6 października 2018

[485-486] Free!

(c) Leona
  Ostatnie dni spędziłam w szpitalu z powodu zapalenia lewego błędnika (czy jakoś tak). W każdym razie nie mogłam normalnie chodzić i zataczałam się jak pijana po SORze, bowiem cały obraz uciekał mi w lewą stronę. I ogólnie troszkę się rozleniwiłam, przychodzę więc z jednym szablonem wolnym, jednym zrobionym dla przyjaciółki i nagłówkiem.
Nagłówek, myślę, w takiej dosyć nietypowej odsłonie. Może kiedyś uda mi się dorobić do niego CSS, jak znajdę odrobinę czasu, a tego u mnie coraz mniej.

Zamówienie dla Bishamon
https://cdn.discordapp.com/attachments/490132277167390721/498207666255036417/1oAIbly.png
Szablon z którym nie miałam większych problemów ale ze względu na nietypowy układ nie miałam kompletnie pomysłu na jakieś wyróżniające się strony, więc dałam je... nad postem. Oby dobrze ci służył!  

Szablon wolny
https://cdn.discordapp.com/attachments/490132277167390721/498209828825595904/1oAIbly.png
Link do pobrania || Podgląd live
Napis na nagłówku zmienia się w zależności od tytułu. Szablon uniwersalny z nieruchomą kolumną.
Nie przyjmuję zamówień, ale możecie mi rzucać różnorakie propozycje, nie obrażę się.

3 komentarze:

  1. Hej! Jeny współczuję, że byłaś w szpitalu, ja osobiście(jak większość ludzi) nie lubię szpitali xd Nagłówek jest dla mnie bardzo nietypowy, bardzo fajny, kolorki mnie powalają ;D Drugi szablon podoba mi się bardziej, to przez tą całą prostotę ♥
    Proponuję coś BARDZOOO minimalistycznego, jakieś tumblrowy szablon, może coś z jakimś anime ;)
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalistyczny szablon z chińzkimi bajkami? Why not. I bardzo dziękuję! :D

      Usuń
  2. Hej, współczuje pobyty w szpitalu.
    Śliczna sygnaturka na początku. Jestem zauroczona szablonem 486. Uwielbiam taki minimalizm.
    Jeśli chodzi o propozycje to może coś z Władcy Pierścieni lub z Saoirse Ronan i Alice Eve.

    Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń