16 listopada 2018

King Ü-Wingy [494]


Cześć! Co u Was? Chcę Wam powiedzieć, że natchnęła mnie wena i szykuję coś specjalnego. Taki mały pościk tematyczny. Jeszcze nie wiem kiedy się pojawi. Musicie być cierpliwi. Podpowiem tylko, że fani książkowych fanfików powinni być zadowoleni :) 
Czy tylko mi się zdaję, czy trochę tak ucichło na blogsferze? Nie mówię tu tylko o grafikosferze, bo już przywykłam do tego, że graficzki znikają, a potem powracają. Czy tak samo jest z innymi blogami? Przestałam pisać opowiadania dawno temu, więc się już tak bardzo nie orientuję. Czasem wpadnę na jakieś katalogi by przejrzeć blogi (a raczej szablony na nich ☺ - takie moje skryte hobby, albo już zboczenie ☺). Czasem mam taką chęć wrócić do pisania ff. Za autorskie opowiadanie nie mam co się zabierać, bo szybko się zniechęcam. Często wymyślałam kilka akcji i nie wiem co pisać dalej. Głupio kończyć po pięciu rozdziałach. Uważam też, że trudniej znaleźć czytelników kiedy pisze się coś swojego. Fanfik to fanfik, zawsze znajdzie się osoba, która to polubi :) To takie moje przemyślenia. Z chęcią poznam Wasze zdanie na ten temat. Możemy podyskutować w komentarzach :)) 
 W dzisiejszej notce oddaję zamówienia. Niestety nie mam szablonu dla GraphicTrue ze względu na złamanie regulaminu (podpunkt 5.) Może następnym razem wykonam jakiś szablon dla Ciebie. 
Trochę długi wstęp, ale chciałam podzielić się z Wami moimi myślami.


Dla Farfadeta


Przyjmuję zamówienia, aczkolwiek mogę być wybredna!

15 komentarzy:

  1. Przepiękny szablon <3
    Odnośnie regulaminu to w takim razie bardzo przepraszam, myślałam, że nie można zamawiać po prostu drugiego takiego samego zamówienia u drugiej osoby, a nie podobnego. W takim razie z mojej strony przepraszam jak i również przykro mi, że jednak poświęciłaś czas na choć początek mojego zamówienia. Ja na pewno będę tutaj wpadać i jeszcze nie raz coś zamówię ^^ Jednak jeszcze raz przepraszam za złamanie regulaminu i w pewnym stopniu nieodpowiedzialność z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Omo ale cudny ten szablon ♥ Cudne kolorki takie trochę świąteczne! ♥ Kocham.
    Co do ciszy na blogach to masz racje ale to przez wattpad niestety :( Ja osobiście wolałam czytać ff na blogach miało to swój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOZIU BOZIU BOZIU! DZIĘKUJĘ! Szalon jest nieziemski, przeszedł moje najśmielsze oczekiwania i ten Dominic! :o Przy takim chaosie informacji, jakie ode mnie dostałaś, stworzyć coś tak niesamowitego - kłaniam się w pas, padam na kolana i biję pokłony! Ten szablon jest przepiękny! Oddałaś cały charakter tego, co miałam na myśli! Myślę, że długo już się z nim nie rozstanę! A w razie czego, wiem, gdzie mam szukać kolejnych! PO STOKROĆ DZIĘKUJĘ i będę polecać!

    Co do Twoich spostrzeżeń - akurat blogosferą zajmuję się naukowo (piszę pracę magisterską, w której analizuję blogi odpotterowskie) i powiem Ci, że już w 2008 roku dziennikarze, publicyści i naukowcy przypowiadali blogosferze koniec przed dojrzewaniem, a ja cały czas jestem zdania, że póki takie świry jak ja (a jestem związana z blogami już 12 lat) będą coś tworzyć i zarażać kolejne pokolenia, to blogosfera nie zginie. Chociaż fakt faktem - aktualnie mamy mały kryzys. Ale na to łatwa droga leczenia - komentujmy, czytajmy i chwalmy się swoimi pracami, a na pewno blogi czeka jeszcze długi czas buntowniczego dojrzewania, obfity czas dorosłości, a starość... no może kiedyś... :)

    Jeszcze raz ogromne dziękuję za szablon! I już wstawiam go na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, wprost wspaniałe ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry wieczór, albo tak generalnie curry ramem!
    Niedawno wróciłam na blogspota, i generalnie tak sobie patrzę, że chyba czas odświeżyć szablon, bo nie dość, że mój aktualny do mnie nie pasuje, to nie będzie także pasować do kontekstu w jakim teraz był on stworzony, innymi słowy czas na zmiany, dlatego skłaniam się z prośbą do was. I od tego momentu ponownie wrócę do regulaminu xd

    Potrzebuję szablonu Minimalistycznego, najlepiej z kolumną po lewej stronie, w której kolejność akcesoriów mogłabym zmieniać według własnego widzimisię. Chciała bym, żeby mój szablon był jasny z czerwonymi i szarymi akcentami, z grafiką po prawej stronie, żeby przypadkiem też nie było za późno, gdzieś niżej zapewne wyślę link do jakichś poszczególnych grafik i generalnie nie mam jakichś specjalnych wymagać która z nich by miała być, bo sama mam problem z wybraniem którejkolwiek. Generalnie zależy mi także na tym, by tytuł: "Kagayaki Shiruba Blog" był gdzieś w widocznym miejscu, a jednak nie był gdzieś chamsko wepchnięty. Dla przykładu wypośrodkowany na górze, albo gdzieś pod grafiką.

    Link do bloga: https://historie-kagayaki-shiru.blogspot.com/

    Link do grafiki 1:
    https://static.zerochan.net/Red.Riding.Hood.%28Character%29.full.1145440.jpg

    Link do grafiki 2:
    https://wallpapers.wallhaven.cc/wallpapers/full/wallhaven-384385.jpg

    Link go grafiki 3:
    https://wallpapers.wallhaven.cc/wallpapers/full/wallhaven-452431.jpg

    Link do grafiki 4:
    https://lh3.googleusercontent.com/-ZNKfm-Fi634/WmMr-grZg0I/AAAAAAAABvQ/oC4vO55KHd0WCA6QnYUqvyX8vexEVLNNwCJoC/w1059-h1545/Screenshot_2018-01-20-17-15-28-484.jpeg

    (Ehh... Proszę się nie sugerować datą udostępnienia posta, po prostu wcześniejsze zostały usunięte, albo cofnęłam publikację, jak zacząć od początku, to zacząć od początku...)
    Kontakt: email - srebrna99@gmail.com
    Generalnie jestem otwarta na ewentualne rozmowy w sprawie szablonu, bo sama mam za grosz wyczucia koloru, więc nawet nie jestem pewna, czy szablon z którąś z tych grafik i podanymi przeze mnie kolorami by wyglądał dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhuhu, ale ten szablon jest ładny! ^^ Super kolorystyka. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Szablony na twoim blogu są przecudowne, a jako że postanowiłam wrócić na bloggera, co z tym idzie, zaczęłam nowy start z nowym opowiadaniem i świeżą historią! Niestety, z szat graficznych nie znalazłam nic stricte pod siebie, dlatego przybywam tutaj do Ciebie! ^^

    Hasło: Curry Ramem

    Marzy mi się układ otwarty, jednokolumnowy, z nagłówkiem po lewej stronie(jednakże może być także pośrodku). Kolorystyka ciepła, czerwienie, pomarańcze, żółcie. Zależy mi również, aby na nagłówku znalazła się Lily Collins (nie mam konkretnego zdjęcia, wszystko będzie mi pasować), w tle Hogwart i, jako że blog będzie o Huncwotach, to oczywista oczywistość - Mapa Huncwotów! Napis na nagłówku: "Śmierć również umie być łagodna i cicha, skoro należy do porządku rzeczy".

    Adres bloga: uroczyscie-przysiegam-huncwoci.blogspot.com
    Kontakt: ewelina.zych@interia.pl

    Serdecznie pozdrawiam i życzę weny na dalsze prace! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, potrzebuję szablonu na spis z opowiadaniami. Jak na razie nie udało mi się odnaleźć nic dla siebie, ale to zapewne dlatego, ze jest tego tak dużo i nie można się zdecydować :D

    Zamówienie:
    curry ramem

    Chciałabym zamówić szablon na https://nasz-spis-opowiadan.blogspot.com/ Chciałabym układ zamknięty, z nagłówkiem wyśrodkowanym. Na nagłówku pozostawiam dowolność, byle by tylko było nawiązanie do książek bądź filmów (byle nie z jednego filmu). Kolorystyka jasna, z zielenią, złotem, czerwienią, cos takiego wiosennego. Tytuł: Nasz spis opowiadań. Prosiłabym by napis był widoczny. Chciałabym też strony pod nagłówkiem i dwie, boczne kolumny. Dodatkowo prosiłabym o ramkę dookoła obrazów i widocznie zaznaczony cytat.

    Mój mail: rin.chan34534@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. * Poprawka dwie dwie kolumny w tym po prawej dwie kolumny etykiet jedna pod drugą.

      Usuń
  11. Spróbuję więc jeszcze raz ;)
    Chciałabym złożyć zamówienie:
    Curry Ramem
    układ zamknięty; kolorystykę chciałaby, aby była złotawa; postacie na nagłówku - chciałaby, aby znalazł się ten nagłówek tam tylko: https://imgur.com/o3RrjR1; cytat/tytuł; ogólna wizja (Prosiłabym o nietypowy kształt tej środkowej kolumny, np. jakby spalona kartka papieru [mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi], pozostałe kolumny chciałabym aby były óżnie rozmieszczony, czyli np. nazwy stron na górze, a etykiety i inne informacje po boku, dodatkowo chciałabym aby znalazł się tam efekt jakby rozmazanego nagłóeka w tle [coś takiego jak mam teraz na swoim blogu, super by było gdyby ten akcent był również w kwadratach przekierowujących do różnych stron, badzo lubię opróćz tego efekt po najechaniu na np. etykiety); ewentualny kontak: Na moim blogu: http://followtd.blogspot.com/.

    Mam nadzieję, że jeśli przyjmiesz zamówienie będzie CI sprawiało dużo frajdy, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym złożyć zamówienie. Hasło :Curry Ramen.
    Układ Otwarty.Kolorystyka czarno-biało-czerwona. Na nagłówku prosiłbym o te zdj.https://www.thevintagenews.com/wp-content/uploads/2017/02/The-Hatley-castle.-Photo-Credit-640x410.jpg . Co do postaci modeli jest to obojętne byle by była 1 dziewczyna i 1 facet.
    Tytuł Instytut Xaviera. Cytat: Siła nie musi oznaczać przemocy. Żeby być wojownikiem, nie musisz kierować się prawem pięści. Uwagi: Bardzo miło byłoby gdyby Etykiety i Archiwum bloga były po prawej stronie. A inne gadżety po lewej. Kontakt shiru.wilczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń