24 maja 2018

Poison [424 - 426]

Mam dla was dobre wieści: zrobiłam wszystkie zamówienia! Mam nadzieję, że zamawiającym przypadną do gustu! Tak się złożyło, że dziś każdy szablon w odmiennym klimacie.

Zamówienie: D. Szalony
|       Podgląd       |       Pobierz       |

Zamówienie: Follow The Dream
|       Podgląd       |       Pobierz       |
Drobny komentarz do szablonu: pierwsza (tekst) i ostatnia (statystyka) pozycja w kolumnie zawsze musi być ta sama (tekst u góry, statystyka zamyka kolumnę). Związane jest to z kształtem kolumny i jej zakończeniami :).

Zamówienie: Andalouse
|       Podgląd       |       Pobierz       |

Dziś było króciutko, ale treściwie ;). 

Przyjmuję zamówienia!

Przyjęte:
♦ Ayaka

21 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne i chyba wpadnę na 2 bloga, bo uwielbiam Dylana ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w końcu odrobiłam się ze wszystkimi zamówieniami ;) Jak nie przyjdzie zbyt dużo nowych, to myślałam nad powrzucaniem grafik z Violetty no i naturalnie mojej ulubionej Collins, do tego Tonkin :D

      Usuń
    2. 3 moje ulubione postacie :D
      Uwielbiam cię!
      Ajajajajjajajaj
      Wreszcie ktoś, kto toleruje Violette xD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wykonanie mojego zamówienia! Szablon jest wspaniały. Nie wiedziałam, że można tak dobrze doprecyzować i podołać temu co sobie wymyśliłam :D Jestem ogromnie zadowolona i jeszcze raz bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poprosze linka do ciebie ;D

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że trafiłam :) ogólnie- jak mowilas, bawilam sie swietnie przy zamowieniu :D

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę :) Miło jest czytać komenyarz o tym, że z przyjemnością ktoś robił szablon dla mnie.

      Usuń
  4. To ja się zgłaszam, ja!
    Ponawiam zgłoszenie, teraz już mam nadzieję nie pominęłam niczego :3

    Curry ramen
    Chciałabym zamówić szablon na bloga historia-oczami-smierciozercy.blogspot.com (blog dopiero co stworzyłam, więc jest jeszcze pusto - do czasu, mam nadzieję :D jednak opowiadanie już dawno napisane)
    Zainteresowana jestem układem otwartym z nagłówkiem wyśrodkowanym.
    Na nagłówku chciałabym, by znalazła się Hermiona Granger/Emma Watson oraz Draco Malfoy/Tom Felton. Jeżeli chodzi o moją wizję, to preferowałabym raczej ciemną kolorystykę, wręcz mroczną - czerń z zielenią, jeżeli nie będzie to możliwe, dostosuję się do innej - lecz wciąż prosiłabym o mroczną. Opowiadanie jest raczej brutalne, stąd taki nacisk.
    Fajnie by było, gdyby gdzieś w oddali pojawiła się jakaś mroczna twierdza, Mroczny Znak i blizna Hermiony "mudblood" - ale nie wszystko musi się tam oczywiście znaleźć, to tylko podpowiedzi :3.
    Tytuł (Historia Oczami Śmierciożercy) z jakąś ładną czcionką na dole nagłówka, by się nie gryzło, ale to już ufam wyobraźni i gustowi Autorki. Jeżeli to nie będzie przeszkadzało, to mógłby się znaleźć gdzieś cytat "Myśli potrafią być silniejsze od gestów".
    Jedna kolumienka na prawym boku (mam nadzieję, że nie piszę głupot, bo nie znam się na tym :c jakby co, mogę pokazać o co mi chodzi :D)
    Z mojej strony tyle, mam nadzieję, że zamówienie się uda zrealizować. No i tym bardziej, że z blospotem mam niewiele wspólnego, to zostanie mi wybaczona wszelaka niewiedza :c
    W razie kontaktu podaję email: gosieek96@gmail.com

    Pozdrawiam cieplutko, Ayaka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szablon dla Follow The Dream jest idealnie cudowny! Bardzo mi się podoba. :) Widać, że przyłożyłaś się starannie, wszystko mi się w nim podoba, ale chyba najbardziej menu i te oryginalne zakończenia po lewej stronie - wyszło Ci super! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak sobie wymarzyłam! Dziękuję, już wstawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! ^^ Chciałabym zamówić szablon na mojego działającego już bloga. Mam nadzieję, że zamówienie uda się zrealizować. :)
    Blog o adresie https://stadozlotegolotosu.blogspot.com, tytule „Stado Złotego Lotosu”. Chciałabym układ zamknięty, z nagłówkiem wyśrodkowanym. Moje upodobania co do wyglądu szablonu nie są zbyt skomplikowane, a przynajmniej tak mi się wydaje; chciałabym, aby kolorystyką bloga dominowały różne odcienie zielonego (w tym morski!), przy tym domieszka koloru czarnego (lub jakieś szarości) i brązowego, niekiedy białe aspekty. Czcionka powinna mieć podświetlenie przy linku lub przy pochylonej czcionce, a także inne efekty przy jej modyfikowaniu, oprócz zwykłej. Zacytowany tekst prosiłabym ładnie przyozdobić, ewentualnie w ramkę oprawić. C:
    Chciałabym również, aby za nagłówkiem wyświetlał się ładnie obrobiony obraz z dodanym filtrem, aby wszystko pasowało pod kolorystykę strony. Oczywiście w kwestii zdjęcia kłaniam się władzy wyobraźni autorki, bo wiem, że pokładać w niej nadzieje nie będzie złym posunięciem. ^^ (Klimat dziki, zwierzęcy, przy tym starożytny i magiczny. Dzikość i fantazja, o tak!)
    Strony w okrągłym formacie powinny mieścić się u góry bloga wokół nagłówka („Stado Złotego Lotosu”), a po najechaniu na nie kursorem podświetlać się jaśniejszą poświatą. Chciałabym, aby etykiety wyświetlane były w obramowaniu lub tabeli u dołu bloga, a żeby same tytuły gadżetów posiadały ciekawą czcionkę, lecz nie zbyt skomplikowaną. Mogą być pisane drukowanymi, ozdobnymi literami (ciekawie by było, gdyby dodany do nich został jakiś dodatek z ciekawymi ozdobnikami, np. z kropką w środku litery O. :> Rany, tyle tego tu... Ja się zastanawiam, czy autorka się w tym połapie ;-;). Same posty powinny wyświetlać się na środku i nie chciałabym, aby ich pole było zbyt duże. Opowiadania pisane na blogu są w klimacie starożytnym i indiańskim, także wśród zwierząt (wilków i dużych kotów!) i magii, więc prosiłabym dodać szczyptę „złotego blasku” tu i ówdzie lub ciekawe dodatki, np. przy gadżetach w kolumnie, czy przy cytowanym tekście. :D
    Skoro już mowa o dodatkach, mam też pewne upodobania: chciałabym, aby pomajsterkować coś przy kodzie CSS w sensie takim, aby dodać parę ikonek na shoutbox u dołu strony czy Discord. Również prosiłabym o ciekawe efekty przy wyświetlaniu daty i komentarzy. ;)
    Po lewej stronie bloga chciałabym, aby mieściła się mniejsza, wysuwana po najechaniu na pasek tablica informacyjna, coś na wzór aktualności. Po przeanalizowaniu paru spraw doszłam do wniosku, że wygląda to o wiele ciekawiej, niż długi na całą stronę pasek z tekstami, chatem i etykietami w jednej kolumnie. ^^"
    Od razu dorzucę również prośbę o zrobienie bannera na bloga, ale to już pozostawiam wyobraźni autorki. xD

    Uff, dotrwałam do końca. Mam nadzieję, że wszystko dobrze objaśniłam, bo się za bardzo na tym wszystkim nie znam, a takie wymogi stawiam ;T

    Kontakt: lunyawoff@gmail.com
    Hasło: curry ramem

    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam zamówienie 2 dzień i nadal nie mam kompletnie wizji na to, czego oczekujesz... Chyba nie jestem w stanie przyjąć tego zamówienia, bo nawet nie wiem, jak je ugryźć, za dużo kolorów, wytycznych, wszystkiego...
      Opcjonalnie mogę spróbować zrobić coś, co wyobrażam sobie przy tematyce bloga, bo jakiś tam zarys miałam, ale to nim przeczytałam resztę wytycznych.... Jaki ikonki Shoutbox? Podświetlane pochylenia?
      Spróbuj może u drugiej autorki, przerosło mnie zamówienie w odcieniach zieleni aż do morskiego ze złotym :(

      Usuń
    2. Cóż, szkoda, ale rozumiem - człowiek nie jest maszyną. W każdym razie chętnie zobaczę to, co sobie wyobraziłaś. :) Oczywiście jeśli zgodzisz się to zrobić. ^^"

      Usuń
    3. To zaczynam projektowac :)

      Usuń
    4. A mam pytanko: mniej więcej ile czasu zajmuje wykonanie takiego szablonu?

      Usuń
  9. Pierwszy szablon chyba podoba mi się najlepiej, aczkolwiek trudno stwierdzić. Wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń