12 listopada 2015

Castaway - [294-295]


Kocham tytułową piosenkę, po prostu ją kocham. <3
A tak ze spraw ważniejszych, zabrakło mi zaledwie kilku punktów, żeby przejść do kolejnego etapu w konkursie, ale nie spodziewałam się, że przejdę. Tak to jest, gdy jest się chorym na anginę. Nie polecam. Grunt, że już mi przeszło, ale nadal trochę ciężko mi się mówi w niektórych momentach. :/
Dzisiaj ubogo, ale obiecuję, że w kolejnej notce będzie o wiele więcej.
Przypominam o naborze! A nawet jeżeli nie potraficie tworzyć szablonów, możecie pomóc, wrzucając na swoim blogu button widoczny w bocznej kolumnie i podlinkować go, żeby przekierowywał na Bajkowe. :>
W niedzielę ukaże się kolejny post. Tym razem nie ode mnie. A od kogo? Czekajcie do niedzieli!

Szablony


Bardzo podoba mi się kolorystyka. I choć w roli Lily wolę Ebbę Zingmark to Karen też ładnie się tutaj prezentuje. :3

 WOLNY

Ten szablon miał być zamówieniem, ale zamawiająca przeczyła sama sobie i w końcu przestała mi odpisywać, a marnował się przecież nie będzie. :D Pod względem CSS'a jest podobny do poprzedniego, ponieważ tylko to mi pasowało. :/
EDIT
 Przyjmuję zamówienia od Assarii Cleto i Sylwii W. Zaraz wyślę do was wiadomości. :)

14 komentarzy:

  1. Ooo, jakie cudeńka :3
    Pierwszy szablon jest taki delikatny, no genialny. Zmieniłabym jedynie tą czarną czcionkę na jakiś jasny, ale to szczegół.
    W drugim szablonie kocham kolorki i to, że ma "to coś". Może też jasna czcionka prezentowałaby się lepiej, ale co ja tam wiem :D
    Czekam z niecierpliwością na niedzielny post!
    Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. :3
      Co do tych czcionek, próbowałam coś z jaśniejszymi, ale strasznie się zlewały z tłem, więc zostałam przy ciemnej. Nie psuje aż tak efektu, więc niech sobie będzie. ;D
      Ja osobiście nie mogę się doczekać niedzielnego posta! :>
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja w sumie jestem po szablonik...
    1. resusekai.blogspot.com
    2. No... Blog jest o wampirach, demonach, bogach, duchach i ludziach :P Może jakiś atrybut każdego z nich? Jeśli to za dużo to wybierz jeden bądź kilka ^^
    3. Taki większy "Resu sekai" i może gdzieś w tle "Ma­gia nie zmienia zbyt­nio świata. Właści­wie jeszcze bar­dziej go komplikuje "
    4. Hmm... I tu się zaczyna... Fajnie by było gdyby był mniej więcej w takich kolorach, jak ten obecny na Bajkowych... I może takie fajne "słoneczkowe" menu? Ale może być też normalne :P Jak ci tam będzie pasować... I co by tu jeszcze? A no i jeszcze jakby była jakaś ładna czcionka... Ale z polskimi znakami, proszę :c
    5. Hmm... Winogrono? /A może winogrona?/ Dobra, uznajmy że banany.
    6. Assarii.Cleto@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Adres bloga - http://slizgonskie-sprawki-harry-i-draco.blogspot.com/
    Linki do zdjęć/ nazwiska modeli/ opis postaci - Tom Felton i Daniel Radcliffe
    Cytat/napis - Gdy gryfon, przestaje być gryfonem, to jest to pora, na rozpoczęcie ślizgońskich sprawek.
    Ogólna wizja (układ, kolorystyka) - Układ najlepiej otwarty, ale zamknięty również będzie dobry, jeśli by się udało, koluna z tekstem i informacjami po lewej, a "nagłówek" po prawej, czyli w sumie, taki układ boczny. Kolorystyka utrzymana w zielonych barwach z domieszką srebra (Hogwart, Slytheryn). Ogólnie, to zdaję sie na ciebie ;) Chciałabym tylko by szablon był delikatny (ale nie minimalistyczny) i raczej łagodny :)
    Hasło - truskawki
    Kontakt - tigraria@gmail.com
    Będzie mi bardzo miło, jeśli wykonasz moje zamówienie :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, ale chciałabym zmienić cytat/napis na: "Kiedy lew zamienia się w węża, zaczyna się nowa historia"

      Usuń
    2. Tigra... Czy ty zrobiłaś to o czym myślę...?

      Usuń
    3. O tym, że piszesz Yaoica T.T

      Usuń
    4. Eee... Jeszcze w sumie nie jestem pewna na 100%.
      Ale, prawdopodobnie masz rację ;P

      Usuń
  4. Hej!
    W ramach współpracy przybywam, by ocenić Twoje prace ;3
    Więc tak - uwielbiam twoją grafikę, nagłówki, sygnatury - wszystko jest mega!
    Co do CSSa, zauważyłam w Twoich pracach, że jest taki... jednolity pod względem kolorystyki ;/ Oczywiście nie znam się zbytnio na barwach, gdyż sama jestem daltonistką (-,-), co właściwie przekreślało moje szanse na tworzenie grafiki, na szczęście są osoby, które mówią mi, czy kolorystyka jest dobra, czy wali po oczach :d
    Przynajmniej moim zdaniem trochę więcej kolorków by nie zaszkodziło :)
    Chciałam też zwrócić uwagę, że CSS w obydwóch szablonach jest rażąco podobny, ale sama to przyznałaś. ;/ Ogólnie czcionki i wszystko jest okay, ale ja dodałabym więcej cieni, gradientów, ramek... Wiesz, o co mi chodzi ;) I więcej animacji!
    Pozdrawiam i życzę duużo weny!
    Caroline Black Apple Nott - Silvercote

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię. :>
      Czasem coś bardziej odpicuję, ale w CSS'ie jestem raczej zwolenniczką minimalizmu. Jednak postaram się w kolejnej notce dodać choć jeden bardziej "odjechany" szablon.
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Piękne szablony! (Oczywiście ten mój jest naj ^^) Chciałam dodać, że jestem Żywicka, a nie Żywiecka, ale nie przeszkadza mi to :D będę dalej komentować i oczywiście promować najlepszą szabloniarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówienie na szablon.

    1. http://spisffzidolami.blogspot.com/

    2. Ja chciałabym szablon na spis fanfiction bez żadnych znanych osób.

    3. Spis Fanfiction z Idolami.

    4. Układ chciałam bym mieć mniej więcej coś w tym stylu http://arianagrandespisff.blogspot.com/

    a kolorystykę zdaje się na Ciebie.

    5. Arbuz

    6. email- wiwczarkowna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń