26 września 2018

[483-484] Show a little loving

(c) oreuis & Erenae
Hej kochani. Przybywam z kolejnym postem. Dziś trochę filmowo i serialowo. Mam nadzieję, że takie klimaty Wam odpowiadają.
A tak poza grafiką to nie mogę uwierzyć, że zaraz październik. Powrót na uczelnie mnie dobija. Z tego powodu od razu informuję, że nie wiem jak będzie z notkami ode mnie w roku akademickim. Mam nadzieję, że znajdę czas na częste przygotowanie czegoś dla Was, ale z doświadczenia wiem, że będzie z tym ciężko.

Co do kodów to starałam się żeby były raczej delikatne. Mam nadzieję, że efekt końcowy Wam przypadnie do gustu.

Hm... Lubię ten nagłówek i chyba lubię ten szablon. Jak na moje kolory to ten teź jest dosyć delikatny - zarówno jeśli chodzi i o grafikę jak i o kody.

To tyle na dziś, trzymajcie się <3

7 komentarzy:

  1. Hejo! ^^
    Umm... *wejście smoka* GURL SZABLONY SĄ CUDOWNE ZAYUMMMM... ♥ Osobiście bardziej podoba mi się drugi szablon, wydaje mi się, że to przez kolory i układ otwarty(co ostatnio pokochałam w szablonach z grafiką ♥)
    Nie mogę doczekać się następnych prac. No a ja też powinnam chyba coś wstawić hehe xd
    *wyjście smoka*
    Pozdrawiam milutko bby ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Oba szablony powalają na kolana, aż brak mi słów, naprawdę!
    Nie umiem ubrać w słowa tego, jak bardzo podobają mi się te prace!!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju O.O Sygnaturka mnie zabiła ♥ Jest fenomenalna :D
    Co do szablonów, to jejku jak mi się podobają :D Najbardziej chyba jednak ten pierwszy. Ma fantastyczne kolory <3
    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba szablony są piękne. :D Naprawdę udane prace. ^^
    Skoro trzymasz się tematyki filmowo-serialowej to może coś z Sherlocka? ':D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie! Pięknie wyszły Ci te szablony <33 Chyba drugi jest moim faworytem, ale ciężko wybrać...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam wszystkie Wasze szablony i są naprawdę niesamowite! Bajkowe to naprawdę trafione określenie i zapragnęłam taki dla siebie. Nie zauważyłam informacji w tym poście, czy przyjmujesz zamówienia, ale zaryzykuję.
    curry ramem
    Chciałabym szablon właśnie w takiej bajkowej kreacji na bloga www.spalony-feniks.blogspot.com. Interesowałby mnie ukłąd otwarty lub ewentualnie zamknięty, zgodnie z wizją artystyczną autorki. Waham się trochę nad koloruystką, ale ogólnie chodzi mi o barwy chłodne. Delikatny błękit, biały, szarości, elementy granitowe lub czarne, może też przechodzić w ciemny granat lub momentami zimny fiolet i coś dla kontrastu - burgund lub inny rodzaj krwistej czerwieni. Jeśli chodzi o postaci, to z pewnością Emma Watson - i tu prosiłabym o fotografię z jak najjaśniejszymi włosami - oraz na przykłąd Dominic Sherwood lub ktoś w tym guście, ogólnie blondyn, może być w garniturze. Chciałabym, żeby szablon był mocno związany z tematyką potterowską, więc zależy mi na Hogwarcie i koniecznie feniksie, ale uwaga, w kolorze niebieskim lub niebieski przechodzący w czerwony. Może pojawić się motyw popiołu, ognia cokolwiek tylko przyjdzie Wam do głowy.
    Jeśli chodzi o cytat, napisz, to fajny wydaje mi się ten "Mała is­kier­ka nadziei, gdy przy­pad­kiem spot­kają się nasze spojrzenia.", a tytuł bloga to Spalony Feniks.
    Możecie mnie znaleźć na blogu, lub po prostu napisać maila - ruda.dusza@gmail.com.
    Będę mega szczęśliwa, jeśli podejmiecie się takiej prośby jak moja :)
    Pozdrawiam,
    Farfocel ;)

    OdpowiedzUsuń