5 kwietnia 2018

Where is my prince? [410 - 412]

Wrzucam dzisiaj chłodną fotkę, bo mi zimno. Jest już kwiecień, ja się pytam kiedy założę znów krótkie spodenki? Dokąd zmierza ten klimat? Potrzebuję przyjemnego 20+ na dworze... Dobra, dość narzekania.

Przed pobraniem zapoznajcie się z regulaminem!
___

Zacznę może od zamówień całych blogów. Jeśli coś nie odpowiada w szablonie - proszę napisać do mnie w mailu (stoneczka.fryteczka@gmail.com), a z chęcią poprawię :).

Zamówienie dla Andalouse
|     Podgląd     |     Pobierz     |


Zamówienie dla Eriko
  |     Podgląd     |     Pobierz     |

Wiem, wiem, było napisane, że białe, poniosła mnie wena twórcza. Jeśli się jednak nie podoba, zrobię jeszcze raz :)
__

Drugą rzeczą, jaką dziś wrzucam, są okładki dla Inflamary. Miałam parę pomysłów ale zdecydowałam się na zrealizowanie trzech w różnych wariantach kolorystycznych. Mam nadzieję, że któryś przypadnie Ci do gustu :).

Zamówienie dla Inflamary








___

To zamówienie sprawiło mi najwięcej trudności, gdyż nie siedzę w temacie Anime i Mangi. Robiłam, co mogłam, ale udało mi się stworzyć tylko takie dwa warianty. Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam zamówienie, gdyż chodziło tylko o nagłówek? Obie wersje mają czarne tło, więc łatwo wtopić je w szablon.

Zamówienie dla Kitty Sheksire



Na sam koniec dorzucam szablon wolny, tak od siebie. Zrobiłam już wcześniej i może komuś przypadnie akurat do gustu.

|     Podgląd     |     Pobierz     |


Przyjmę dwa zamówienia na szablon i do pięciu zamówień na okładki/nagłówki ;)

Zamówienia przyjęte:
1. Malusiaa Herondale
2. Chloe Skywalker
3.Laura Schnaider Olszewska
4. Sevannte

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czyli tak...
      1. Adres bloga: https://thechillingadventuresofsabrina-polska.blogspot.com/
      2. Hasło: curry ramen
      3. Button... Jako że blog postał wczoraj, to wszystkie strony są w wersjach roboczych, doszłyśmy do wniosku, że najpierw dostaniemy szablon, a dopiero dodamy zakładki. Jednak zamawiałam tu już kiedyś szablon, button jest u mnie na blogu prywatnym, a jak tylko dodamy strony na bloga, to tam też pojawi się button.
      4. Dwukolumnowy, nagłówek zamknięty.
      5. Na pewno mroczny klimat, może być jakiś jasny akcent, żeby nie było za ciemno.
      6. Jakieś proste tło, czarne mogłoby być, coś w tym stylu. Potrzeba nam dużo stron z ok. 10, więc lepiej, żeby się gdzieś ładnie pomieściły w widocznym miejscu. A odnośnie nagłówka to najlepiej, żeby była na nim sama Kiernan Shipka jako Sabrina, tak trochę, żeby wyglądała jak ona. Jakieś właśnie klimaty związane z magią, horrorem. I napis to nazwa serialu +Polska i link do bloga (The Chilling Adventures of Sabrina to nazwa)
      Kontakt: k.kk03@wp.pl

      Usuń
    2. Juz sie za to biorę :)

      Usuń
    3. Dziękuję!
      A właśnie, śliczne okładki ci wyszły 😁

      Usuń
    4. Po raz pierwszy się tego podjęłam, ale wydaje mi się, że lubię okładkować :D Dziękuję :D

      Usuń
  2. 1. Adres bloga: http://plaga-opowiadanie.blogspot.com
    2. Hasło: curry ramem
    3. nagłówek otwarty (ale może być też zamknięty)
    4. dwu lub jednokolumnowy
    5. Kolorystyka raczej jasna, właściwie to mi obojętna
    6. Napis: tytuł i „Uważali się za wolnych, a nikt nie będzie wolny, jak długo będą istniały zarazy”.
    7. Chciałabym, żeby na nagłówku znalazło się coś nawiązującego do apokalipsy, ale nie zombie, może być jakieś miasto, jakaś droga nawiązująca do podróży, coś nawiązującego do śmierci i traumy.
    I do tego blondynka, nie mam konkretnej aktorki, ale podrzucam takie propozycje: https://i.pinimg.com/564x/70/96/4b/70964b750ff891c0f7b2af277d658a11.jpg, https://i.pinimg.com/564x/c1/1d/ce/c11dce55795385df57d8613e6eb748cd.jpg, https://i.pinimg.com/564x/cb/99/f8/cb99f8e29e35d4d9636503094e6c64a6.jpg, https://i.pinimg.com/originals/a1/23/3b/a1233bb43818f2acb1c0e472e63066ba.jpg, http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2016/11/dove-cameron-tigerbeat-magazine-photoshoot-2016-1_thumbnail.jpg, https://i.pinimg.com/originals/87/32/3e/87323e7e80eebf71ae16f6157a0a10fd.png, https://images.wallpapersden.com/image/download/chloe-grace-moretz-blonde-actress_60707_3000x2029.jpg, https://img1.goodfon.com/wallpaper/big/6/43/hloya-morec-chloe-moretz-6251.jpg, https://assets.teenvogue.com/photos/57acfc1dd87096e82f6e5e8d/master/pass/chloe-grace.jpg

    Mam nadzieję, że przyjmiesz.
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. O raaaany jaka jesteś kochana, że poświęciłaś tyle czasu na te kilka okładek! Jestem wniebowzięta, bo totalnie wszystkie mi się podobają, więc cieszę się, że mam w czym wybierać. Dziękuję bardzo! <3

    W takim razie chyba za jakąś chwilę jeszcze złożę jedno zamówionko bo od pewnego czasu chciałam zmienić starą okładkę do innego opowiadania, a te naprawdę super Ci wyszły. Zakochałam się! :D xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie porobię więcej okładek :D Jestem przeszczęśliwa, że się spodobało :D W końcu debiut :D

      Usuń
  4. Śliczne i zazdroczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Postanowiłam spróbować z moim zamówieniem.
    Układ: Chciałabym żeby efekt był taki jak teraz albo zwykły trójkolunowy.
    Kolorystyka: Najlepiej jakieś ciepłe kolory, nie znam się na więc zostawiam ci w tej kwestii wolną rękę.
    Nagłówek: Chciałabym, żeby na szablonie znaleźli się Barbara Palvin, Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint. Poza tym godła Gryffindoru i Slytherina. Poza tym, żeby Barbara była na pierwszym planie a pozostała trójka tak jakby za nią i żeby godła domów, jedno było po ich prawej stronie a drugie po lewej.
    Cytat: Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie.
    Kontakt: laura.schnaider.olszewska@gmail.com
    Autor: Laura Schnaider Olszewska
    Blog: https://hogwart-pelen-jest-tajemnic.blogspot.com/
    Hasło: curry ramem

    Mam nadzieję, że przyjmiesz i życzę wielu pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę zamówienie, choć będę potrzebowała konsultacji w kwestii technicznej :D Nie mam pojęcia, kto do jakiego domu przynależy xD Nie czytałam Harry'ego, film widziałam tylko pierwszy, więc byłoby super, gdybyś powiedziała, za kim jakie godło ;)

      Usuń
    2. Wiesz chciałabym żeby osoby były po środku, a te dwa godła po dwóch stronach, jedno po prawej drugie po lewej. To nie ma akurat nic wspólnego z tym w jakich oni domach są.
      Bardzo się cieszę, że je przyjęłaś.

      Usuń
    3. Oki ;) Robię zamówienia w kolejności, więc myślę, że w poniedziałek już będę robić szablon dla Ciebie ;) Jak dobrze pójdzie, powinnam oddać zamówienia do środy :D

      Usuń
  6. Ach, ten szablon z Audrey <3 Bardzo podoba mi się klimacik tego szablonu, wydaje się taki vintage :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochana ! Szablon jest przepiękny, nawet nie myślałam,że będzie aż tak dobrze :3 Już wiem, gdzie się zgłaszać w razie czego :3:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za szablon! Jest śliczny! Już wstawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baw się nim, jak ja się bawiłam przy tworzeniu :D

      Usuń
  9. Okładki przepiękne ♥ pozazdrościć talentu w tworzeniu ich :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjmujesz jeszcze zamowienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, na co :) Mam na razie 3 szablony i podejrzewam, że wcześniej jak za tydzień z kolejnym się nie wyrobię.

      Usuń
    2. W sumie to nie pali mi się ;).
      Spróbuję złożyć zamówienie może Ci się spodoba i przyjmiesz ;)

      Usuń
  11. Przeglądnęłam Twoje prace amatorskim okiem i jestem szczerze zachwycona.
    Jeśli pozwolisz, zgłoszę swoje zamówienie na szablon, oczywiście nie wchodzę z obłoconymi buciorami, więc jeśli tylko znajdziesz chwilę wolnego czasu i chęci, to byłoby mi miło.
    1. Adres bloga: sevmione-po-bozemu.blogspot.com
    2. Hasło: curry ramen
    3. Wrzucę button od razu po informacji zwrotnej.
    4. Preferowałabym układ trójkolumnowy, bądź dwu, tak, jak to się prezentuje obecnie, nagłówek zamknięty.
    5. Jak można zauważyć, historia opiera się głównie na wzajemnych relacjach Severusa Snape`a i Hermiony Granger, więc oprócz tych dwóch postaci dorzuciłabym ciemne, nawet bardzo, tło. Uwielbiam stonowaną czerń i biel czy szarość.

    Kontakt: bialopotocka.p@gmail.com

    Z góry dziękuję za odpowiedź zwrotną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję to zamówienie, ale na następną notkę. Mam na razie skończone dwa szablony i chciałabym je już opublikować. Podejrzewam, że za tydzień powinnam się wyrobić ;)

      Usuń