27 maja 2018

All The King's Horses [427]


Cześć. Oreuis is back! W końcu dodaję post. Zamówienia miałam oddać na początku maja, od razu po napisaniu matury, ale lenistwo zwyciężyło, dlatego pojawiają się dopiero dzisiaj. 
Jak Wam się podoba nowy główny? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Dla Dit Te
Ten szablon był dla mnie nie lada wyzwaniem. Kompletnie nie miałam na niego pomysłu :( Mam jednak nadzieję, że w miarę Ci się spodoba. 

Trudno mi było znaleźć zdjęcie smutnej Lily w dobrej jakości i rozdzielczości, dlatego postawiłam na minimalizm. Mam nadzieję, że nie mija się z Twoją estetyką. 


Przyjmuję zamówienia. Najchętniej wykonam szablony o tematyce potterowskiej (naszła mnie taka ochota ☺) lub innej. Ewentualnie podejmę się wykonania okładki.


10 komentarzy:

  1. Dziękuję ��
    Znam ten ból
    Gify Lily mają masakryczną jakość, a zdjęcia to już tragedia

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniu. Szablon bardzo mi się podoba. Przykro mi, że sprawił Ci tyle trudności, ale naprawdę jest idealny. Z całego serducha dziękuję również za okładkę.
    Kolorki są cudowne.
    Dzięki wielkie.
    Pozdrawiam Dit Te :)

    P.S. Kawał naprawdę imponującej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace przypadły ci do gustu :)

      Usuń
  3. Ale piękności! Szablon to prawdziwe mistrzostwo.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szablon jest cudowny, a kolory świetnie się ze sobą łączą! Gdy zobaczyłam tylko nagłówek, to od razu skojarzył mi się on z "Alicją w Kraine Czarów", to pewnie przez te schody i czerwone kwiatki. Okładka też mi się podoba. :) Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. :)
    Chciałabym zamówić szablon na https://lunae-verus.blogspot.com/
    Interesuje mnie układ otwarty z mroczną kolorystyką. Coś jak niebieski, srebrny i złoty kolor oraz trochę różu i turkusu (np. pasek boczny, który będzie miał białe tło i różowe obramowanie słów). Generalnie zależy mi na mrocznym klimacie, ale otulonym przyjemnymi kolorami. Na, najważniejsze, wyśrodkowanym nagłówku interesuje mnie pełnia i ewentualnie jakiś las w tle + postać/postacie z anime, które trzymają broń lub są magami (jakaś kula ognia w ręce itp.). Zależy mi na tym, żeby postacie na nagłówku miały przyjemną kreskę - w stylu RWBY, Guilty Crown. Polecam właśnie jakiś arcik RWBY, bo tam akurat postacie walczą bronią.
    Tytuł bloga: Dziedzicowie pyłu - Akademia Luny Frigo. Tło posta (oraz ewentualnie kart) ma być białe. Dobrze by było, gdyby karty znajdowały się pod nagłówkiem, jednak będzie ich około 15, więc nie wiem, czy się zmieszczą. Tło z tyłu również mogłoby być białe, bo wydaje mi się, że czarne byłoby za mroczne. Czyste, bez żadnych zawijasów, chyba że udałoby się je zrobić równo przy rogach pasków bocznych lub tła posta, aby dodawały im jakiegoś wyróżnienia od białego, tylnego tła. Chciałabym paski boczne po obu stronach, żeby wszystko ładnie się zmieściło.
    Chcę, żeby blog miał dużo kolorów - nie był szary i nijaki, tylko naprawdę magiczny, co pasowałoby do akademii.
    Pozdrawiam cieplutko. c:
    Curry ramen.
    kontakt - juliuszjulekwalne@gmail.com <--- tak, kocham moją nazwę xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :)
    Chciałabym złożyć zamówienie na bloga pod adresem https://confessions-of-a-crazy-cactus.blogspot.com/.
    Mam przygotowaną grafikę, można by ją ewentualnie trochę poprawić, w kolorach niebieskich. Jest to obraz, umówiłam się z autorką, że ją zakredytuję w szablonie. Chciałabym, żeby szablon był zamknięty, taki z suwaczkiem i zdecydowanie w formie schludnej, przejrzystej i minimalistycznej.
    Curry ramen.
    Proszę o kontakt (cool.crazy.cactus@gmail.com), to pokażę grafikę i ustalimy szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń