18 kwietnia 2018

I will fly away [415 - 416]


W ten ciepły, kwietniowy wieczór przychodzę do was z odrobiną grafiki, która być może ucieszy nieco wasze oko ;). Zastanawiam się, jakie szablony na blogi byłyby potrzebne na bajkowych? Czy uważacie, że jakaś tematyka byłaby potrzebna, a jej nie ma? Jeśli tak, napiszcie swoje sugestie w komentarzu, a być może uda mi się je wprowadzić w życie.

Dość tego gadania, nie po to jesteście na tej stronce!
Dzisiaj tak się złożyło, że klimaty Harry'ego Pottera.

|       Podgląd       |       Pobierz       |
Powiem szczerze, że nie miałam pomysłu jak ugryźć ten szablon. Jeśli się nie podoba, mogę wziąć się za to jeszcze raz, ale prosiłabym o bardziej szczegółowe instrukcje.


Zamówienie dla: Sevannte
|       Podgląd       |       Pobierz       |

Przyjmuję zamówienia! 
Proszę tylko o opisanie, czego oczekujecie, jakiejś swojej wizji tego, co mam uzyskać. Nieprecyzyjne zamówienia są trudne do realizacji, bo kieruję się moim własnym gustem, który może akurat nie pokrywać się z gustem zamawiającego.

Pozdrawiam wszystkich i do następnego!

Przyjęte zamówienia:
1. Mari Kim
2. Zucek (zrobię co w moich możliwościach)
3. Queen Of Hearts

12 komentarzy:

  1. Oby dwa śliczne! 😀
    Dziękuję też za ten mój o Lily ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D Szablony z Lily to sama radość :D

      Usuń
  2. Mój szablon jest genialny! Mówisz, że nie miałaś pomysłu ale jest super! Dziękuję ci bardzo i na pewno się do ciebie jeszcze zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam :D Polecam się, wobec tego :D

      Usuń
  3. Tak więc jestem! Czekałam do czwartku, a tu proszę... Wczorajsza notka. ;D
    Tak więc chciałabym zamówić szablon na bloga dragon-strony.blogspot.com. Układ zamknięty (układ nagłówka oraz kolumn na podobę tego szablonu tutaj). Chciałabym, aby był taki układ. Nieduży nagłówek, a pod nim menu. Skromne, zwyczajne, proste. Nic wymyślnego. A, i bym prosiła o dwa menu. W sensie jedno by było poziome właśnie pod nagłówkiem, a drugie w kolumnie bocznej (również jakieś skromne). Wystarczy mi jedna kolumna boczna, obojętnie po której stronie, czy po prawej, czy po lewej. Co do nagłówka to chciałabym móc sama je zmieniać, więc nagłówka nie trzeba robić. Może być jakiekolwiek zdjęcie. Oczywiście jeśli to nie problem. Kolor... tak myślę o niebieskim. Tło może być ciemne niebieskie, może nawet granatowe, trochę przygaszone, a kolor tła postu może być przygaszony jasny niebieski. Bardzo zależy mi, aby tekst w poście mógłby być czarny i można było czytać bez problemu. Zależy mi, aby szablon był prosty, ale wyglądał profesjonalnie, elegancko, ale z nutą mroku.
    Nie trzeba zajmować się wyglądem archiwum, czy etykiet, bo ich nie używam i nie potrzebuję, także to już z głowy.
    Jeśli to za dużo wymagań, to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma zbyt dużej ilości wymagań ;) Postaram się zrobić co w mojej mocy, żeby się spodobało i już biorę się za planowanie ;)

      Usuń
  4. Hasło: curry ramem
    Chciałabym zamówić szablon na bloga https://pokochacodnowabook.blogspot.com (blog zacznie funkcjonować w wakacje). Chciałabym układ zamknięty, z nagłówkiem wyśrodkowanym i kolumną po lewej stronie a stronami po lewej stronie nagłówka a nie w kolumnie. Na nagłówku chciałabym aby znalazł się Niall Horan i Jesy Nelson. Kolorystyka związana z latem. Jasne kolory. Tytuł: „Baby i miss you’’ gdzie MISS YOU byłoby wyróżnione. Chciałabym żeby było nawiązanie trochę do odległości między bohaterami.Mój mail: quuienoflive@gmail.com
    Miłej soboty życzę i pozdrawiam.

    Ps. Śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamaneczko, a czy w wolnej chwili nie chciałoby Ci się zrobić dla mnie nowego szabloniku? Według oceny przesadziłam z jasnością... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ale na następnego posta, dobrze? Bo teraz staram się zebrać do kupy zamówienia i ładnie je skończyć ;)

      Usuń
  6. Drugi szablon szczególnie przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń