2 września 2018

[475 - 476] Come back, Tyks!

Sygnaturka moja.
  Wróciłam po krótkiej przerwie na BS. Dla swojego usprawiedliwienia mogę tylko powiedzieć, że nie był to dla mnie prosty czas. Złożyłam papiery do nowej szkoły, by mieć lepszy start i lepiej przygotować się do ważnego dla mnie, ostatniego już, egzaminu gimnazjalnego. Ale, niestety, nie przyjęli mnie. I ubolewam nad tym, że nadal będę męczyła się w swojej starej szkole. ;-; 

https://cdn.discordapp.com/attachments/485471170918088714/485747426045722624/Bez_tytuu.png
Strasznie dawno robiłam ten szablon. Postanowiłam go udostępnić i z lekka poprawić. Wolny, oczywiście.

https://cdn.discordapp.com/attachments/485471170918088714/485751878211338250/Bez_tytuu.png
Szablon bardzo minimalistyczny, bez żadnej grafiki, poza tej tutaj. I uniwersalny, diamencikowy.

Na chwilę obecną nie przyjmuję zamówień, nie wiem, jak będzie ze mną dalej, bo będę miała w tym roku przekichane. Trzymajcie za mnie kciuki, komentujcie moje prace i... i dziękuję.

7 komentarzy:

  1. U, egzamin gimnazjalny to będzie zło, też od jutra będę się męczyć z myślą, że trzeba go napisać xD
    Tak bardzo nie chcę jeszcze do szkoły...
    Szablon drugi najlepszy ^.^ Ma fajne menu. Pierwszy też spoko, ale to trochę nie mój układ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Łączmy się w bólu i cieniu egzaminów [*]

      Usuń
  2. Ten drugi szablon jest po prostu epicki! Cudnie się na niego patrzy, kreatywny minimalizm i niebanalny pomysł :D Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie też było niebanalne, hah :D. Dziękuję za miłe słowa ^.^

      Usuń
  3. Jestem zachwycona tymi szablonami <33 Obydwa są bardzo ciekawe i tak starannie wykonane <333 Cudeńka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, obydwa szablony są bardzo ładne! <3 Jak kiedyś założę bloga, to może użyję drugiego szablonu, bo akurat będzie się idealnie wpasowywać w tematykę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. AWW! Kosiam cię za to! Na oba szablony bardzo przyjemnie się patrzy, słowo daję :3 Uwielbiam oba, są pikne. Przygarnę je kiedyś *^*

    ~Tęcz, której nie chce się logować

    OdpowiedzUsuń