innych prac i ich twórców nie chciałabym kopii.
    Mam nadzieję, że zamówienie Ci się podoba, a tworzenie go będzie Ci sprawiało uśmiech na twarzy :) Pozdrawiam!

    Kontakt na moim blogu :*


    OdpowiedzUsuń
  5. curry ramem
    Chciałabym zamówić szablon na bloga: http://historiepisanepiorem.blogspot.com/
    Poproszę układ otwarty, co do kolorystyki - różne odcienie niebieskiego. Najbardziej zależy mi na jasnym, ale mogą się też pojawić elementy granatu, bieli, czerni lub fioletu - zależy, jakie barwy dobrze się ze sobą zgrają. Na nagłówku zamiast postaci wolałabym pióro, jak na tym zdjęciu: https://data.whicdn.com/images/314706950/large.png (i/lub coś w tym stylu: https://data.whicdn.com/images/314315217/large.jpg). Gdyby jednak były z tym jakieś problemy, to proszę o kontakt, a coś wymyślę ^^
    Tytuł: Historie Pisane Piórem (najlepiej, żeby był dość duży)
    Ogólna wizja: Zależy mi na lekkości, przejrzystości oraz czytelności (mój aktualny szablon wydaje mi się zbyt ciężki i przytłaczający). Strony niech znajdą się pod nagłówkiem. Boczne kolumny poproszę dwie. Jeśli miałyby się w szablonie znaleźć jakieś elementy ozdobne, to mogłyby to być wzory kwiatowe lub coś związanego z pisaniem... Ale to już powierzę specjalistom :D
    Mój mail: vesunna4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, naprawdę! Jestem w obu zakochana, zwłaszcza w pierwszym szablonie, wow!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam minimalistyczne szablonu i ogólnie pracę, ale tym razem bardziej przypadł mi do gustu drugi szablon. Nagłówek w nim zamieszczony jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy szablon to mój faworyt.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Curry ramem
    Chciałbym zamówić szablon na bloga academy-of-artists.blogspot.com.
    Szablon ma mieć układ otwarty, ale żeby grafika była nad postem. Kolorystyka, aby była raczej jasna, choć nie pogardzę kolorem czarnym, jako iż to blog o artystach to przydałyby się różne barwy, jak np. te podstawowe. Na nagłówku muszą być jakieś postacie z anime, które np. tańczą, grają na gitarze lub też coś malują czy gotują. W tle mogą być jakieś garnki, farby, pędzle itd. tu zostawiam dowolność. Na nagłówku prosiłbym o dodanie napisu "Dzieło sztuki odnosi sukces tylko wówczas, gdy jego twórca ma wiarę, która powołuje je do istnienia.", a także i tytuł bloga "Akademia Artystów". Jeszcze moja ogólna wizja, to chciałbym, aby po prawej stronie ciągnęła się od góry do dołu kolumna, a po lewej chciałbym, aby.. jeśli byłaby taka możliwość, kwadraty/koła (może być i nawet romb) w różnych kolorach, które przenosiłyby na strony. Resztę ogólnej koncepcji zostawiam już Tobie!

    Liczę, że moje zamówienie zostanie przyjęte, ponieważ na razie mój blog jest zawieszony, a już tak w sobotę/niedzielę będzie ponowne otwarcie, więc wolałem już szybciej zamówić, szablony są szczerze cudne, wykonałaś świetną robotę, no i jeszcze raz mam nadzieję że zamówienie zostanie przyjęte, ponieważ zależy mi na.. "lepszej współpracy z szablonem" :D
    Pozdrawiam, Yoshi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem jeszcze o kontakcie :'D Gdzie ja mam głowę:
      Szlajmik20@gmail.com

      Usuń
  10. Hej!
    curry ramem
    Chciałabym zamówić szablon na bloga: https://ill-never-be-the-same.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o układ, to zamknięty. Genialny szablon zrobiłaś dla Leah, więc coś w tym stylu byłoby świetne. Na nagłówku chciałabym zobaczyć Nathalie Kelley (z 2017,2018 roku najlepiej!)
    Co do kolorystyki, daję ci wolną rękę. Jedyną sugestią jest to, że chciałabym aby szablon był w jasnych kolorach. Najlepiej beż, jasny szary czy pudrowy róż. Tytuł: never be the same.
    Mój adres e-mail: kathswanx@gmail.com

    Z góry bardzo dziękuję i czekam na wiadomość, czy moje zamówienie jest przyjęte.
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń