7 lipca 2018

What is it good for? [445]


Cześć. Dziś krótko i skromnie, bo tylko jeden szablonik. Przepraszam, że nie przyjęłam żadnych zamówień pod poprzednią notką, ale nie miałam weny by je zrealizować. W poniedziałek wyjeżdżam nad morze i nie będzie mnie przez tydzień. Zamówienia jednak przyjmuję! Proszę tylko o cierpliwość, bo poinformuje Was o tym czy je przyjęłam dopiero za dwa tygodnie. 

Dużo pozmieniałam, ale mi się podoba. Mam tylko nadzieję, że nic się nie rozjedzie. 


Przyjmuję zamówienia!


21 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za szablon

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon wyszedł Ci cudownie 💕
    Pozdrawiam, Shoshano

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest zaiste... magiczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w tej sygnaturce! ♥♥ Życzę dużo wypoczynku na wakacjach i powrotu z głową pełną pomysłów jak i chęci realizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sygnaturka jest śliczna tak jak inne prace Anusi <3
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczny szablon!
    O, no i miłych wakacji kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!!! Chciałabym zamówić szablon na mojego bloga o autografach www.autografymalutkiej.blogspot.com. Chciałabym układ mieć minimalistyczny o jasnej kolorystyce. Żeby był przejrzysty. Nie mam pomysłu na nagłowek, ale moim marzeniem jest aby było fajne logo tego bloga lub jakiś artystyczny napis. Mam nadzieję, że moje zamówienie będzie przyjęte, ponieważ bardzo długo szukam kogoś do stworzenia fajnego szablonu a tutaj jestem pod wrażeniem ogromnego talentu i kreatywności. Proszę o spełnienie mojego marzenia.

    Życzę udanego wypoczynku, mnóstwo sil i energii do dalszego stworzenia!!! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej, wracam! Tym razem przychodzę do Ciebie z zamówieniem na mojego drugiego bloga, sugerując się tym jakie cudo stworzyłaś dla mnie poprzednim razem.

    Hasło: curry ramem
    Adres: bared-to-you.blogspot.com
    Mail: nadusiak11@gmail.com
    Kolorystyka: taka jak na obecnym szablonie lub podobna, w każdym razie jasna
    Układ: zamknięty, taki jak na obecnym szablonie
    Napis: I've never wanted more, until I met you
    Zdjęcie: http://m.dkpopnews.fooyoh.com/files/attach/images/591/346/905/014/gallery_main_Miley_Cyrus_Dating_Stella_Maxwell_23.jpg

    Hm, wydaje mi się, że wszystko się zgadza. Udanych wakacji!!

    Buziaki,
    Leah

    OdpowiedzUsuń
  8. Curry ramen

    Adres bloga: https://followtd.blogspot.com/
    Układ i cała koloryzacja zbliżona do szablony podobnego jak na tej stronie: http://breatherain.blogspot.com/2016/12/lets-hurt-tonight.html. Prosiłabym o uwzględnienie właśnie niebieskiego koloru czcionki na postach :)
    Cytat na na nagłówku: Follow The Dreams oraz Graphics True
    Sumując: Chciałabym aby był to właśnie taki styl z taką samą delikatną koloryzacją i podobnym ułożeniem dodatków. Jednak przez szacunek do innych prac i ich twórców nie chciałabym kopii.
    Kontakt: Na moim blogu
    Mam nadzieję, że jeśli przyjmiesz moje zamówienie tworzenie go przysporzy Ci uśmiechu na twarzy, a same wykonywanie będzie Ci sprawiało radość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jaki ten szablon jest ładny. :D Bardzo podoba mi się kolorystyka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. curry ramem
    Adres Bloga: https://witherwmsp.blogspot.com/ (trwają na nim prace potrzebujemy jeszcze szablonu i kilku zmian). Bardzo podoba mi się jak tworzycie te przepiękne szablony.
    Układ: otwarty
    Co do kolorów ułożenia itp. Chciałabym żeby na szablonie były te osoby ponieważ są to looki postaci z Wiedźmina Jeśli dałoby radę chciałabym żeby postacie były tak jak są teraz wielkość postaci średnia, w tle chciałabym zamek Kaer Morhen kolory na szablonie chciałabym coś w tych kolorach: szary, niebieski, zielony, biały. Tekst/Cytat taki: Wiedźmin w Świecie MSP chciałabym w kolorze białym czcionkę zostawiam tobie do wyboru byle żeby była ładna i trochę duża. Cytat jak będziesz mogła umieść żeby fajnie to wyglądało :) Zdjęcie które chciałabym żeby było na szablonie czyli postacie: tu właśnie jest problem w mojej grze zrobiłam artbooka potem wycięłam i zrobiłam screena. Więc za bardzo nie mam jak przysłać zdjęcia. Podam Ci mój gmail od stony na bloga jeśli byś przyjęła zamówienie to jak napiszesz wiadomość wyświetli mi się twój adres e-mail i wtedy przyślę zdjęcie/ screen tych postaci. Bardzo zależy mi na tym szablonie kontakt do mnie:
    withermspblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło: Curry ramem
    Chciałabym zamówić szablon na bloga http://narcyza-i-lucjusz-learn-to-love-again.blogspot.com/?zx=148a0fa586092b19

