22 października 2017

Love is True [400 - 401]



Cześć! 
Przybywam do was z drugą notką oraz dwoma zamówionymi szablonami. Przez ostatnie dni pogoda była tak piękna, że miałam wrażenie jakby na nowo było lato. Niesamowite! Jednak dzisiaj już widać za oknem deszcz i szarość, ale niestety już tak będzie. Chętnie przyjmę zamówienie na szablon o tematyce azjatyckiej (nie ukrywam, że takie najlepiej mi się tworzy xd) Ale inne też chętnie przyjmę, śmiało możecie składać zamówienia. To tyle, pozdrawiam ♥ 

 Szablon dla Zmora czytelnicza
Szablon dla Sekrety Lwiej Ziemi

19 komentarzy:

  1. Piękne szablony :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jennifer Love Hewitt <3 byłoby super o taki szablon

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne szabloniki, pierwszy bardzo mi się podoba choć i ten drugi ma w sobie to coś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba szablony są przepiękne! Jednak jak można się spodziewać moim faworytem jest drugi. To najwszechpiękniejszy szablon na świecie! Zazdroszcze zdolności. Bardzo Ci za niego dziękuję. Mam też nadzieję, że w miarę dobrze Ci się go tworzyło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szablony. Właśnie o coś tak prostego mi chodziło. Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Evelyn, zajrzyj na GG, proszę, napisałam do Ciebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonujesz okładki na wattpad? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Evelyn, proszę o zajrzenie na GG, w czwartek wysłałam Ci małą zmianę o szablonie, która zaszła niezależnie ode mnie, napisz, czy przyjęłabyś zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Część. Oba szablony świetne, ale dla mnie lwia ziemia jest na pierwszym miejscu. :3 Masz zdolności i wiedzę by robić cuda! Wszystkie blogi ,które zasługują Ci szablon wyglądają na wyjątkowe. Chciałabym abyś i dla mnie to uczyniła.

    Myślałam nad kolorystyką i stwierdziłam ,że odcienie fioletu bądź niebieskiego ( jak na ostatnim zdjęciu) będą dobre.
    Zdjęcia , które chciałabym aby się zalazły w nagłówku:

    https://img00.deviantart.net/3813/i/2012/101/0/3/rokta_en___hrive_by_pincushion_jester-d4vtwk2.png

    https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/j7bjlwxs7bstxhwfcf4c.jpg

    https://img00.deviantart.net/7819/i/2012/240/8/7/witch_by_pure_insomnia-d5cp5g1.jpg

    Chciałabym jedną kolumnę w formnie menu po prawej stronie przeznaczoną na podstrony, posty oraz archiwum. Drugą kolumnę na gadżety.
    Całość kompozycji otwartą.

    Hasło: carry ramen
    Kontakt do mnie: Limanniel@tlen.pl
    Adres bloga: http://natchnienielimanniel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram sygnaturkę z początku posta.A tak poza tym świetne szablony drugi podoba mi się najbardziej ! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć, bardzo piękne szablony! zwłaszcza ten z królem lwem. I słyszałam, że robisz szablony więc chciałam się zapytać czy mogłabyś zrobić szablon dla mnie? Mam blog o wilkach :) Dopiero zaczynam pisać i chcę żeby mój blog jakoś wyglądał.

    szczegóły szablonu: Szablon otwarty,kolorystyka czarno/granatowy i może trochę białego koloru, postacie na szablonie muszą być wilki takie normalne,obojętne. na środku szablonu chcę duży napis Wataha Czarnych Wzgórz,no i to chyba tyle. Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze daję link do bloga https://watahatm.blogspot.com/

      Usuń
    2. i hasło: carry ramen
      ps. jeżeli coś jeszcze mam napisać to powiedz. I może jeszcze kolumnę na gadżety jeżeli można :)

      Usuń
    3. Zapomniałam o kontakcie, mój i -mail m.kantorski@op.pl

      Usuń
  14. Witam. Twoje szablony są po prostu mega cudne. Może jakbyś znalazła czas to wykonałabyś również dla mnie szablon? Prowadzę bloga o pewnej grze w której odkrywamy ją na grzbiecie wierzchowca, dlatego też chciałabym, aby ''logo'', czy coś w tym stylu posiadało karego (czarnego) wierzchowca. Strony natomiast chciałabym okrągłe w kolorze szarym i miło by było, gdyby pojawiły się jakieś małe animacje po najechaniu na nie, takie jakie zostały zastosowane w szablonie pod numerem 397 (https://youwakeup.deviantart.com/art/397-Tears-Bajkoweszablony-707969241?ga_submit_new=10%3A1507152814). Reszta wyglądu ma być czarna. Tutaj link do bloga: https://sso-mistyjumpers.blogspot.com/ oraz email: nikola.136@interia.pl

    OdpowiedzUsuń