29 czerwca 2018

No one [442]

Chodzi mi po głowie ta piosenka, w tym wykonaniu (klik). "No one" - w wolnym tłumaczeniu: "Żodyn" ;).
Uświadomiłam sobie jedną rzecz: weszłam w rutynę. Czytam podobne książki, oglądam po raz enty ten sam serial, każdy tydzień wygląda tak samo... Stąd ta dziwna grafika. Na początek standardowo: zamówienia, a pod nimi w sensie dosłownym: wyjście poza ramy oraz coś jeszcze.



Zamówienie dla Malusi
Wedle zamówienia; z mojej strony favikona i button ;)
|       Podgląd      |       Pobierz       |


Nagłówek dla Ayaki
Robiłam, co mogłam, ale Emma nie ma zdjęć jak jest groźna. Czy teraz lepiej?
Łatwa podmianka - nagłówek ma te same wymiary, więc wystarczy go wstawić :)
(kliknij na obrazek, by powiększyć i zapisać)

(No i wyszłam poza ramy, może nieznacznie xD)

Trzy nagłówki, tak od Szamanki ;)
- kliknij na obrazek, by powiększyć i zapisać. -


Mam wrażenie, że przy nagłówkach udało mi się pójść choć trochę w nową, świeżą stronę. Wyjść z tego schematu, w który wpadłam... Wiem, wiem. Jakoś tak lekko upiornie wyszło to wszystko. 
Ale nieskromnie powiem, że ostatni nagłówek uważam za udany :D.

Zamówienia oczekujące: 
Czarnawdowa
Zmora

W związku z dwoma oczekującymi zamówieniami na razie niczego więcej na razie nie przyjmuję. Sytuacja zmieni się zapewne w kolejnej notce ;) - nie chcę, żeby zamówienia długo 'wisiły', bo lubię oddawać wszystko w najszybszym możliwym terminie :P Taki charakter.

7 komentarzy:

  1. AAAAA! *krzyczy*
    JEST CUDOWNY! C-U-D-O !
    I serio zgrałam się z tym mailem, ale w sumie to ogarnęłam w miarę "groźną" Emmę :D
    No więc tak, kłaniam się z uznaniem Miszczu "Painta" :3
    Ale te nagłówki co stworzyłaś, to pierwszy i ostatni, a w szczególności ostatni, to naprawdę coś. Jestem zachwycona!
    Szacunek! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za entuzjastyczną opinię :D

      Usuń
  2. Śliczny szablon. Moim zdaniem oryginalne podejście do tematu zresztą jak każde Twoje dzieło :) Dla mnie robi to ogromny plus! Jeśli chodzi o nagłówki to są równie ładne. Jeśli miałabym wybrać faworyta to pierwszy trafia najbardziej w moje gusta :) Genialnie wyglądałoby jakbyś dodała jakieś stocki, ale i tak super wszyło ♥
    Pozdrawiam i życzę twórczej weny i wyjścia z rutyny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierzyłam w minimalizm - wszystkie nagłówki, grafiki itp są konstuowane z milionami efektów, stockow itd xD zrobilam coś prostego :D
      Dzięki za opinię!

      Usuń
  3. Ten obrazek przed tekstem to dla mnie 10 na 10! I nagłóki: pierwszy i trzeci są świetne *.* Masz może trzeci w większej wersji? Idealnie nadałby się na moją tapetę w kompie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestetu już usunęłam grafiki... Jak je znajdę to obiecuję zrobić od nowa :)
      I dzięki za komentarz :D

      Usuń