21 maja 2018

I knew you were trouble... [422 - 423]

Cześć wszystkim! Mamy dziś piękny poniedziałek, prawda? Poniedziałki są zdecydowanie najmniej docenianymi dniami tygodnia. Owszem - są minusy, jak np. to, że po nim jeszcze 4 dni do weekendu, no ale czy w jakikolwiek inny dzień roboczy człowiek ma jeszcze takie pokłady energii? 
Może jestem dziwna, ale lubię poniedziałki. 
Dziś oddaję dwa zamówienia, z czego jedno niestety nie do pobrania dla ogółu. Prócz tego rzucam jeszcze trochę grafik, jakby ktoś potrzebował :). W związku z tym, że mam sporo zamówień, nie jestem w stanie zrobić ich na już, a chcę jak najszybciej oddać zamówienia, jakie wykonałam.

Zamówienie dla Madzi
|       Podgląd       |
+ banner
(kliknij na obrazek, by powiększyć i zapisać)

Zamówienie dla Loki's Girl
|       Podgląd       |       Pobierz       |


Oraz zapowiedziane grafiki - by zapisać kliknij na obrazek.

Dziś nie przyjmuję zamówień na szablony. Można zamawiać okładki na Wattpada, nagłówki, grafiki, ale szablony na razie nie. Dokąd nie skończę zamówień.

Oczekujące zamówienia:
Andalouse
D. Szalony
Follow The Dream

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie! :)
    Trafiłam tutaj nie bez powodu! Przyprowadziła mnie jedna z czytelniczek, której wykonywałaś zamówienie i szczerze muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem! Piękne prace, naprawdę.

    No, więc ja również chciałabym złożyć zamówienie i mam nadzieję, że znajdzie się czas i ochota, by je wykonać.

    Curry ramen
    Chciałabym zamówić szablon na bloga historia-oczami-smierciozercy.blogspot.com (blog dopiero co stworzyłam, więc jest jeszcze pusto - do czasu, mam nadzieję :D jednak opowiadanie już dawno napisane)
    Zainteresowana jestem układem otwartym z nagłówkiem wyśrodkowanym.
    Na nagłówku chciałabym, by znalazła się Hermiona Granger/Emma Watson oraz Draco Malfoy/Tom Felton. Jeżeli chodzi o moją wizję, to preferowałabym raczej ciemną kolorystykę, wręcz mroczną - czerń z zielenią, jeżeli nie będzie to możliwe, dostosuję się do innej - lecz wciąż prosiłabym o mroczną. Opowiadanie jest raczej brutalne, stąd taki nacisk.
    Fajnie by było, gdyby gdzieś w oddali pojawiła się jakaś mroczna twierdza, Mroczny Znak i blizna Hermiony "mudblood" - ale nie wszystko musi się tam oczywiście znaleźć, to tylko podpowiedzi :3.
    Tytuł (Historia Oczami Śmierciożercy) z jakąś ładną czcionką na dole nagłówka, by się nie gryzło, ale to już ufam wyobraźni i gustowi Autorki. Jeżeli to nie będzie przeszkadzało, to mógłby się znaleźć gdzieś cytat "Myśli potrafią być silniejsze od gestów".
    Dwie kolumienki po boku (mam nadzieję, że nie piszę głupot, bo nie znam się na tym :c)
    Z mojej strony tyle, mam nadzieję, że zamówienie się uda zrealizować. No i tym bardziej, że z blospotem mam niewiele wspólnego, to zostanie mi wybaczona wszelaka niewiedza :c
    W razie kontaktu podaję email: gosieek96@gmail.com

    Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, ale ze mnie gapa :C
      Wybaczcie, nie doczytałam, że dzisiaj nie ma zamówień na szablony :C
      No nic, poczekam grzecznie i wtedy ponowię zamówienie!
      Przepraszam najmocniej i życzę weny! :*

      Usuń
    2. Zdarza się ;) Normalnie bym przyjęła, tylko serio chce to już ładnie wszytko skończyć i dodać w jednej notce :)

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, rozumiem napływ pracy bardzo dobrze ^^

      Usuń
  3. Szablon jest...musiałabym tu użyć bardzo niecenzuralnych słów 😀.
    Jest po stokroć lepszy niż go sobie wyobrażałam. Boski, cudooooooo po prostu. Dziękuję ❤😀❤😍❤😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest ok :D Poniosło mnie troszkę w tym górnym menu, wiem, ale tak popatrzyłam na zakładki na Twoim blogu i uznałam co mi tam, zaryzykuję :D

      Usuń
    2. Jestem pod ogromnym wrażeniem, naprawde2. Już się nie mogę doczekać aż ruszę z opowiadaniem i zaprezentuje Twoje arcydzieło światu😁

      Usuń
    3. To polecam się na przyszłość:)

      Usuń
  4. A ja nie cierpię poniedziałków.
    Pierwszy szablon to po prostu cudo – jak i pierwsza grafika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie załapałam, że to drzewko nie jest częścią szablonu. Chyba muszę iść już spać, bo mi głowa nie funkcjonuje (jest 00:52).

      Usuń