3 kwietnia 2018

Soldier [408 - 409]


Cześć! W końcu dodaję notkę. Przepraszam, że tak długo to trwało. Mam dziś dwa z trzech zamówień. Szablon dla Rin-Chan postaram się wykonać najszybciej jak to tylko możliwe.
Jak pewnie już zauważyliście jak Bajkowych pojawiła się nowa szabloniarka :) Podarujcie jej trochę miłości. Teraz notki powinny pojawiać się częściej. 

Jednak użyłam postać, bo bez niej praca była pusta. Mam nadzieję, że efekt końcowy Ci się spodoba.

Troszkę zmieniłam koloryzację, bo trudno mi było znaleźć taką, która wszystko ładnie by koloryzowała. 


Przyjmę wybrane zamówienia

8 komentarzy:

  1. Ta sygnaturka na górze jest boska, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zamówić szablon na bloga bookserial.blogspot.it Chciałabym układ zamknięty, z nagłówkiem wyśrodkowanym. Na nagłówku te zdjęcia https://imgur.com/a/zD1J6. Kolorystyka jasna, z zielenią i różem. Tytuł: Book Lover. Prosiłabym by napis był duży i na środku. Mój mail: bookserial@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, śliczne te szablony! Drugi w szczególności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za szablon! Przepiękny, wspaniały :) Cud, miód i orzeszki. Nie mogę się napatrzeć. Bardzo dziękuję za niego. Zaraz napisze komentarz w Księdze pobrań. Szablon jest naprawdę dobry. Ustawię go jak najszybciej, jednak chwilkę będę musiała się oprzeć tej rozkoszy i zostawić go chociażby na kilka dni (jak wytrzymam) bo niedawno zmieniłam szablon. Jeszcze raz dziękuję.

    Cieplutko pozdrawiam i życzę dalszych owocnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za szablon! Jest świetny, szczególnie ujął mnie napis i tło z Hogwartem, naprawdę dobra robota. Kolory też takie, jakie sobie wymarzłam, jesteś cudowna!

    Pozdrawiam serdecznie i życzę masy pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szablony! Ten drugi ma cudowny układ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zamówić szablon minimalistyczny, w jasnych, beżowych/białych barwach z motywem książkowym, ale w ogólnym rozrachunku zdaję się na twoją inwencję. Byłoby mi bardzo miło gdybyś chciała wykonać moje zamówienie <3 Curry ramen.

    OdpowiedzUsuń