9 maja 2018

Unforgiven [419 - 421]

Na samym wstępie dzisiejszej notki chciałabym bardzo przeprosić za długi czas realizacji zamówień... Miałam nieco problemów w życiu prywatnym i zwyczajnie zabrakło mi weny do stworzenia czegokolwiek. Mam też złe wiadomości: jednego zamówienia niestety nie udało mi się zrealizować, gdyż przerosło ono moje możliwości informatyczne. Wykonałam za to to, co mogłam, ale o tym już później.

Zamówienie dla Mari Kim
|       Podgląd       |       Pobierz       |


Zamówienie dla Queen Of Hearts
|       Podgląd       |       Pobierz       |


1/3 zamówienia - wybacz, Zucek!
Nie udało mi się wymyślić niczego z mapami, a co więcej - nawet znajomi informatycy powiedzieli, że da się to zrobić ale za 'gruby hajs'... Mogę polecić Ci jeszcze ambitną dziewczynę, mogącą spróbować się podjąć zadania... Choć nic nie gwarantuję. Blogi mają jednak ograniczone możliwości... Informacje jak coś drogą mailową.
|       Pobierz       |


Szablon wolny
|       Podgląd       |       Pobierz       |

I jeszcze jedna grafika, bo mnie poniosło w tym tygodniu ;)

A teraz to, co pewnie jest najciekawszą częścią posta - ale będzie troszkę gadania. 
Z racji tego, że pod ostatnim postem było już zapytanie o szablon, to zamówienie jest z automatu przyjęte. Oprócz tego przyjmę jeszcze parę zamówień, aczkolwiek czas oczekiwania na zrealizowanie może być długi (mam zaliczenia na uczelni i to dla mnie priorytet). 
Jeśli jesteście w stanie poczekać tydzień-dwa, może nawet trzy: śmiało zamawiajcie.
Chętnie przyjmę również zamówienia na okładki/nagłówki/inne grafiki.

Przyjmuję zamówienia!

Przyjęte zamówienia: 
Madzia
Andalouse
Loki's Girl
D. Szalony
Follow The Dream

Postęp: wykonane 100%. 


21 komentarzy:

  1. Jakie śliczne wszystkie *.*
    Ten wolny... ❤❤
    Przygarnęłabym, ale nie ma po co xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ten wolny też mi się podoba ^^ taka jestem nieskromna :D

      Usuń
  2. Tak, o to ^^ jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło: curry ramem

    Hej, chciałabym złożyć zamówienie na szablon. Adres bloga: https://pokusa-ktora-zabija.blogspot.com.
    Chciałabym układ otwarty, z nagłówkiem wyśrodkowanym. Na nagłówku następujące zdjęcia:
    a). http://www.tapety.na-pulpit.pl/wp-content/uploads/2014/12/tapety_na_pulpit_lucy_hale-aktorka-piosenkarka.jpg
    b). http://backgrounds4k.net/wp-content/uploads/2016/05/Tom-Hiddleston-backgrounds-ultra-hd.jpg
    c).https://actionsportsconnection.com/wp-content/uploads/2018/03/AP-1V659BU4H1W11_news.jpg (opcjonalnie, jeśli to nie sprawi Ci problemu)
    Zależy mi na ciemnej kolorystyce, czerń połączona z odrobiną czerwieni.
    Chciałabym, aby na nagłówku pojawił się napis:

    Don't forget me
    I beg, I'll remember you said
    Sometimes it lasts in love
    But sometimes it hurts instead. Jeśli to nie będzie zbyt dużym utrudnieniem chciałabym prosić, aby ten napis wyglądał tak jakby "spłynął krwią". Jeśli to będzie nie możliwe na pewno Twój pomysł również przypadnie mi do gustu :).
    Układ jednokolumnowy z kolumną po lewej stronie. Co do stron prosiłabym o efekt przechodzenia z czerni w czerwień (po najechaniu na nie kursorem).
    Kontakt: dorocia_s@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. curry ramem

    http://damian-szaleje.blogspot.com/
    Świat wg Greckiego Boga
    Chciałbym zamówić bloga o układzie takim, jak mam, tylko z menu jakimś racjonalniejszym... Reaktywuję stare opowiadanie i szablon, jaki mam jest koszmarny...
    Kolorystyka dowolna (byle nie szara), chciałbym w nagłówku (najlepiej nieruchomym, gdzieś z boku, ale to już zdaję się na Twój gust) znalazły się fotki:

    http://cdn.playbuzz.com/cdn/b321eb0d-e720-4561-915c-4f413894cc49/e198cdbb-053b-465d-8fd1-03add811c9d5.jpg

    https://rizzling.files.wordpress.com/2012/03/tumblr_m0q2pko33q1r4fmhfo1_500.jpg
    lub
    http://4.bp.blogspot.com/_-zOrAL1V5Jg/TU0rsIPAxLI/AAAAAAAAJYk/Img-G0M-Kmk/s640/golden+hour+photography+example+5.jpg


    Co do menu to może być w innej formie, oprócz tego z dodatków jedynie "Obserwujących".

