16 stycznia 2018

Hello, is anybody out there?


Halo, halo! Wracam po kolejnej przerwie by otworzyć kolejkę i przyjąć zamówienia! Właśnie zaczęły mi się ferie, więc chcąc, nie chcąc mam trochę wolnego czasu. Teoretycznie powinnam poświęcić go na naukę, w końcu w tym roku matura i dyplom z fortepianu i harmonii. W praktyce, załóżmy, że wszystko umiem i/lub zdążę się jeszcze nauczyć. Moje motto brzmi: Po co uczyć się cały rok, skoro można się uczyć tylko pół roku? :) Tak więc jeśli ktoś jeszcze tu zagląda i potrzebuje szablon na bloga, albo może szuka szabloniarni, gdzie mógłby publikować swoje prace, niech zostawi komentarz :) 

Pozdrawiam! 

3 komentarze:

  1. Długo czekałam na ten dzień i tą możliwość haha

    1. Nick zamawiającego: Aleksandra Lestrange
    2. Adres bloga: https://marauders-another-story.blogspot.com
    3. Układ szablonu: zamknięty/ jednokolumnowy
    4. Kolory: Coś w podobnych odcieniach do tego koloru, co mam teraz
    5. Obrazki: Chciałabym, żeby na nagłówku znalazła się Karen Gillan i Aaron Taylor Johnason (w ciemnych włosach, w młodszej wersji), jakieś obrazki związane z HP, opowiadanie dzieje się w czasach huncwotów
    6. Cytat, zdanie: In Search od a Better Ending
    7. Hasło: curry ramem
    8. Mail, kontakt do siebie: aleksandraskoczylas98@gmail.com
    9. Uwagi: Poprosiłabym o większą kolumnę z postem z dużą, czytelną czcionką, żadnych wymyślnych czcionek przy kolumnie i tytułach.



    1. Nick zamawiającego: Aleksandra Lestrange
    2. Adres bloga: http://story-of-changed-reality.blogspot.com
    3. Układ szablonu: zamknięty/jednokolumnowy
    4. Kolory: Czarne z odrobioną czerwieni
    5. Obrazki: Nina Dobrev, Daniel Sharman, coś związane z Harrym Potterem
    6. Cytat, zdanie: Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.
    7. Hasło: curry ramem
    8. Mail, kontakt do siebie: jest wyżej
    9. Uwagi: Jak wyżej + ponieważ jest to druga część do opowiadania wyżej, chciałabym prosić, by układ czcionki i cały CSS został taki sam, a zmieniły się tylko kolory.

    Nie wiem, czy można składać zamówienia w sposób, w jaki ja zrobiłam to teraz, ale mam nadzieję, że zechcesz przyjąć moje zamówienie. W większości spraw zostawiam Ci wolną rękę.
    Trzymaj się cieplutko
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrócę z zamówieniem wieczorem!

    OdpowiedzUsuń