14 kwietnia 2018

Co Cię nie zabije... [413 - 414]

Cześć wam wszystkim! Miałam dość dużo w tym tygodniu na głowie, dlatego dzisiaj będzie bardzo krótko. 
Przygotowałam dwa zamówienia, trzecie kończę, a  czwarte przyjęłam dziś, więc nawet go nie rozpoczęłam. Wrzucam dwa gotowe szablony, by już was nie niecierpliwić. 

Zamówienie dla: Malusiaa Herondale
|       Podgląd       |       Pobierz       |



Zamówienie dla: Chloe Skywalker
|       Podgląd       |       Pobierz       |


Z racji "wiszenia" mi jeszcze dwóch zamówień tym razem nie przyjmuję zamówień na szablony. Można zamawiać za to okładki/nagłówki/inne cosie (związane z samą edycją graficzną). 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że do niebawem :D

___

Przed pobraniem szablonu z niestandardowym ustawieniem najlepiej usunąć wszystkie gadżety z bloga przed załadowaniem szablonu. Wtedy wszystko umiejscowione jest tak, jak należy ;)

10 komentarzy:

  1. Mój komentarz się nie dodał D:
    Napisałam ci na poczcie, żebyś mi coś pomogła xD
    Śliczny szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta sygnaturka na początku. A pierwszy szablon to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Sygnaturkę robiłam na biegu, trochę bez przekonania ją wrzucałam (staram się wyrobić w sensownym czasie z szablonami i nie robię w sumie innych grafik). :D

      Usuń
  3. Oba szablony śliczne. Mój już ustawiłam na swoim blogu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, ze nie usunęłam tam pustych linków... Odnośniki są pustymi liniami i można je usunąć z bloggera :)

      Usuń
  4. O kurczątko! *.* Drugi szablon jest the best. <3 Jest prześliczny. Podoba mi się kolorystyka. :D
    Oczywiście pierwszy też jest przepiękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Też mi się kolory dwójki strasznie podobają, choć troszkę bałam się takiego kontrastu. Wyszło całkiem ok :D

      PS: Wchodzisz jeszcze na GG?

      Usuń
  5. Hej, nie wiem, czy to kwestia szablonu, czy coś trzeba zmienić w ustawieniach, ale z jakiegoś powodu nie da się zostawić komentarza w zakładkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś nie działa, zauważyłam to też. Nie zawsze da się dodać komentarz... Skonsultuję to z Adminką. Mam nadzieję, że uda się coś wskórać...

      Usuń