    Oraz napis: Świat wg Greckiego Boga

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że przyjmuję:D czytałam Cię kiedyś i ubolewałam gdy zniknąłeś na PARĘ LAT!

      Usuń
  5. Oba szablony cud, miód, malina i orzeszki. :D Wiesz, że lubię żółty. xD I ty też go "kochasz". xD A tak na serio, to dobra robota. :D Fajny pomysł z tą podmianką zdjęcia na nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nikt tak jak Ty nie zna mojego marudzenia na żółty xDDDD

      Usuń
  6. Witam :) Uwielbiam szablony w Twoim wykonaniu. Poprzednie zamówienie które dostałam ogromnie mi się podobało! Jako iż nową porą roku i potrzebuje odświeżenia a na dodatek mam nowe inspiracje prosiłbym o szablon ^^

    Hasło: curry ramem
    Adres bloga: https://followtd.blogspot.com/p/kredyty.html
    Układ: Zamknięty
    Kolorystyka: jasna, dobre by było jakby znalazły się tam zielenie. Jednak jeśli masz jakąś inną fajną koncepcję, śmiało!
    Postacie: z filmy Wiezien labiryntu (ang. The maze runner)
    Cytat: Follow The Dream (Bardzo podobała mi się opcja dodania cytatu z filmu w tamtym nagłówku, jeśli uwzglednilabys tutaj byłoby świetnie!)
    Ogólna wizja: Ułożenie dodatków stron np. regulamin w jakimś fajnym kształcie kółko lub coś podobnego i po najechaniu aby pojawiła się jakaś animacja (skręt, podświetlenie, cokolwiek) Wymarzonym jest to aby pojawiły się elementy, które pasowalaby do klimatu tego filmu z postaci m.in pnącza lisci
    Kontakt: Kontakt znajdziesz na moim blogu pod zakładką kontakt :)

    Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że jeśli przyjmiesz moje zamówienie będziesz się dobrze bawiła tworząc je, a robienie będzie sprawiało Ci przyjemność ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie ciekawe, ale chyba nie kierowane do mnie ;) Jestem na Bajkowych od niedawna, zdecydowanie nie wykonywałam tamtego szablonu :) Czy mam podjąć się wykonania mimo to? Druga szabloniarka ma notkę poniżej, również przyjmuje zamówienia ;D

      Usuń
    2. Oh Tak,mój błąd! Przepraszam, ale oczywiście jak najbardziej będę wdzięczna jeśli wykonasz Ty zamówienie :) Jestem bardzo ciekawa efektu i mam będzie, że dobrze się będziesz bawiła tworząc je ^^

      Usuń
    3. Ok, to wpisuję do przyjętych :)

      Usuń
  7. Datarłam!
    Curry ramem

    Dzięki za pamiętanie o mnie! To tak, chciałabym nowy szablon na bloga https://unnecessary-words.blogspot.com/. Kolorystyka pastelowa, ukad z paskiem bocznym po lewej stronie. Dodatki: Strony (jak na blogu, niczego więcej nie będzie),obserwujący.
    Cieszyłabym się, gdyby nagłówek nadal pozostawał nieruchomy, ale nic na siłę - wierzę w Twój gust ;)

    Grafiki do nagłówka:
    https://pbs.twimg.com/media/DGZzu97WAAAFk00.jpg
    albo ta, jeśli bardziej do wizji będzie pasowała
    https://hdwallsource.com/img/2016/8/blake-lively-desktop-wallpaper-49896-51577-hd-wallpapers.jpg

    oraz jedna z tych:
    https://static.kinokopilka.pro/system/images/photos/images/000/159/433/159433_large.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/dd/a7/80/dda780fe6fcc96778f9f0ae49b8b91a8.jpg

    w tle mogłoby być to
    http://assets7.gcstatic.com/u/apps/asset_manager/uploaded/2012/47/taylor-swift-i-knew-you-were-trouble-video-shoot--1353412676-custom-0.jpg
    a ogólnie pod obrazkami jakieś miasteczko, pustynia, jezioro, las... Cokolwiek, byle nie zamki, miejskie klimaty.

    Co to tekstu na nagłówku:
    All I ever wanted
    All I ever needed
    Is here in my arms
    Words are very unnecessary
    They can only do harm

    Gdzie 'words' i 'unnecessary' byłyby wyróżnione.

    To chyba tyle ;)

    Jeszcze raz dzięki! Już wstawiam button!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon wolny jest wprost nieziemski! Zainspirował mnie - zacznę pisać nową opowieść! Mam nadzieję, że i na nią wykonasz szablon?

    Świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    Na początek chciałabym Ci naprawdę podziękować za część zamówienia, którą zrobiłaś i to, że w ogóle próbowałaś wykonać te mapy :)
    Od początku wiedziałam, że stworzenie czegoś takiego może być dosyć problematyczne (o ile nie niemożliwe) na blogspocie, dlatego naprawdę doceniam starania :D

    Pozdrowienia,
    zucek

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Bardzo dziękuje za szablon. Jest boski. Na prawdę bardzo mi się podoba. szablon wolny też jest piękny. Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne szablony. Ciekawe jest to, że ten drugi wydaje się nieco razić w oczy, ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń