4 września 2018

[477-478] High Hopes

( moja )

Hejo! Jak się macie w tym ledwo rozpoczętym roku szkolnym? Ja jeszcze czekam na praktyki, więc na razie mam wolne hahah Ale ogólnie muszę kupić książki, zeszyty, długopisy(dużo długopisów, bo gubią się tak szybko i łatwo, że i'm like WTF??) No, ale już, żebym się rozpisywać nie zaczęła bardziej, przejdźmy do notki i prac.

Zamówienie - Potterówna

Uwielbiam minimalistyczne szablony, więc nie miałam z nim żadnego problemu. Mi się podoba i mam nadzieję, że tobie się podoba.
(W razie poprawek lub pytań kieruj się na mój email - podany w zakładce "Załoga")

szablon wolny


Przyjęłam propozycję od Hanchesterii, spod poprzedniej notki i wykonałam szablon z Jensenem... i to jest pierwszy mój szablon jaki wykonałam z nim. Muszę powiedzieć wam, że jestem z niego zadowolona.

Jest możliwość, że przyjmę jedno (1) zamówienie!
Jak podobają się szablony?
Macie jeszcze jakieś propozycje?

12 komentarzy:

  1. Też zawsze miałam problem z dlugopisami 😂
    Co do szablonów, to jak zwykle WOW *.* Musisz mnie podszkolic w Css'a bo nadal dużo nie pamiętam 😁 Kiedyś pisałam od ręki, a teraz większość selektorow kopiuje z mojej listy na kompie 😂
    Jeśli chodzi o szablony to bardzo mi się podobają 😘 pierwszy skradł moje serduszko tym minimalizmem, delikatnością oraz jasnymi kolorami ❤ Drugi jest w ładnych odcieniach zieleni, w dodatku z Jensenem😍 Lubię serial "Supernatural" 😁
    Pozdrawiam i do następnego 😘😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię ci te długopisy to przekleństwo XD Ah no i dziękuję za miłe słowa ;> Miło mi, że podobają ci się moje szablony ♥

      Usuń
  2. Coś wiem o problemie z długopisami - tyle, że w moim przypadku chodzi bardziej o szybkie ich wypisywanie się, niż gubienie... No i estetyka moich zeszytów, zapisanych różnymi długopisami, jest pod wielkim znakiem wykrzyknika. xD
    Sygnaturka otwierająca post bardzo mnie urzekła kolorkami i skromnym, ale za to ciekawym wykonaniem :) Nie umiem stosować tych efektów "małych zdjęć" ani "pasków" gdzieś na środku pracy, które jakby zmieniają kolory stocków pod nimi (no w twoim przypadku chodzi mi o ten granatowy xd), tak że jestem pod wrażeniem. :0
    Kolejna rzecz, której nie umiem, a jest w twoim pierwszym szablonie, to efekt patternu w kolumnie za postem. Kulcię, no, a u ciebie to tak ładnu i fajnu wygląda.
    Jednak drugi szablon to mój faworyt tej notki. Choć nie przepadam za taką ilością zieleni w tym odcieniu (tym jaśniejszym), to szablon naprawdę ładnie się prezentuje. Fajnie wyglądają błękitne "płomyki", bo nie są zbyt jaskrawe, ani zbyt wtopione w prace a więc idealnie współgrają z resztą nagłówka. Można śmiało powiedzieć, że sprostałaś "wyzwaniu" Hanchesterii :D
    Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuję bardzo za miłe słowa! ♥ Muszę powiedzieć, że co do patternów to zawsze używam ich w odcieniach bieli i czerni xd Nie przepadam za pstrokatymi patternami. No a co do drugiego szablonu to powiem ci, że na samiutkim początku nie byłam przekonana do odcieni niebieskiego, ale jakoś mi się udało ;>

      Usuń
  3. Curry ramem

    Chciałabym zamówić szablon na bloga disasters-horses.blogspot.com . Chciałabym układ otwarty. Zdjęcia do szablonu:
    https://img-ovh-cloud.zszywka.pl/1/0393/6028-magiczny-kon.jpg
    http://167.114.240.11/w640/fbl-2009/200902/32585339/magiczny-kon.jpg
    http://czubajka.pl/wp-content/uploads/2013/12/pegaz.jpeg
    Kororystyka ciemna, kolory: bordowo, granatowo czarny. Prosiłabym, żeby napis, który brzmi Disasters Horses był duży i żeby był w lewym górnym rogu. Cytat brzmi: Świat koni... Prosiłabym o umieszczenie go pod tytułem. Menu prosiłabym w kółkach tak jak na tym blogu https://magic-guilds.blogspot.com/ rozstawione w półkolu. Chciałabym dwie boczne kolumny. Mój nick : nigarkarfa . Mój e - mail : nigarkarfa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli wolisz, menu może być normalnie, klasyczne, w rzędzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow *.* Dziękuję ci bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbieram to jako reakcję, że szablon się podoba, więc się cieszę ;D Nie ma za co ;>

      Usuń
  6. dbsidvsidvjsdkvsvd
    Oto moja reakcja na drugi szablon. Czekałam na twój post i nie zawiodłam się, szablon jest przecudowny, naprawdę *.* Będę teraz siedzieć i patrzeć na to, bo nie mogę oderwać wzroku, aaaaa!! Zrobiłaś coś naprawdę przepięknego!
    Co do pierwszego szablonu to ty wiesz, że ja kocham twój minimalizm i po prostu brak mi słów na to cudeńko.
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw bardzo się cieszę, że ci się podoba! ;D Miło mi, że lubisz mój minimalizm, bo ja też go lubię hahaha No więc dziękuję za miłe słowa ♥

      Usuń
  7. Heeeej! :)
    Obie prace są ładne, ale pierwszy szablon skradł moje serducho. :D Nie żeby ten drugi był zły, bo również jest dobry, ale pierwszy... No mega mi się podoba. ^^ Jak nie przepadam za fioletem to tutaj się fajnie sprawdził. I ogólnie taki dosyć fajny minimalizm. ;)
    To wsio ode mnie. :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabym cię prosić o zrobienie szablonu? Twoje szablony strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń