31 sierpnia 2018

[473 - 474] It's not me.


Czy to nie smutne, że wakacje trwają tak krótko? Niby dwa miesiące, a ja nawet nie zaczerpnęłam głębszego wdechu... Za to podszkoliłam się z obsługi gimpa, dzięki czemu udało mi się stworzyć coś innego niż zwykle. Dziś mam dla was dwa szablony wolne, z których jestem raczej zadowolona oraz nagłówek i zrealizowane zamówienie na okładkę.




Okładka dla Ayaki
Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam kilka wariantów :D






Mogę przygarnąć jedno, wybrane zamówienie ;)

Pozdrawiam wszystkich!

15 komentarzy:

  1. Hejka! 💜

    Trochę trudno pisać mi komentarz na telefonie z plasterkiem na kciuku, ale postaram się jak mogę, hah.

    Zakochałam się w kolorystyce pierwszego szablonu, jejku. Zaparła mi dech w piersiach, choć ja nieco inaczej rozplanowałabym postacie na nagłówku. Drugi szablon to cudo też 💜

    Nagłówek śliczny mega, a jeśli chodzi o okładki, mój ulubiony wariant to pierwsza, druga i piąta.

    W ogóle to serio prace w tej notce są nieco inne, bardziej rozbudowane jakby. Podoba mi się to! 💜

    I ja też nie mam pojęcia jak przeżyję od poniedziałku, ech. Trzymam kciuki za Ciebie, żebyś dała radę!

    Buziaki,
    Leah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak pochlebne słowa! Przepraszam, że tak długo trwało odpisywanie na komentarz (ten i pozostałe) - nie było mnie w domu i nie miałam zasięgu :(

      Usuń
  2. No hello! :D Oba szablony są miodne, ale chyba bardziej podoba mi się pierwszy. Jest taki delikatny. ♡
    Reszta prac też oczywiście ŚLICZNA. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylki, motylki :D Ach, ten gimp :D Dziękuję!

      Usuń
  3. Wszystkie prace piękne ! Jednak mnie urzekł najbardziej drugi szablon! Jest świetny *.*
    Ciekawa kolorystyka i oryginalny nagłówek! <3 Mój faworyt tej notki :**
    Pozdrawiam i czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też uważam za dość udany drugi szablon ;D Trochę niepewnie podchodziłam na początku do zastosowania nietypowej kolumny bocznej, ale chyba się opłaciło :D

      Dzięki z komentarz!

      Usuń
  4. Mój faworyt to zdecydowanie nagłówek. W ogóle cud, miód i orzeszki. :D Chociaż szablony również są cudowne, no i okładki są bardzo ładne, mimo że Dramione to nie moje klimaty.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam rozpisywać css do nagłówka, ale jakoś tak mi czasu brakło :D Bardzo się cieszę, że prace przypadły Ci do gustu!

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. WOW! 2 szablon jest genialny 😍 kocham takie które przypominają stare dobre czasy, a ten o takie klimaty zahacza ❤️❤️❤️❤️ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz! :D Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  6. Witam!!! Raz jeszcze bardzo chciałabym skorzystać z Twojej usługi. Bardzo chciałabym, żebyś zaprojektowała szablon mojego bloga o Gosi Andrzejewicz.
    Mój blog to: g-andrzejewicz.blogspot.com
    Poproszę o nagłówek z tych zdjęć:
    https://jastrzabpost.pl/wp-content/uploads/2018/08/All-ONS_1063458032-DSC.jpg
    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/-RxktkpTURBXy82OTc1ODZhNjQxYTIzMGJkODdkZWY2ZDYxYWE1Yjk0Yy5qcGeSlQLNA8AAwsOVAgDNA8DCww
    http://awpress.pl/wp-content/uploads/2018/08/7031C3F5-11C6-4FD2-BB4A-8FFF31A0BB47.jpeg

    Kolorystyka bloga tak jak w trzecim szablonie w tej notce z prawą kolumną.
    Tytuł na nagłówku: Autoryzowany blog o Gosi Andrzejewicz "Otwórz Oczy"
    Kontakt: martakrysztofiak91@gmail.com
    W razie zdjęć proszę o kontakt. Jeśli byłaby możliwość korzystania zdjęć z tej strony: https://www.eastnews.pl/pictures/subject/id/01271311/section/news/

    Mam nadzieję, że moje zamówienie będzie pozytywnie rozpatrzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję ;) Postaram się wyrobić jak najszybciej

      Usuń
    2. Ojej!!! Hurrraaa!!! Spokojnie, proszę się nie śpieszyć :) Presja czasu nie jest dobrym doradcą. Na spokojnie proszę :) Dziękuję!!! <3

      Usuń
  7. Hej!
    Wow, drugi szablon jest zachwycający, bardzo oryginalny, aż nie mogę się napatrzeć.
    Życzę dużo weny i pozdrawiam,
    Hanch xx
    Weathered Soul

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryzykowałam z nim, bo w sumie nie widziałam, żeby ktoś użył takiej kolumny bocznej :) A ja to tak wgl czekam sobie na NN u Ciebie i właśnie będę sprawdzać, czy jest :D Jak jest, to widzimy się w komentarzu :D

      Pozdrawiam!

      Usuń