29 sierpnia 2018

My life would suck without you [471 - 472]


Witajcie. Wakacje się pomału kończą, czego w ogóle nie jestem w stanie dostrzec. Dopiero od października rozpoczynam studia. Mam nadzieję, że pogodzę wszystkie obowiązki. Wybieram się na kierunek grafika komputerowa i DTP, więc chcąc nie chcąc i tak będę obcować z grafiką :) 
Przychodzę dziś z zamówieniami na szablon i karty postaci. Mam nadzieję, że prace się Wam spodobają. Mam pomysł na wolny szablon, więc może w następnej notce prócz zamówień znajdziecie coś ode mnie. 
Mile widziane propozycje! 




karty postaci dla Leah



Przyjmuję zamówienia!





19 komentarzy:

  1. oja
    tak definitywnie oja, to jest moja pierwsza reakcja
    prawie się zachłysnęłam, serce mi przyspieszyło iiiii
    cholera jasna, jakie to jest ładne, oja, oja
    dobra, wychodzę trochę na debila, ale trudno, jestem za bardzo podekscytowana, żeby zareagować inaczej
    o ja pierdzielę, jak mi się ten szablon podoba XD
    okej, jestem bardzo usatysfakcjonowana<3
    dziękuję bardzo!!
    ogarnę nowe wersje zakładek i wstawiam, bo mi się coś tam pochrzaniło z htmlXD
    pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z tym, co masz teraz na blogu to niestety słabizna. Zmiana na... byle jaką sklejkę ze słabym css :/

      Usuń
    2. Do autumn:
      Cieszę się, że szablon Ci się spodobał :) W razie problemów, jakby coś się rozjeżdżało daj mi znać, a poprawię ☺
      Również pozdrawiam!

      Do anonima:
      Szablon ma prawo mijać się z Twoją estetyką. Napisanie tego z anonima daje mi poczucie, że zależało Ci tylko na skrytykowaniu mojej pracy, tym bardziej, że komentarz jest tylko i wyłącznie o drugim szablonie, czyli o tej byle jakiej sklejce ze słabym cssem. Mój css nie jest słaby, on jest silny :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Excuse you... czy ja dobrze przeczytałam? Ten szablon nie jest ""byle jaką sklejką ze słabym css""... Nie wiem czy chciałaś/eś zabłysnąć(chyba tylko swoją arogancją i chamstwem). Rozumiem uzasadnioną krytykę, ale to jest po prostu nawet nie chamstwo... I see that shade... Like damn, Karen, sit yo ass down... Nikt nie będzie obrażał ciężkiej pracy,,, Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile w taki szablon rozbudowany wchodzi pracy, więc like... shut up and just enjoy the view...

      Usuń
    4. Yyy... Nie rozumiem, czemu tak się stało, ale słyszałam gdzieś, może czytałam, że jeden anonimowy hejt to więcej uznania dla pracy niż milion pochwał :D

      Jak dla mnie wszystko gra w szablonach :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta byle jaka sklejka ze słabym CSS <3

    A tak w ogóle anonimowy kolego z góry, możesz śmiało pisać ze swojego konta. Nie musisz się bać :> No i może wyjaśnij pojęcie słabego css. Nie mam pojęcia czemu ma służyć twoja "krytyka". Jak chcesz szerzyć dobro to przynajmniej nie rób tego z anonima :D

    Zazdroszczę robienia byle jakich sklejek ze słabym css, które i tak wyglądają cudnie <3
    OREUIS FOR THE WIN

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony są śliczne! Nagłówki podobają mi się w obu, tak samo jak CSS! Cóż no,,, how can I choose between them? Obydwa są zbyt śliczne, żeby wybrać faworyta ♥
    Pozdrawiam milutko bby ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <33
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. cześć kochana!!

    ..no cóż, zamówienie jak zwykle przeszło moje wszelkie oczekiwania. Wiedziałam że karty wyjdą wspaniale i takie też są. Dziękuję Ci ❤

    Co do reszty notki - oczywiście same perełki. Uwielbiam Twoje prace (jak pewnie wiesz). Twoje nagłówki ❤ jak je widzę jestem w niebie, za każdym razem coraz bardziej

    Każda Twoja sygnaturka to życie, kocham je po prostu ❤ Pierwszy szablon jest cudowny. Całość mnie powaliła. W drugim czuć ten 'mroczny' klimat, też jest naprawdę świetny.

    Co do wakacji - ja jestem przerażona, że od poniedziałku znowu na wojnę. Zazdroszczę Ci, że zaczynasz dopiero od października, chcę iść już na studia (prawo, nadchodzę!!) No i super, że wybierasz się na kierunek, który wiąże się z Twoją pasją.

    Jeszcze raz bardzo dziękuję!
    Buziaki,
    Leah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chętnie zobaczyłabym jakiś szablon z bohaterami serialu 'Dynasty' albo mojego ukochanego 'Suits' (będę Cię za to kochać!!) ❤

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za komentarz i propozycję odnośnie szablonów :) Może uda mi się coś wyczarować :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Chciałabym złożyć zamówienie do bloga, a raczej watahy pod nazwą "Wataha Srebrnej Rosy" (link: watahasrebrnejrosy.blogspot.com). Prosiłabym o układ zamknięty, z nagłówkiem znajdującym się trochę z lewej strony. Moja wymarzona kolorystyka to ciemna z odcieniem żółtego, który wpada w złoto z niebieskimi lub czerwonymi dodatkami. Chciałabym, aby na nagłówku znajdowało się to zdjęcie: https://78.media.tumblr.com/b7e69153cad87296b9da41b7c065e432/tumblr_p99y41Pnj11w2dbe6o1_1280.jpg . Prosiłabym, żeby napis na nagłówku znajdował się na środku strony oraz żeby był on duży. Napis powinien brzmieć: Wataha Srebrnej Rosy. Chciałabym, żeby z lewej strony znajdowały się kolumny z aktualnościami oraz spisem postów, natomiast z prawej strony kolumna z spisem stron, która położeniem znajdowałaby się obok nagłówka. Jeżeli byłaby taka możliwość, chciałabym aby napisy na kolumnach były wysrodkowane, a pierwsza litera w tytule posta była czerwona lub niebieska. Kontakt: magdamagda245@gmail.com . Haslo: curry ramek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za szablon!
    Jestem w trasie, ale na pierwszy rzut oka naprawdę mi się spodobał ;) Jak wrócę wieczorem, to go wgram.
    Małe pytanie, co z moim drugim zamówieniem, nagłówkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon się spodobał :)
      Możesz mi przypomnieć o co chodziło z nagłówkiem? Mam dopisać dodatkowy tekst czy stworzyć nowy nagłówek z nowym tekstem. Oczywiście postaram się by nagłówek wyglądał bardzo podobnie do tego poprzedniego.

      Usuń
    2. Wystarczy dopisać drugi tytuł, z góry dziękuję ❤

      Usuń
  7. Omg, ten szablon z Lily jest tak przepiękny, że nie mogę oderwać wzroku. Czemu robisz takie cudeńka, kto ci na to pozwolił?!
    Zazdroszczę ci tych studiów ;)
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <3
      Mam nadzieję, że na studiach dam sobie radę<3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Hej, hej! :D
    Szablony są naprawdę ładne i nie potrafię zdecydować, który podoba mi się bardziej. >.< W drugim podobają mi się te czerwone akcenty i mroczny klimat, a drugi... Jest po prostu ładny. :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Również pozdrawiam! ☺

      Usuń