1 lipca 2018

Paint it Black [443-444]

Ciara - Paint it Black
 Witaj blogosfero! Od tej strony chyba mało kto mnie kojarzy. Jestem Tyksona Fragonia Spirytusoholik Możajto Calveite! I jestem... jestem początkującym szabloniarzem. W każdym razie pierwszy raz należę do takiej bardziej "wypasionej" szabloniarni. Poprzednio założyłam z koleżanką pewną stronę, jednak ze względu na jej brak czasu, weny i chęci zrezygnowałyśmy. Postanowiłam się przenieść... tutaj.
  W skrócie: jestem zapalonym RPGowiczem (mowa tutaj o blogach typu Play By Post). Więcej o mnie można przeczytać na stronie Załoga. Mam nadzieję, że bić mnie za to, co tutaj przyniosłam, nie będziecie. Wydaje mi się, że... mam trochę odmienny styl od pozostałych szabloniarek. W każdym razie mniej stawiam na grafikę, a bardziej na css. Póki co używam gimpa, wkrótce będę bawiła się photoshopem.
 Bez przedłużania pragnę zaprezentować kilka swoich prac na początek. Może najpierw kilka nagłówków? Przychodzę z zamówieniami, które pozbierałam i oddałam całkiem niedawno. Dobroduszni zezwolili mi na umieszczenie tutaj moich prac. Następnym razem będą wolne, obiecuję! I jak ogarnę swojego Deviantarta to wrzucę.

Nagłówek dla dobrej znajomej [Olivia Arai
Nawiasem mówiąc potem css, ale pokazuję tylko nagłówek.
Wiedźmin z okresem. Kliknij, aby powiększyć!
Miał to być nagłówek dla kolegi, który ostatecznie wykonał go sobie sam uważając, że zrobiłam... zbyt duży przepych. Mimo wszystko jestem z niego bardzo zadowolona. :)
To moja stara praca, jednak podoba mi się na tyle, że postanowiłam dodać ją też tutaj.
https://cdn.discordapp.com/attachments/436527653500092427/462940959231967242/bf19ef4143f85b194b64c4f7a5c7cf62.png
Kliknij aby zobaczyć!
We współpracy z Talonem [wykonał nagłówek, moich nie chciał] i dla Taloniny

Kliknij, aby zobaczyć!

Kolejne zamówienie (dla Velaris), tym razem całkowicie wykonane przez... przeze mnie. I jest to, co kocham... Minimalizm!

Chwilowo nie przyjmuję zamówień, ale propozycje chętnie przygarnę. Oceny zresztą też.

12 komentarzy:

  1. Świetne prace! Bardzo się cieszę, że mamy kogoś nowego na pokładzie - zwłaszcza kogoś odnajdującego się w zupełnie innych klimatach niż my. Najcudniejszą (wg mnie) z prac jest nagłówek z Wieśkiem, zaś blog nr 444 jest genialnie przemyślany!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesiek rządzi, zawsze i wszędzie!
      I dziękuję. Nerwów trochę przy tym szablonie było, ale... jestem dumna z efektu! ^.^

      Usuń
  2. He, szkoda, że na razie nic nie potrzebuję do bloga... :(
    Gdzie mogłam już kiedyś widzieć twój nick? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... bywałam na forach, howrse, transformice, innych grach... Prawie wszędzie, gdzie się da, znaleźć mnie można pod tym nickiem!( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  3. oo...
    kto by się spodziewał...
    chwila, to przecież początkująca osoba, ajaj, co ja sobie myślę!
    XD
    Ale ogólnie to witaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witam! Początkująca na blogach graficznych, a i owszem.

      Usuń
  4. Uhuhu, nagłówek z Wieśkiem cudo. <3 + bardzo podoba mi się drugi szablon! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sygnaturka otwierająca post i szablon 443 są cudowne :)
    Szablon 444 nie jest zalinkowany :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, ale już poprawiam!
      Jest to moja pierwsza, w miarę udana sygnaturka z której jestem dumna. ^^

      Usuń
  6. Śliczne są te nagłówki wiedźmin mi się spodobał :D <3

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne prace! Tak jak mówisz, masz swój styl. Moim zdaniem jest on niepowtarzalny i nieszablonowy - bardzo mi się podoba ;) Fajnie, że jest tutaj kolejna osoba, która wzbogaca grono załogi! Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń