5 czerwca 2018

Smile! [428 - 429]

Witam wszystkich w kolejnej notce! Wiecie, co wam powiem? Te temperatury mają w sobie coś morderczego, w sensie dosłownym i przenośnym. Nie wiem, jak u was, ale w zeszłym tygodniu kochane słoneczko powzięło sobie za cel upieczenie mnie do miękkości. Niestety mu nie wyszło, bo w sobotę przeszkodziła mu w tym burza z gradobiciem, która złapała mnie kilka kilometrów od domu, na kompletnym odludziu. Ach, uroki lata!

Dość już marudzenia: przed wami zamówienia!

Zamówienie dla Mehiko
|       Podgląd       |       Pobierz       |


Zamówienie dla Ayaki
|       Podgląd       |       Pobierz       |


No i dwie grafiki ;)

 




Przyjmę wybrane zamówienia.

Zamówienia przyjęte:
Laura Schnaider Olszewska

30 komentarzy:

  1. Tonkin i Collins 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, jest śliczny! :o Co prawda nie taki, jak sobie wymarzyłam, ale z pewnością go użyję. ^^
    Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że jest problem. Kiedy rozpakowuję plik w winrarze, nie widzę pliku XML :/

      Usuń
    2. Zapomniałam spakowac xD zaraz naprawię :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Już działać powinno xD Zostały mi xml na pulpicie xD

      Usuń
    2. Tak, działa. Dziękuję raz jeszcze ^^

      Usuń
    3. Ale niestety przybywam z jeszcze jednym problemem. Nie działa czcionka - jest prosta, automatyczna. :/

      Usuń
    4. Działa, działa ;) Niekodowana jest w szablonie bo to standardowa czcionka bloggera :) "Trebuchet", do wybrania na blogu ;) Staram się nie udziwniać głównych czcionek, bo potem jak ktoś chce inną zastosowac w opowiadaniu np do jakiegoś fragmentu to robi się problem ;)

      Usuń
    5. To nie wiem. Ustawiłam na Trebuchet, ale nadal mi nie działa i zamiast być taką, jaką ją przedstawiono w podglądzie, jest po prostu... No prosta. :/

      Usuń
    6. Aaaa... To już wiem w czym rzecz :) kopiujesz pewnie z jakiegoś programu tekst na bloggera, prawda?
      Zeby czcionka ładnie zawsze smigala polecam przerzucić najpier do notatnika widowsowego i kopiowac stamtąd (on nie sformatuje tekstu) albo w okienku bloga jest usun formatowanie tekst (taka ikonka). Nie wiem, dlaczego blogger tak robu ale ostatnio zauważyłam to nawet na moim starym blogu z opowiadaniem.

      Usuń
    7. Nie, nie chodzi mi o to. W stronach, komentarzach i tytułach postu czcionka nie jest taka, jaka jest przedstawiona w podglądzie, o to mi chodzi. A poza tym to wszystko działa :)

      Usuń
    8. Chciałam zobaczyć, ale się nie da. Spróbuj w arkuszu css na samej górze wkleić:
      h3.post-title a, h3.post-title{font-family: spirax!important} a jak to nie zadziała, to może być po prostu czcionka nieobsługiwana przez przeglądarkę.

      Ewentualnie można spróbować zmienić czcionkę i w arkuszu CSS (jeśli coś tam się wyświetla) skasować wszystko i podmienić na ten kod (klik). Czcionka trochę inna ale z podobnym klimacie :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za wykonanie szablonu! Podoba mi się jego wykonanie, jest naprawdę bardzo ładny! Jednak mimo wszystko brakuje mi czegoś w samym nagłówku. I teraz pytanie z mojej strony: czy byłabyś w stanie coś w nim jeszcze zmienić? Wprowadzić jakąś zmianę, czy coś? Jeżeli nie, to nie będę się narzucać i doprawiać roboty i po prostu tak wstawię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego brakuje? Wstawiłam budowlę i bliznę, nie wiedziałam co jeszcze ;)

      Usuń
    2. Ty się akurat spisałaś, spokojnie! Nie mam nic do zarzucenia Twojej ciężkiej i cudowniej pracy!
      Nie chcę wyjść na czepialską, tylko chodziłoby mi o to, że przykładowo nagłówek mógłby być odrobinę większy (naprawdę ciężko mi to wyyłumaczyć :() i Hermiona jest taka mało wojenna (pogrążam się, prawda?). Poza tym, jak wspomniałam, to nie jest jakiś mega problem :)

      Usuń
    3. Zróbmy tak - ustaw sobie na razie; a ja pokminię nad nagłówkiem do tego ;) Ogólnie ciężko znaleźć fotkę "wojennej" Hermiony ;) Nagłówek można osobno wgrać, jakbyś znalazła jakieś zdjęcie to podeślij linka, czy tu, czy na maila - nagłówki się robi chwilę ;) Jestem bardzo dumna z CSS'a w tym szablonie :)

      Usuń
    4. Oj powiem Tobie, że ja również jestem dumna! Zazdroszczę tych zdolności :D na swoim innym blogu sama próbowałam się z tym bawić - nie chcesz widzieć wyniku :D
      Możemy tak zrobić, ale nie zawracaj sobie tym szczególnie głowy. To nie jest na cito. W wolnej chwili sobie popatrz, pokmiń, ja poczekam, wewenyualnie coś podeślę :D Tylko, że jakby była możliwość, to wprowadzona zmiana, że w sumie zmienić chciałam nazwę na samo "Oczami Śmierciożercy" Trzymam kciuki! :*

      Usuń
    5. Jak chcesz się poduczyć to prowadzę dwie szkółki na blogu - jedna dla kogoś z podstawami, druga dla laika ;) Na dniach będą nowe posty, bo już je przygotowuję i na razie nie chce mi się wstawiać obrazków, jakoś weny nie mam na merytorykę ;)
      Instrukcje dla mających podstawy
      Instrukcje dla baaardzo początkujących.
      Może się akurat przyda ;D

      Usuń
    6. Oooo, super! Na pewno wpadnę! Naprawdę fajna sprawa, dzięki! Trafione w punkt, haha

      Usuń
  5. Hejka, to znów ja z zamówieniem na kolejnego bloga:)
    Układ: Dwukolumnowy z nagłówkiem po lewej stronie.
    Kolorystyka: Najlepiej czerwień pomarańcz i szarość.
    Nagłówek: Jako, że to typowe Klaroline to na nagłówku Joseph Morgan i Candice King. Opowiadanie dzieje się w Los Angeles, więc chciałabym w tle jego panoramę i jeden biurowiec najlepiej, ale jak ci się nie uda to niekoniecznie.
    Cytat: Są tajemnice, które łączą, są jednak i takie, które w przypadku klęski na zawsze-dzielą.
    Kontakt: laura.schnaider.olszewska@gmail.com
    Autor: Laura Schnaider Olszewska
    Blog: https://nigdy-nie-mowie-kocham.blogspot.com/
    Hasło: curry ramem
    Życzę dużo weny i lekkiego ochłodzenia, skoro nie odpowiadają ci upały:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję ;) Mam dwa pomysły, jak zrealizuję szkice to podeślę do wyboru na maila :D

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, będę częściej tam zaglądać wyczekując wiadomości od Ciebie, dziękuje bardzo:)

      Usuń
  6. Faktycznie ta pogoda jest przytłaczająca...Chociaż ma też swoje uroki ^^ Co do prac to bardziej podoba mi się drugi. Ma bardzo ładny układ. Skromny, mroczny i ma coś takiego innego :)
    Pozdrawiam i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, o rany. Te gadżety w drugim szablonie ♥ ten efekt na poście. AAA. przecież to cudo! Serio, mega oryginalny pomysł. Jestem zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, aż tak? Miałam wenę i pomysł, siedziałam nad tym dobrych kilka godzin, aby zgrać ;D Wcześniej już robiłam podejścia do takiego CSS'u, tylko jakoś nigdy nie miałam pojęcia jak to zgrać uniwersalnie. I w środku nocy mnie tknęło: a jakby tak? I zadziałało :D

      Usuń
  8. Pierwszy szablon jest genialny. Drugi też mi się podoba, jednak odrobinę mniej – no kwestia gustu. Interesujący zabieg z tym drzewkiem.

    OdpowiedzUsuń