    Mój ostatni szablon mam od Ciebie i jestem w nim całkowicie zakochana, więc niezmiernie się cieszę, że trafiłam na post, w którym przyjmujesz zamówienia i mam nadzieję, że skusisz się na zrobienie szablonu dla mnie :D

    Jeśli chodzi o układ, to chciałabym układ otwarty, tym razem jednak chciałabym aby nagłówek był po lewej stronie, coś jak na blogu Echo Naszych Słów u Damy Kier, a menu po prawej.

    Co do zdjęć, to nadal nie mogę zdecydować, mam dwie wizje i nie wiem która będzie lepiej wyglądała, choć bardziej skłaniam się jednak do drugiej pary zdjęć ;)

    https://i.pinimg.com/236x/f6/6a/46/f66a469225feb83a5fe53e8053c244e1--jason-isaacs-celebrity-guys.jpg

    http://images5.fanpop.com/image/photos/28100000/Narcissa-Malfoy-narcissa-malfoy-28196638-830-799.jpg

    I druga para:

    https://i.pinimg.com/originals/af/07/c4/af07c40cb3025dbda8fa46d25e17b072.jpg

    https://society6.com/cdn/0035/p/16343982_9568340_pm.jpg

    Chciałabym aby kolorystyka nie była całkowicie ciemna, chciałabym coś z zieleni, może trochę czerwieni, jakieś stonowane barwy.

    Prosiłabym o dwa napisy: „Happy endings are not always what we think they will be” i „We don't get to choose who we love”

    Mój mail: ania101197@wp.pl

    Pozdrawiam cieplutko, Ania ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasło: curry ramem
    Adres: http://book-of-circus.blogspot.com/
    Mail: malwinanikel17@gmail.com
    Kolorystyka: jakieś żywe, wesołe kolorki
    Układ: Daję wolną rękę
    Napis: Może się obejść bez, jednak jeżeli masz jakiś pomysł to śmiało możesz go dodać
    Zdjęcie: co do zdjęć to daję wolną rękę

    Członkom bloga bardzo się spodobały wcześniej te o to szablony:
    https://pre00.deviantart.net/8a5f/th/pre/f/2014/183/6/0/steampunk_summer__panda_graphics__by_zielony_kociak-d7oz6ck.png

    https://pre00.deviantart.net/ba27/th/pre/f/2017/211/a/5/_2112____pink_boy_landofgrafic_by_youwakeup-dbi9kb6.png

    Oraz obecny szablon. Bardzo zależy nam na nowym szablonie, a osoba u której zamówiliśmy wycofała się tak jak i pozostałe inne osoby.

    Z góry dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. hejka, na kiedy planujesz kolejną notkę? ;)

    OdpowiedzUsuń